בניית דף נחיתה לעסק (10 צעדים פשוטים)

דף נחיתה

בניית דף נחיתה לעסק ב-10 שלבים פשוטים

חיפשת בניית דף נחיתה לעסק? למד כיצד לבנות דפי נחיתה – אין צורך בכישורי קידוד אז עדיף עם ידע טכנולוגי קל. בצע את 10 השלבים הפשוטים האלה כדי להתחיל ולהפעיל את מסע הפרסום השיווקי שלך עם דפים יפים עם המרות גבוהות.

דף נחיתה הינו דף אחד, באתר שהוא מרוכז, תמציתי וברוב המקרים הוא דף מכירתי. לדף נחיתה, אין תפריט או קישורים החוצה מהדף.

דף הנחיתה לרוב מוכוון נושא, נכתב לרוב עם מטרה אחת, להשאיר פרטים/לחייג.

בדף נחיתה משתמשים לרוב כאשר מפרסמים בפרסום ממומן (גוגל, פייסבוק וכו) ורוצים להביא את הלקוח לדף הזה בלבד כדי שיהיה מפוקס במטרהֿ הרי כל קליק (בגוגל) או המרה בפייסבוק (קרי הגעה לדף) שווה כסף, והמון. 

העלויות משתנות בהתאם ללקוח ולתוכן/תמונות שצריך להטמיע. אבל המחירים נעים בין 500 ש״ח ל1500 ש״ח.

תלוי הניסיון, השפה, העיצוב ועוד.

דע מתי להשתמש בדפי נחיתה

ראשית, לפני שנתחיל בבניית דף הנחיתה לעסק שלך, בואו נדבר על מתי להשתמש בדף נחיתה או להשתמש באתר האינטרנט שלך.

כי אם אתה מפעיל פרסום ממומן באינטרנט, קמפיין פרסומי או מנסה לייצר עוד לידים לעסק שלך – יחס ההמרה של דף הנחיתה יעלה משמעותית.

מתי להשתמש באתר

אם אתה רוצה להגביר את המודעות למותג ולא דורש מהמבקרים לנקוט בפעולה. רק דעו שרוב האנשים יצאו מהאתר ולא יחזרו כי יש כל כך הרבה קישורים מסיחי דעת ונתיבים שונים.

מתי להשתמש בדף נחיתה

אם יש לך יעדי שיווק ספציפיים (לדוגמה, להשיג יותר לקוחות פוטנציאליים, להירשם או למכור). בדף הנחיתה יש פחות הסחות דעת, והכל מוביל לקריאה אחת ולפעולה אחת בלבד.

הגדר את יעדי הקמפיין שלך

כל דף נחיתה מעולה מתחיל במטרה ברורה ומדידה. זה יעזור לך לקבוע אילו אלמנטים נחוצים בדף, כיצד לכתוב, ובאילו תבניות יש להשתמש. אז מה אתה רוצה להשיג עם דף הנחיתה שלך?

יותר מכירות

עבור משווקי מסחר אלקטרוני, דף הנחיתה יכול לעזור לכם להפוך את הדף נחיתה שלך לאפיק מכירה. התחילו בבחירת מוצר ספציפי – או קבוצה של מוצרים קשורים שברצונכם לקדם.

יותר המרות

למשווקי סוכנויות, אתם יכולים להשתמש בדף הנחיתה כדי לקבל יותר המרות עבור העסק והלקוחות שלכם. די בקלות וביעילות, מכיוון שאין ללקוחות הסחות דעת.

יותר לידים

עבור משווקים, דף הנחיתה יכול לעזור לך להניע צמיחה. החליטו אם ברצונכם שהמבקרים ירשמו למשאבים בחינם, הדגמות מוצרים, נסיונות חינם, או התייעצו עם צוות המכירות שלכם.

* אם אפשר, השתמש בנתונים ממסע הפרסום הקודם שלך כדי להגדיר יעד ריאלי וניתן למדידה עבור דף הנחיתה שלך. ככל שאתה יכול להיות יותר ספציפי, כך הקמפיין יהיה מוצלח יותר

כתיבת התוכן שלך

למרות שרוב האנשים להוטים להתחיל לעצב מראש, בדרך כלל עדיף להתחיל עם התוכן שלך קודם. מודל למידת המרות במחקרים שונים, הוכיח שעותקי דפי נחיתה חשובים פי שניים מהעיצוב עבור שיעורי המרה. אז, הגבירו את הקצב של כתיבת הכתיבה השיווקית שלכם, פתחו מסמך חדש והתחילו לכתוב. 


