קידום אתרים למטפלים

קידום אתרים למטפים ומעסים מסאז

קידום אתרים למטפלים – המדריך!

רוב האנשים מתחילים לחפש מטפלים בגוגל, אז עדיף לך לבצע קידום אתרים למטפלים או מעסים.

אז אם אתה רוצה שאנשים ימצאו אותך, אתה צריך להיות בתוצאות החיפוש של גוגל. למרבה הצער, גוגל לא תציג את האתר שלך אם תתקשר אליהם ותבקש יפה. עליך לשכנע את האלגוריתם של גוגל שהאתר שלך הוא הרלוונטי ביותר לחיפוש מסוים. זה המקום שבו SEO נכנס לתמונה.

SEO ראשי תיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש. האלגוריתמים של גוגל מסתכלים על כמויות אדירות של נתונים כדי לקבוע את הדפים הטובים ביותר להצגה עבור תוצאה מסוימת. SEO מתייחס לכל מה שאתה יכול לעשות כדי לתת לאלגוריתם של גוגל את הרושם שהאתר שלך צריך להיכלל בתוצאות כאשר מישהו מחפש מטפל.

מטאפורות לקידום אתרים

אתה יכול לחשוב על זה ככה. נניח שאתה מדריך טיולים והעסק שלך תלוי בהפניות מסוכנויות נסיעות מקומיות. אתם רוצים שסוכנות הנסיעות תשלח אליכם כמה שיותר לקוחות.

אז מה אתה יכול לעשות כדי לשכנע סוכן נסיעות שהוא צריך לשלוח מישהו לטיול שלך?

ראשית, בניית מוניטין מוצק עבור הנסיעות שלך. אם הרבה אנשים חושבים שהטיול שלך היה נהדר, סוכנות הנסיעות תקבל הודעה וסביר יותר שהם ימליצו עליך.

שנית, אתה מספק מידע על הטיול שלך. למשל, תוכלו לשלוח להם חוברת שמפרטת את כל הסיורים שאתם מציעים, לצד מחירים ומיקומים.

בסופו של דבר, אתם רוצים שהסיור עצמו יהיה כמה שיותר טוב, כי לפעמים צוות סמוי בסוכנות נסיעות יבקר בסיור שלכם וידווח על האיכות.

האם זה הגיוני עד כה? נהדר, אז גם SEO הגיוני.

ברמה הבסיסית, קידום אתרים מורכב משלושה גורמים: קבלת מוניטין טוב באינטרנט, מתן מידע רב למנועי החיפוש על האתר שלך והפיכת האתר שלך לטוב ככל האפשר. אנו נחקור כל אחד מהגורמים הללו בתורו.

(כמובן, דברים הרבה יותר מסובכים מעבר ליסודות. המטרה שלי כאן היא לתת לך את היסודות ולהפוך אותם לקלים להבנה, אז השארתי הרבה. אם אתה רוצה להסתכל יותר לעומק, אתה תמיד יכול לשכור איש מקצוע – כמוני! – אם אתה רוצה לוודא שאתה מבין נכון. בכל מקרה, המשך לקרוא עבור המדריך!)

 

מעוניין לשמוע עוד על קידום אתרים למטפלים?

קבל מוניטין טוב באינטרנט

גוגל מחשבת את המוניטין המקוון שלך על ידי התבוננות בקישורים שאתרים אחרים שולחים לשלך. גוגל מתייחסת לכל קישור כאל תמיכה – אם מישהו מקשר אליך, זה אומר שלאתר שלך יש ערך בצורה כלשהי. זה אומר שחלק גדול מאסטרטגיית ה-SEO שלך הוא לגרום לאנשים לקשר אליך. ככל שיש לך יותר קישורים, כך יש לך יותר קולות אמינות.

עם זאת, לא כל הקישורים נוצרים שווים. אתה תסמוך על מידע מ-gov.il (אתר ממשלתי)  הרבה יותר מאשר מידע מבלוגים אקראיים – ומסיבה טובה!

כמו כן, הערך שגוגל מייחס לקישורים תלוי באמינות האתר ממנו הם מגיעים. אם אתר ממשלתי יקשר אליך, זה יגדיל מאוד את האמינות שלך בעיני גוגל. אם בלוג החתול של דודה שושנה שלך מקשר אליך, לגוגל כנראה לא יהיה אכפת יותר מדי. למעשה, לגוגל יש מערכות לזיהוי ניסיונות להערים על האלגוריתמים שלה, כך שאם תבקשו מדודה אירמה ליצור 50 בלוגים של חתולים ולקשר את כולם אליכם, גוגל אפילו עשויה להעניש את האתר שלכם כעונש.

