קידום אתרים בארצות הברית

קידום אתרים בארצות הברית

שירותי קידום אתרים בארצות הברית

במיוחד למקצועות נותני השירותים של הישראלים בארה״ב:

אנו נזרים יותר תנועה, לידים והכנסות עם שירותי קידום אתרים באמריקה שלנו.

יניב, מייסד ים שיווק דיגיטלי, בעל ניסיון רב בכל הקשור לקידום אתרים בארה״ב מהסיבה הפשוטה שיניב גר 13 שנים בארה״ב! קידם אתרים עוד בשנת 2009, יניב גר 9 שנים בקליפורניה ו4 במנהטן, ניו יורק.

יש לנו ניסיון רב עם בעלי עסקים ובמיוחד נותני השירותים בארה״ב, בכל רחבי המדינה. מניו יורק, פלורידה, קליפורניה, טקסס, קונטיקט ואפילו הוואי!

בנוסף, אנו מבינים עד כמה חשוב לכל נותן שירות בארה״ב קידום חשבון הילפ והמפה/מפות שלו.

גוגל מיי ביזנס הינו כלי חינמי, אך גם הוא צריך לעבור אופטימיזציה מלאה, עדכונים שבועיים ועוד.. במידה ועדיין אין ברשותכם מפה?!?!? כנסו מהר ותעקבו אחרי המדריך:

פתיחת חשבון גוגל מיי ביזנס

במידה ויש לכם כבר מפה, קבלו מאמר שהכנתי ובו 8 טיפים לקידום גוגל מפות, תודו לי אחר כך.

ישנם עוד טיפים וסודות שאנו שומרים לעצמנו 🙂

חלק ממגוון נותני השירותים שאנו עובדים איתם על קידום אתרים בארצות הברית:

  • מנעולנים (לוקסמית) | Locksmith
  • תיקון שערים חשמליים (גארג׳ דור) | Garage Door
  • ניקוי שטיחים (קרפט קלינינג) | Carpet Cleaning
  • מובילים (מובינג) | Moving company
  • חיטוי תעלות מזגנים (אייר דאקט) | Air duct cleaning
  • שיפוצים (קונסטרקשיין) | Home improvement
  • דלתות הזזה (סליידינג דורס) | Sliding doors
  • ניקוי תעלות מייבש (דרייר וונט קלינינג) | Dryer vent cleaning

ועוד עסקי חנויות מקומיות, שירותי הפקות, תקליטנים וכו׳.

אנו משתמשים באסטרטגיות מותאמות אישית, בטכנולוגיות חדשניות ובניסיון של מעל עשור שנים כדי לעזור לעסקים כמו שלך להפיק יותר מהאינטרנט. בקש הצעה עוד היום כדי ללמוד עוד על שירותי ה-SEO שלנו בארה”ב!

השאירו פרטים, מקסימום תרוויחו!

צור קשר

הגישה שלנו לשירותי קידום אתרים בארה”ב

תהליך ה-SEO המוכח שלנו הוא חלק מהפיכת חבילת ה-SEO שלנו לחלק משירותי ה-SEO הטובים ביותר באמריקה. אנו יוצרים אסטרטגיה מותאמת אישית עבור כל לקוח, אבל כך נראה תהליך ה-SEO הכללי שלנו.

מחקר:

אנו מתחילים בצלילה עמוקה לתוך החברה, הנוכחות המקוונת, התעשייה והמתחרים שלך. אנו נצמיד אליך מנהל חשבון בעל ניסיון בתחום הייחודי שלך, הוא ידון איתך בצרכים ובמטרות שלך, ואנו ננתח את האתר שלך עבור למעלה מ-200 גורמי דירוג, כמו גם נערוך ניתוח מתחרים וענף מעמיק.

אופטימיזציה:

לאחר שננתח את האתר שלך, נבצע אופטימיזציה שלו על סמך הממצאים שלנו. אנו נעדכן את רכיבי התוכן שלך כדי להפוך את הדפים שלך לידידותיים יותר ל-SEO. צוות פיתוח האינטרנט שלנו ידאג לצרכי SEO הטכניים שלך, כגון שיפור מהירות הדף והשימושיות שלך.

