גוגל גארנטי הפסיק לייצר לידים – מה עושים?

גוגל גארנטי הפסיק לייצר לידים, מה עושים?

לאחרונה גוגל גארנטי הפסיק לייצר לידים – אז מה עושים? 10 בדיקות לחשבון

הכנו מאמר המתמקד בחשבון גוגל גארנטי אשר הפסיק לייצר לידים ופתרון בעיות במודעות גוגל גארנטי של תחומי הסרוויס בארה״ב או ‘שירותים מקומיים של Google’

בחודש שעבר הבחנת בירידה משמעותית בהפניות מכירות ממודעות שירות מקומיות של Google, ואתה מנסה להבין מדוע. שירותים מקומיים ממלאים תפקיד חיוני בעמידה ביעדי ההכנסה שלך, כך שכל חודש בו אינך מקבל לידים משירותים מקומיים יכול להוות מכה אדירה לעסק שלך.

בדקת את הדברים הכי ברורים (הפרופיל מופעל והגדרת תקציב הצעת מחיר), אבל לאחרונה קרה משהו שעדיין הופך את ביצועי הגרנטי שלך לבינוניים. כבעלי עסקים, משווקים, כולנו היינו שם. אנחנו רוצים לתקן את הבעיה ולהחזיר דברים למסלולם, אבל תסכול מתעורר כשאנחנו מנסים להבין בעיה אבל לא מצליחים להבין למה.

במבט ראשון, גוגל גארנטי אולי נראית כמו פלטפורמה עוצמתית, מורכבת מכדי להבין אותה, אבל אם ניקח צעד אחורה, אנחנו רואים שזה בעצם יותר פשוט ממה שחשבנו.

במדריך זה, נסקור את השכבות של Google Local Ads כדי לטפל בבעיות נפוצות שלעתים קרובות מתעלמים מהן בעת ​​פתרון בעיות בביצועי Google Local Ads.

  • סטטוס פרופיל
  • לוח זמנים
  • תקציבים, הצעות ותחרות
  • מסמכים לא בתוקף
  • אמצעי תשלום וסטטוס
  • רוויוז
  • מיקום / אזור שירות
  • קטגוריה מושהית
  • שיחות שלא נענו
  • מענה ללידים

בנימה זו, אנו בים שיווק דיגיטלי יכולים לעזור לך בפתיחת גוגל גארנטי, ביצוע אופטימיזציה והבאת לידים. לקבל הצעה שלחו הודעה

1. סטטוס פרופיל – החשבון שלך מושהה

זהו הפריט הברור ביותר ברשימה, וכנראה שלא תצטרכו אף אחד אחר שיספר לכם זאת. עם זאת, המדריך הזה לא יהיה שלם אם לא נכלול אותו. פשוט בדוק אם הפרופיל שלך מופעל או מושעה.

יכול להיות שהשהית אותו לחגים, או בגלל שקיבלת יותר מדי לידים ואז שכחת להפעיל אותו מחדש.

כדי לבדוק זאת, זה נמצא בחלק העליון של הדף “פרופיל ותקציב”. סביר להניח שהביצועים האיטיים שלך אינם נגרמים כתוצאה מכך, אז המשך לקרוא להסברים אפשריים אחרים.

2. לוח זמנים למודעות – תזמון המודעות שלך מוגבל

בדומה לסטטוס פרופיל, זה ברור. האם אתה מתזמן יותר מדי את המודעה שלך או מכבה אותה מדי יום בגלל צרכים עסקיים או חגים? בדף ‘פרופיל ותקציב’, לחץ על לוחות זמנים של מודעות לתצוגה מפורטת יותר כדי לוודא שאתה ממקד לזמנים הנכונים.

פרסום עבור לקוחות פוטנציאליים בשעות בהן אינך יכול לענות לשיחות עלול לגרום לשיחות שלא נענו, מה שעלול לפגוע בשיעורי התגובה לשיחות ולגרום לפרופיל שלך להיות נמוך יותר מהמתחרים שלך. בהתאם לדירוג הקודם שלך בהשוואה למתחרים שלך, זה יכול לגרום לפחות לידים או ללא לידים בכלל.