לכן, אתה רוצה לקבל כמה שיותר הצבעות מהאתרים הכי אמינים וסמכותיים שאפשר.

כמו כן, לגוגל אכפת לא רק מהסמכות לקשר לאתר שלכם – היא גם דואגת לרלוונטיות של האתר לאתר שלכם. לדוגמה, גם אם לדודה אירמה יש את בלוג החתולים הפופולרי ביותר בעולם, קישור ממנה למרפאה הטיפולית שלך עדיין לא שווה את זה כי יש לה הרבה סמכות הקשורה לחתול, אבל לא הרבה סמכות הקשורה לטיפול.

עם זאת, אם אתם משיקים קו חדש של מזון לחיות מחמד, קישור מהבלוג של דודה אירמה לחתולים יהיה בעל ערך רב מכיוון שהאתר שלה יהיה מאוד סמכותי ורלוונטי.


אז מה זה אומר כשאתה מחבר הכל ביחד? זה מאוד פשוט. בנה את המוניטין של המרפאה שלך על ידי משיכת קישורים מאתרים אמינים ורלוונטיים. אתר אמין הוא אתר בעל מוניטין ויש לו אתרים רבים אחרים המקשרים אליו. רלוונטיות מתייחסת לאתרים שיש להם קשר כלשהו לתרגול שלך – כגון אתר שדן בבריאות הנפש או אתר שמדבר על האזור שלך (כגון אתר של עיתון)

איך מושכים קישורים? להלן חמש דרכים קלות

שאלה טובה. שיטה זו פועלת בצורה הטובה ביותר כאשר אתה מתחבר לאדם או לארגון שאתה מבקש.

החלפת קישורים: לדוגמה, אם לעמית שלך יש מקצוע שונה משלך, שניכם עשויים להסכים לקשר אחד לאתרים של זה. לחלופין, אם אתה חבר במועצה של עמותה לבריאות הנפש, בדוק אם הם יכולים לקשר לאתר שלך מתוך קורות חיים באתר שלך.
בלוג אורח. מישהו מנהל בלוג בריאות הנפש? בדוק אם אתה יכול לכתוב עבורם מאמר ולקבל בתמורה קישור חזרה לאתר שלך
ציין אנשים אחרים באתר שלך. לדוגמה, נניח שאתה קורא ספר של מישהו על מיינדפולנס וכותב ביקורת חיובית על הספר בבלוג של הקליניקה שלך. שלח דוא”ל למחבר הספר הזה כדי ליידע אותם – אולי הם יקשרו לביקורת שלך!
שלח את האתר שלך לכל המדריכים הרלוונטיים באזור שלך. Google My Business, easy ולשכת המסחר המקומית שלך הם כולם רעיונות נהדרים.

הפק תוכן שימושי באמת שאנשים רוצים לקשר אליו. למשל, נניח שכתבת מאמר על טכניקות להתמודדות עם חרדה. אם המאמר שלך באמת מועיל, אנשים שימצאו אותו עשויים לבחור לקשר אליו או לעצמם, אפילו בלי לשאול.


להלן שלוש דרכים שבהן אתה לא צריך לנסות להשיג קישור:

לעולם אל תשלם עבור קישורים. אם אתה משלם, חברות מסוימות מציעות להציב עבורך קישורים באתרי אינטרנט שונים. זה אולי עבד לפני כמה שנים, אבל גוגל היא חכמה בטריקים האלה עכשיו, ואתה פשוט מבזבז את הכסף שלך.


אל תפרסם בתגובות בבלוג או בפוסטים בפורום. זה בסדר להזכיר את האתר שלך אם זה רלוונטי, אבל בדרך כלל גוגל מתעלם מקישורים בתגובות או בפוסטים בפורום – זה נראה ממש לא מקצועי בכל מקרה.

אל תשלם כדי לשלוח את האתר שלך לאתרי אינדקס כלשהם. שוב, אתרי אינדקס היו בעלי ערך לפני כמה שנים, אבל עכשיו גוגל בדרך כלל מתעלמת מהם. למעט אינדקס אתרים מקומית (איזי) שאנשים ממש משתמשים בהן. לדוגמה, אם לשכת המסחר המקומית שלך יש ספרייה, הקפד לשלוח אליה את האתר שלך. אבל המדריכים המקומיים האלה הם בדרך כלל חינמיים לחלוטין. הימנע אם אתה צריך לשלם.