כותרת חדה


יש לך פחות מ-15 שניות ללכוד את תשומת הלב של המבקרים בדף הנחיתה – מה שאומר שהכותרת היא כנראה התוכן החשוב ביותר שאתה רוצה לכתוב. ודא שהוא בלתי נשכח, ברור ויכול לפתור את הבעיה שהכי אכפת למבקרים ממנה.

התמקדו בהטבות


מבקרים רוצים לדעת איך תפתרו את הבעיות שלהם, איך המוצר שלכם יעזור להם לפשט את חייהם ומדוע זה יועיל להם. אל תפרט רק כמה תכונות ופשוט תקרא לזה יום – נסה לחשוב על הבעיה מנקודת המבט של המבקר האידיאלי שלך.

שמור על פשטות


באופן כללי, כאשר דפי נחיתה קלים לקריאה ולא ארוכים מדי, הם נוטים להמיר טוב יותר. הימנע משימוש במונחים עסקיים מורכבים, הקפד על משפטים קצרים ונסו להסיר כל חלק מיותר מהדף שאינך צריך בפועל.

בצע את ה-CTA שלך


ה-CTA שלך (או קריאה לפעולה) הוא מה שאתה רוצה שהמבקרים יעשו בפועל בדף הנחיתה שלך. זה יכול להיות בצורת טופס או לחיצה על כפתור. קח קצת זמן כדי להחליט איזו פעולה אתה רוצה שהמבקרים שלך יבצעו – והדרך הטובה ביותר לשכנע אותם לפעול.


תעשה את זה ממוקד


למרות שכפתורי CTA כמו “למידע נוסף” או “התחל” עובדים – הם גם מעורפלים. כשהם לוחצים על כפתור כזה, המבקר לא יידע מה יקרה. נסה להיות יותר ספציפי ותיאורי כדי להשיג תוצאות טובות יותר. (“הצג תמחור” או “התחל ניסיון חינם” עשויים לעבוד טוב יותר.)

תעשה את זה פשוט


אם אתה כולל טופס בדף, שקול כיצד להפוך אותו לקצר יותר וקל יותר עבור המבקרים למלא אותו. טפסים ארוכים יותר עם יותר שדות נוטים לקבל שיעורי המרה נמוכים יותר. (לטפסי ההמרה הטובים ביותר יש לרוב רק שדה אחד – כתובת דואר אלקטרוני.)

תעשה את זה ייחודי וחדור מטרה


היתרון של דף הנחיתה הוא בכך שהוא מבטל את כל שאר הסחות הדעת שתמצא באתר. ספק רק דרך קדימה עבור המבקרים שלך. הימנע ממתן קישורי ניווט לדפים אחרים, כותרות עליונות, כותרות תחתונות או כל קריאה אחרת לפעולה.

בחר את התמונה המנצחת שלך

כעת לאחר שכתבת את התוכן שלך, הגיע הזמן להתמודד עם ההשפעות החזותיות של דף הנחיתה שלך. תחילה בחר את התמונה שברצונך להציג – בין אם זו תמונת מוצר, תמונת מלאי או איור מותאם אישית.

בניית דף נחיתה לעסק

בחר תמונה מנצחת


רוב דפי הנחיתה מתחילים בתמונה גדולה ויפה, המראה למבקרים את התוכן המלא של ההצעה. עדיף תמונה אמיתית שלך / מוצר – במידה ואין לך, יש אתרים של תמונות בחינם בדרגה מקצועית.

דף נחיתה

מכוון אנשים ולא מכוון מוצר


במידת האפשר, נסה לכלול תמונות אמיתיות של אנשים המשתמשים או נהנים מהמוצר בדף הנחיתה שלך. אלה יעזרו למבקרים להתחבר להצעה שלך ברמה אישית ורגשית יותר, מה שגם יגדיל את הסיכוי שהם ימירו.

היתרונות של הדמיה


חפש תמונות נוספות כדי לתמוך בשאר עותק דף הנחיתה שלך. רוב המבקרים לא באמת יקראו כל מילה שאתה כותב – אז אולי תרצה להיות יצירתי עם תמונות מוצר שונות או איורים מותאמים אישית כדי לעזור לספר סיפור ויזואלי בדף.

עצב את דף הנחיתה שלך

בימינו, אתה לא חייב לדעת קודים (html/css), יש המון אופציות לעצב את הדף בצורה מרשימה.

התחל עם תבנית


אתה לא צריך לעצב מאפס. נצל את היתרון של תבניות מוכנות, הן יתנו לך שיעור המרה גבוה.

סדר את התוכן שלך


לאחר מכן, עליך להוסיף אפקטים חזותיים לדף הכניסה. זה זמן טוב לראות איך הם נראים ביחד ואיזה חלקים אולי תצטרך למחוק.