אם הרישום שלך מדורג בחמשת המקומות הראשונים, ירידה בהיענות לשיחות עלולה להוביל לפחות לידים. אם הדירוג הקודם שלך לא היה בין 10 המובילים, ירידה בהיענות לשיחה ובדירוג עלולה לגרום לפרופיל שלך לא להיות גלוי יותר, וכתוצאה מכך לאפס לידים. תזמון מודעה נכון חשוב לשמירה על שיעור תגובה גבוה לשיחות עבור חשבונות Google Local.

3. תקציב, הצעות ותחרות – הצעת המחיר שלך נמוכה מדי

האם ביצעת לאחרונה שינויים משמעותיים בתקציב או בהצעות המחיר שלך? סביר להניח שהצעת המחיר הנמוכה שלך תמקם את הרישום שלך בהמשך הדף מאשר המתחרים שלך. כל שעליך לעשות הוא להעלות את הצעתך לרמה הקודמת כדי לבטל את השינוי הזה.

גם אם לא תקטין את הצעות המחיר שלך, המתחרים שלך עשויים להעלות אותן.

שוב, פשוט העלה את ההצעה המקסימלית לכל לקוח פוטנציאלי למה שאתה מוכן לשלם כדי לבדוק השערה זו. גם אם המתחרים לא יגדילו את הצעות המחיר שלהם, הם עשויים לדלג על הרישום שלך דרך ביקורות, שאותן נעסוק בסעיף אחר.

אם אתה עסוק בקמפיינים אחרים ואין לך הרבה זמן להקדיש לאופטימיזציה של פרופיל Google Local שלך, נסה את אסטרטגיית הצעות המחיר האוטומטית “מקסם לידים”.

מקסם לידים מבצע אופטימיזציה של הצעות המחיר שלך כדי להגיע לכמה שיותר לידים במסגרת התקציב השבועי שלך. עם זאת, יש לך פחות שליטה על סוגי הלידים שאתה מקבל. עם הצעת מחיר מקסימלית לכל ליד, אתה יכול להגדיר הצעות מחיר שונות עבור קטגוריות שונות של סוגי עבודה, מה שמאפשר לך להגדיר הצעות גבוהות יותר עבור סוגי עבודה שאתה רוצה יותר מהם.

4. דרישות עסקיות – המסמכים שלך פגי תוקף

האם תעודת הביטוח שלך פגה לאחרונה? מה עם הרישיון שלך? אמנם זה לא בהכרח אומר שאתה לא כשיר ללידים כאשר אחד מהם יפוג, אבל זה יכול להיות שאתה מאבד את תג Google Guaranteed שלך, מה שדוחף את הרישום שלך בהמשך הדף מתחת למתחרים שלך.

גם אם אתה עדיין מקבל לידים, אתה יכול לצפות לביצועים טובים יותר בשוק תחרותי כשתגיש מסמכים חדשים ותעבור אימות. כאשר תעשה זאת, הגדר תזכורת בלוח השנה שלך כמה שבועות לפני תאריך היעד של המסמך החדש (GLSA מקבל מסמכים חדשים שלושה עד ארבעה שבועות לפני תאריך היעד).

5. אמצעי תשלום וסטטוס – התשלום שלך נדחה

מכל הסיבות שעלולות לגרום לפרופיל המודעות שלך ב-Google Local Services להפסיק פתאום לקבל לידים, זו ללא ספק הפחות ברורה. למה? הסיבה לכך היא שאין פרופיל תשלום בממשק, וגם אין דף תשלום שמושך מידע מ-Google Ads.

דף התשלומים (במיוחד פרופיל התשלומים) קיים בתוך Google Ads והוא נפרד לחלוטין מ-GLSA. המשמעות היא שאם התשלום שלך ב-GLSA נכשל, לא תהיה מודע לכך אלא אם אתה נמצא בפרופיל התשלומים שלך ב-Google Ads.
אבל בואו נהיה כנים, לאחר שעשיתם את ההגדרה הראשונית של חשבון Google Local Services Ads שלכם, אין סיבה לחזור לפרופיל התשלומים של חשבון GLSA ב-Google Ads – כל האופטימיזציה מתבצעת דרך חשבון GLSA. מובן שזו בעיה שמתעלמים ממנה בקלות. אבל לא עוד!

התקנת תכונה חדשה, Google Local Services Ads, כדי להקל על היעדר דף תשלום ב-GLSA. זה התחיל להציג באנר בראש הדף האומר למשתמשים שיש לעדכן את התשלום שלך.