מחקר מילות מפתח:

שירותי ה-SEO שלנו כוללים גם מחקר קפדני של מילות מפתח כדי למצוא את המונחים והביטויים שיובילו את התנועה האורגנית המותאמת ביותר לאתר שלך. בנוסף למחקר מילות מפתח, אנו מציעים גם מעקב דירוג מתקדם.

יצירת תוכן:

אנו גם ניצור תוכן באיכות גבוהה לאתר שלך שממקד למילות המפתח הנכונות, מושך מבקרים ושומר על מעורבות המשתמשים. צוות הקופירייטינג והעיצוב המקצועי שלנו יכול ליצור עותק דפים, פוסטים בבלוג, תוכן ארוך ועוד. אנחנו יכולים גם ליצור תוכן מולטימדיה כגון סרטונים ואינפוגרפיקה (בתוספת תשלום).

קידום אתרים מחוץ לאתר ומדיה רווחית:

אנו גם נוודא ש-SEO מחוץ לדף שלך תקין על ידי קבלת קישורים מאתרים סמכותיים לאתר שלך ואזכורים מקוונים בעלי ערך לעסק שלך. אנו עושים זאת באמצעות קמפיינים שיווקיים ויראליים, קידום תוכן ואסטרטגיות נוספות.


בדיקות:

חלק מהותי בכל אסטרטגיית SEO הוא בדיקה ושיפור מתמשכים. אנו עוקבים אחר הדירוגים שלך, בודקים באופן קבוע אלמנטים באתר ובאסטרטגיה שלך ומשפרים ללא הרף את מסעות הפרסום שלך.

שאלות נפוצות על שירותי קידום אתרים בארצות הברית

רוצה ללמוד עוד על שירותי קידום אתרים בארה”ב? בדוק את השאלות הנפוצות שלנו:

שירותי קידום אתרים בארה"ב הם שירותי קידום אתרים הניתנים על ידי חברות קידום אתרים בארה"ב כגון YamSEO. כמו תוכניות קידום אתרים אחרות, שירותי קידום אתרים בארה"ב מייעלים את האתר שלך כדי להגביר את הנראות שלו בתוצאות חיפוש אורגניות בגוגל, בינג, יאהו ומנועי חיפוש אחרים.

התשובה לשאלה היא תלוייה באיזה עסק יש לך ואיפה אתה ממוקם! ככה אפשר לדעת כמה מתחרים יש לך, כמה זמן הם בתחום, ומה הם עשו כדי לקדם את עצמם. כן, כולםםם מקדמים את עצמם! אי אפשר להצליח בעסק, במיוחד אם אתה בארה״לֹ אם אתה לא מקדם את עצמך.

ברגע שאתה מחליט על קידום אורגני אתה חייב להבין דבר אחד, זה לוקח זמן.. זמן זה כסף, זה נכון! אבל, ויש אבל גדול, זה הולך להשתלם לך ברוב המקרים!

המחיר של שירותי קידום אתרים בארה"ב יהיה תלוי בסוכנות קידום אתרים, תוכנית השירות והאגרסיביות האסטרטגית. העלות הממוצעת בארה"ב עבור שירותי SEO היא $800 עד $2000 לחודש למקצועות נותני השירותים (תלוי במיקום ובתחרות) ולחניות אונליין גדולות המחיר יכול להגיע עד ל-כ$5,000 לחודש. בנוסף אפשרי גם לבקש שירותי ייעוץ: $80 עד $200 לשעה בעבודה עם יועץ SEO.

גוגל אנליטיקס

כיצד לבחור את ספק שירותי קידום האתרים המתאים בארה”ב


מתוך כל ספקי השירות והסוכנויות של קידום אתרים בארה”ב בעולם, איך תדע מהי הבחירה הנכונה עבור העסק שלך?

חפש את התכונות הבאות:

ניסיון


ראה כמה זמן כל חברה פעילה וראה על אילו סוגי פרויקטים ותעשיות היא עבדה. ייתכן שתמצא מידע זה באתר של חברת קידום אתרים. דפי תיק עבודות שימושיים במיוחד. כאשר אתה מדבר איתם, אתה יכול לשאול את הסוכנות על הניסיון שלהם.