התאם את המותג שלך


גרמו לדף הנחיתה שלכם להיראות ולהרגיש כמו אתר רגיל. הצג את לוגו העסק שלך, עדכן את הגופן והתאם בדיוק לצבע המותג שלך.

הפוך אותו לרספונסיבי – מותאם למכשירים ניידים


לבסוף, בצע אופטימיזציה של פריסת דף הנחיתה עבור מכשירים ניידים. 

 

רספונסיבי בדף נחיתה

חבר את דף הנחיתה שלך


דף נחיתה בפני עצמו לא יעשה לך את העבודה. כעת, כשדף הנחיתה מוכן ומזומן, תצטרכו להתחבר לאזור העסקי שלכם, להגדיר גוגל אנליטיקס ולשלב כל כלי אחר בערימת השיווק שלכם.

לחבר את כתובת האתר שלך

חבר את דף הנחיתה שלך לדומיין שלך והתאם אישית את כתובת האתר.

במידה ואין לך כתובת אתר, תוכל לרכוש בעלות של 67 ש״ח לשנה.

הטמעת מעקב באתר


הטמעת מעקב אחר סקריפטים כגון גוגל אנליטיקס (או כל תוכנת ניתוח אחרת). תוכל לעקוב אחר מי ביקר בדף הנחיתה שלך ואילו פעולות הם מבצעים.

שלב את כלי השיווק שלך


הגדר את פעילויות השיווק שלך כדי להעביר אוטומטית לקוחות פוטנציאליים ל-CRM שלך. 

תוכל גם לחבר ל: Mailchimp ו-Hotjar.

תצוגה מקדימה ופרסום


זה הרגע לו חיכיתם. עם זאת, לפני שאתה פותח את שמפניה ולחץ על פרסם בדף הנחיתה, אנא קרא אותו שוב כדי לוודא שאתה מוכן לבכורה.

בדוק תוכן

בצע בדיקה נקודתית מהירה

כדי לוודא שאין שגיאות כתיב או בעיות דקדוק בדף שלך.

אתה לא רוצה לעשות רושם ראשוני רע.

כי מי שיגיע ויראה שגיאות כתיב יכול לצאת כי יחשוב שזה ספאם / האקר ותפספס לקוח פוטנציאלי

בדוק אופטימיזציה למנועי חיפוש

ודא שאתה בוחר אם אתה רוצה שהדף שלך יהיה גלוי למנועי החיפוש, ובצע אופטימיזציה שלו על ידי כתיבת כותרות דפים ממוקדות מילות מפתח ומטא תיאורים.

בדוק טפסים

תבדוק שכל החלקים בטופס הם כפי שאתה רוצה


בדקת שזה מגיע?

הקמת דף “תודה” לאחר שמישהו שלח אותו?

עיין בדף כמו מבקר ובדוק אם יש משהו שפספסת.

קדם תנועה לדף

זה חי, זה חי! כעת, כשהדף שלך פועל, הגיע הזמן להתחיל לשלוח אנשים לצפות בו. הנה כמה מהדרכים הטובות ביותר להפנות תנועה לדפי נחיתה.

תשלום לפי קליק (PPC)


השתמש ב-Google Ads כדי להגיע לראש התוצאות של מנועי החיפוש. על ידי מיקוד למילות מפתח רלוונטיות התואמות את הכותרת, תוכל לקבל עלות נמוכה יותר לקליק דרך דף הנחיתה.

פרסום ברשתות החברתיות


השתמש במודעות פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וטוויטר כדי לשלוח מבקרים לדף שלך. אתה יכול להתמקד בקהלים ספציפיים באמצעות מיקוד עדין וקמפיינים פרסומיים דומים.

שיווק דרך האימייל


הפוך את המנויים שלך ללקוחות בוגרים על ידי שליחת מבצעים המקשרים לדף הנחיתה שלך. אתה יכול להתאים אישית גרסאות חדשות עבור חלקים שונים של הרשימה.

בדוק ובצע אופטימיזציה

אל תבנה את דף הנחיתה העסקי שלך ותשכח אותו – חזור באופן תדיר וראה אילו שיפורים נוספים אתה יכול לעשות. לבדוק ולבצע אופטימיזציה עבור שיעורי המרה גבוהים יותר.

בניית דף נחיתה לעסק שלך זה לא דבר פשוט, אז גם לא בלתי אפשרי! 

שיהיה בהצלחה!!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

ים שיווק דיגיטלי
דף נחיתה
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מאמרים קשורים שאולי תאהב..

קבל הצעת מחיר משתלמת

צור קשר

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

שלחו הודעה, מקסימום תופתעו

דילוג לתוכן