עם זאת, עשויים לחלוף שבועות עד שהבאנר הזה יופיע לאחר תשלום שנכשל, כך שבדיקת פרופיל התשלומים שלך ב-Google Ads היא הדרך הטובה ביותר לקבוע אם התשלומים הם בעיה שמשפיעה על הביצועים שלך.

6. ביקורות – הביקורת שלך חסרה

כוכבי רוויוז / ביקורת נמצאים בכל מקום בימינו – מאיזו חברת גראז דור לבחור ועד זוג הסניקרס הבא שלך.

ביקורות אלו פועלות כמו כל ביקורת אחרת. אם יש לך מספר רב של ביקורות עם דירוג גבוה בהשוואה למתחרים שלך, רוב הסיכויים שהעסק שלך יהיה פופולרי יותר מאחרים. המודעה שלך לשירותים מקומיים של גוגל תדורג גבוה עוד יותר.

עם זאת, אולי אתה חברה חדשה ואין לך עדיין ביקורות. זה לא ימנע לחלוטין מהפרופיל שלך לקבל לידים, אבל קבלת יותר ביקורות (ו/או דירוג גבוה יותר) יכול לעזור לשפר את הביצועים. עם זאת, במקרים מסוימים, ביקורות עשויות למנוע ממך לקבל לידים.

זכור, הפרופיל שלך זקוק לבדיקה אחת לפחות לפני שהמודעות שלך בשירותים מקומיים של Google יוכלו להופיע, אז בדוק שוב את הביקורות שלך. האם הביקורת שלך משויכת לפרופיל שלך ב-Google לעסק שלי (GMB)? גם אם במקור קישרת את ההערות שלך ל-GMB במהלך ההגדרה הראשונית של חשבון GLSA שלך, לפעמים הקשר הזה עלול להתנתק, כמו למשל כאשר אתה משנה את השם של פרופיל GMB שלך.

אם חיבור ה-GMB שלך נופל פתאום ויש לך אפס הערות, זו הסיבה של-GLSA אין מושג. אנו ממליצים לבדוק ביקורות לא רק בדף האימות העסקי, אלא גם בדף הביקורות. לפעמים דף האימות העסקי יציג אפס ביקורות, אבל דף הביקורות יציג את הביקורות הנכונות מפרופיל GMB שלך.

אם לפרופיל GMB שלך יש אפס ביקורות, בקש מהלקוחות שלך ביקורות. האם אספת את כתובת האימייל שלהם כשהם רוכשים את המוצר או השירות שלך? זוהי דרך קלה לבקש ביקורות מלקוחות קודמים. ביקורות הן חלק חשוב בהשגת אמון הצרכנים והן הכרחיות לבניית תדמית GLSA מוצלחת.

7. מיקוד לפי מיקום (אזור שירות) – אזור השירות שלך קטן מדי

אם אינך מקבל לידים משירותים מקומיים, בדיקה פשוטה נוספת היא: האם אתה מכוון למיקום הנכון? האם המטרות או השירותים שלך צרים מדי? אמנם גורם זה לבדו אינו הסיבה לליד אפס, אך הוא יכול להיות גורם גדול יותר בשוק תחרותי יותר.

כל עוד מיקום נמצא בתוך אזור השירות שלך, הוא צריך להיכלל באזור השירות שלך בגרנטי. ייתכן שזה לא זהה לאזור המיקוד שלך ב-Google Ads, שבו אתה עשוי לא לכלול מיקומים בעלי ביצועים נמוכים יותר או בעלי עלות גבוהה יותר. למרבה הצער, אין דרך קלה לדעת איך מיקומים שונים מתפקדים ב-לוקאל סרוויס אדס, אבל בדיקה פשוטה יכולה לעזור לך לקבוע זאת (אם זה מספיק חשוב לעסק שלך).

8. סוג הקטגוריה – סוג הקטגוריה שלך בהשהייה

הדרך היחידה שבה סוגי עבודה פועלים כאשר החשבון שלך אינו מייצר לידים היא להשעות את כל סוגי המשימות, שלעולם לא צריך להיות צורך בהן. אם העסק שלך מוצף מנפח העסקים, השעה פרופילי חשבון במקום להשעות כל סוג עבודה.