יש לנו למעלה מ-12 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי ועבדנו עם לקוחות במגוון רחב של תעשיות.

שְׁקִיפוּת


שקיפות היא אינדיקטור שימושי לסוכנות קידום אתרים טובה. האם החברה שאתה שוקל יודעת מבעוד מועד על התמחור שלה ומה כוללים השירותים שלה? האם יתנו לך עדכונים לאורך הקמפיין?

אנו מפרסמים את התמחור שלנו באתר האינטרנט שלנו, וכשתעבדו איתנו תדעו בדיוק לאן ההשקעה שלכם הולכת. אנו מספקים דוחות קבועים לאורך מסע הפרסום שלך כדי להבטיח שאתה תמיד מעודכן.

ביקורות והמלצות


קראו מה אמרו לקוחות עבר ואחרים על כל סוכנות. זה ייתן לך מושג טוב על איך זה לעבוד איתם.

אתה יכול למצוא מידע זה על ידי בדיקת ביקורות והמלצות, הרבה ביקורות והמלצות חיוביות זה סימן טוב. בדיוק כמו שלקוחות מחפשים אותך, ע״י רוויוז בילפ, גוגל מפות ועוד..

זמינות ושירות לקוחות


כשאתם פונים אליהם, שימו לב כמה מהר כל חברה יכולה לחזור אליכם. כמו כן, שימו לב עד כמה הם ידידותיים ועוזרים כאשר הם מדברים איתם. האופן שבו החברה מקיימת אינטראקציה איתך במהלך השיחות הראשוניות שלך היא אינדיקטור טוב לגבי איך זה לעבוד איתם.

מהניסיון שלנו, שמעתי על מקרים בהם לקוח ביקש מהמקדם שלו בקשה, והוא אמר לו שהוא עסוק ושידבר איתו בעוד שבוע בשעה מדוייקת, אפילו לא שאל אותו מה הבעיה..

טֶכנוֹלוֹגִיָה


לטכניקות שבהן משתמשת חברת קידום אתרים יכולה להיות השפעה משמעותית על הביצועים שלה ועל הניסיון שלך בעבודה איתן. מצא חברות המשתמשות בטכנולוגיה ברמה עולמית. 

בנוסף למגוון כלים מובילים של צד שלישי, אנו משתמשים בפלטפורמת השיווק הדיגיטלית החדישות בשוק כדי לעקוב, לבצע אופטימיזציה ולדווח על מסעות הפרסום שלך. התוכנית מאפשרת לנו לעקוב אחר התקדמות הקמפיינים שלך ומשתמשת בבינה מלאכותית כדי לנתח את האסטרטגיה שלך ולהציע שיפורים.

סוגי השירותים הניתנים לך


אתה גם צריך לשקול את השירותים הספציפיים שכל חברת SEO מציעה, והאם שירותים אלה מתאימים לצרכים שלך. לדוגמה, ייתכן שתזדקק לשירותי SEO מקומיים או שירותי SEO של מסחר אלקטרוני.

בים שיווק דיגיטלי, אנו מציעים מגוון רחב של שירותי קידום, כולל:

  • ביקורת אופטימיזציה למנועי חיפוש
  • SEO מקומי
  • קידום אתרים במסחר אלקטרוני


כסוכנות שיווק דיגיטלית בשירות מלא, אנו מציעים גם:

  • יצירת תוכן
  • ניהול מודעות תשלום לפי קליק (PPC).
  • עיצוב אתרים
    ועוד

קבל את שירותי ה-SEO הטובים ביותר באמריקה עם ים שיווק דיגיטלי


איתנו אתה יכול לקבל שירותי SEO עם תוצאות הקשורות ליעדים העסקיים שלך. במהלך חמש השנים האחרונות, הפקנו פניות, לידים, שיחות ומכירות רבות עבור הלקוחות שלנו. 

מוכן להתחיל לעבוד עם אחת מסוכנויות SEO הטובות ביותר באמריקה? בקש הצעת מחיר חינם בוואטסאפ או השאר פרטים ונחזור בהקדם.

 

 

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

ים שיווק דיגיטלי
קידום אתרים בארצות הברית
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מאמרים קשורים שאולי תאהב..

קבל הצעת מחיר משתלמת

דילוג לתוכן