נניח שיש לך מספר קטגוריות עבודה, כגון HVAC ואינסטלציה, ועבודת האינסטלציה שלך הוזמנה לכמה שבועות. במקרה זה, הגיוני להשהות את סוג עבודת האינסטלציה, אך סוג עבודת ה-HVAC שלך עדיין אמורה למשוך לקוחות פוטנציאליים (אלא אם הצעות המחיר שלך אינן גבוהות מספיק). אם הפרופיל שלך מייצר לידים, אבל עדיין לא מספיק, בחר יותר מסוגי העבודה שאתה מציע, גם אם הם לידים בעלי ערך נמוך יותר. הסיבה עשויה להיות פשוטה כמו עונתיות המובילה לירידה בביקוש לסוגי עבודה יקרים יותר. כאשר הביקוש לסוגי העבודה היקרים יותר הללו עולה שוב, חזור והשהה את הלידים בעלי הערך הנמוך הללו.

9. שיחות שלא נענו – היענות השיחה שלך ירדה

היענות לשיחות היא אחד מגורמי הדירוג של מודעות Google Local Services, יותר מדי שיחות שלא נענו עלולות לגרום למחיקת הפרופיל שלך” רשימת מופיעה בתחתית דף התוצאות.

ברוב המקרים, זה מביא לפחות לידים בפרופיל ה-גראנטי שלך. במקרים אחרים, כמו שוק תחרותי, הירידה בדירוג שלך עלולה להיות כה חמורה שהרישום שלך יורד עד כדי כך בדף שמשתמשים יפסיקו להתחבר אליך. משיכת דוח לידים לפני ואחרי שאתה רואה ירידה בביצועים יכולה לומר לך אם עלייה במספר השיחות שלא נענו היא גורם תורם.

למרבה המזל, גןגל נותנת לנו את היכולת לשלוט מתי המודעות שלנו יוצגו בתזמון מודעות, אז אם חסרות לך הרבה שיחות, אנא התאם את לוח הזמנים של המודעות שלך לזמנים שבהם העסק שלך יכול לענות לשיחות.

10. מענה ללידים – לא להשאיר בטאב של אקטיב לידים

במידה וכשאתם נכנסים לעמוד לידים, אתם רואים המון לידים שאין להם תשובה, והם עדיין נחשבים אקטיבים, גוגל חושב שאתם עדיין לא ביצעתם את העבודה, אז הוא יתן לכם הפסקה מקבלת לידים. מאוד חשוב לערוך ולהיות על זה כל הזמן.

משהו שעוד מאוד חשוב זה למלא פרטי לקוחות, אם זה שם, אימייל וסוג העבודה שנסגרה. ככה גוגל יודע שאתם עובדים מסודר, מבצעים עבודות וככה יתן לכם קדימות במיקומים.

במידה ולקחתם אימייל מהלקוח, תוכלן אפילו לשלוח לו אימייל להשארת רוויו וריפייד 🙂

לסיכום מאמר: גוגל גארנטי הפסיק לייצר לידים והפתרונות

כפי שאתה יכול לראות, ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על הביצועים של חשבון Google Local Services Ads שלך. גוגל גארנטי הפסיק לייצר לידים? אז חשוב לבדוק כל אחד מהם ביסודיות כדי לוודא שהחשבון שלך פועל בביצועים שיא. גם אם חשבון GLSA שלך לא רואה ירידה בהפניות, אנו ממליצים לבצע בדיקה חודשית כדי לעזור לתפוס בעיות מוקדם ולשמור על כושר העסק שלך.

במיגה ואתם מעוניינים שאנו נבדוק לכם את החשבון ונעבור ידנית על כל הפרמטרים למעלה בשבילכם, שלחו הודעה ונשמח להציע לכם הצעת בדיקה.

במידה ואתם מעוניינים בקידום אתרים אורגני בארה״ב, או 8 טיפים לקידום בגוגל מפות, כנסו יש שם מידע שיעזור לעסק שלכם

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

ים שיווק דיגיטלי
גוגל גארנטי הפסיק לייצר לידים, מה עושים?
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מאמרים קשורים שאולי תאהב..

קבל הצעת מחיר משתלמת

צור קשר

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

שלחו הודעה, מקסימום תופתעו

דילוג לתוכן