ספק למנועי חיפוש מידע על האתר שלך


הוסף מילות מפתח לדף שלך


בואו נדמיין, ד”ר. טל השיק אתר חדש לגמרי. בעמוד הבית שלו כתוב:

“ברוך הבא! אני שמח שעצרת. שמי ד”ר טל, ואני כאן כדי לעזור. המטרה שלי היא לספק מקום בטוח וחומל שבו ניתן לעודד ולתמוך בלקוחות בזמן שהם מנווטים באתגרי החיים. לא משנה מה אתה עובר, יש תקווה. צור איתי קשר לקביעת פגישה עוד היום!”

מה הבעיה כאן? פָּשׁוּט. שום דבר בפסקה זו לא אומר לד”ר גוגל ש-טל הוא מטפל. מה גם שאין מה להגיד לד”ר גוגל היכן שהוא נמצא.

זה אומר שאם מישהו מחפש “מטפל בחרדה מקומי”, ד”ר. לא סביר שטל יופיע.

איך פותרים את הבעיה הזו? ובכן, זה די פשוט. אנו מוסיפים כמה ביטויים (המכונים “מילות מפתח” ב-SEO-talk) לאתר שלנו. Google עשויה להשתמש במילות מפתח אלו כדי לקבוע במה עוסק האתר שלנו. לדוגמה, אנו עשויים לשכתב את אתר האינטרנט של ד”ר טל כדי לומר:

“ברוך הבא! אני שמח שעצרת. שמי ד”ר טל, ואני כאן כדי לעזור. כמטפל, המטרה שלי היא לספק מקום בטוח וחומל לייעוץ מכל רחבי ישראל בכלל ובאיזור תל אביב בפרט. לקוחות מקבלים עידוד ו תמיכה בזמן שהם מנווטים את אתגרי החיים. לא משנה מה אתה עובר, בין אם זה דיכאון, חרדה או PTSD, יש תקווה. צור איתי קשר לקביעת פגישה עוד היום!”

תראו מה עשיתי המשמעות הכוללת של העמוד נשארת בעינה, אבל הוספנו מילות מפתח שיצביעו לגוגל על ​​כך שד”ר טל הוא מטפל יעוץ מתל אביב המטפל בדיכאון, חרדה ו-PTSD.

כמובן, אתה לא רוצה להגזים. אם דר. טל יכתוב מחדש את האתר שלו כדי לומר:

“ברוכים הבאים! זה נהדר לארח אותך במרפאת החרדה שלי בתל אביב. שמי ד”ר טל ואני מטפל בחרדה בתל אביב. כמטפל בחרדה בתל אביב, המטרה שלי היא לספק מקום בטוח וחומל שבו הסובלים מחרדה תל אביב יכולה למצוא עידוד ותמיכה באתגרי החיים עבור אלה עם הפרעת חרדה בתל אביב”.

זה כמעט בוודאות יפגע. מצד אחד, גוגל יכולה לזהות מה מישהו עושה (מה שהם מכנים “מילוי מילות מפתח”). מצד שני, לקוחות המבקרים באתר זה נפעמים מיד מעבודתו של ד”ר טל.

שורה תחתונה:

  • עליך להוסיף כמה מילות מפתח לדף שלך, אך במתינות. אם הכתיבה שלך מתחילה לסבול, זה סימן בטוח שהוספת יותר מדי מילות מפתח.
  • מילות המפתח שלך צריכות לשקף את המצב שבו אתה מטפל ואת האזור שבו אתה גר.
  • השתמש במספר מילות מפתח לאותו נושא. למשל, אם אתם מטפלים בהפרעת אכילה, כדאי לפעמים להשתמש במילה “הפרעת אכילה”, לפעמים “אנורקסיה” ולפעמים “בולמיה”. כך, הדף שלך יהיה רלוונטי לא משנה איך מישהו מחפש טיפול בהפרעות אכילה.

צור דפים חדשים עבור מילות מפתח


אם יש לך דף בית ענק שדן בכל המצבים השונים שבהם אתה מטפל, סביר להניח שגוגל תראה את הדף כרלוונטי לכולם, אבל לא מאוד רלוונטי לאף אחד מהם.

עם זאת, אם יש לך דף נפרד לכל אחד מהקריטריונים שבהם אתה טוב, סביר יותר שגוגל תחליט שהדפים האישיים שלך יופיעו כאשר מישהו מחפש את הקריטריונים הספציפיים האלה.

עם זאת, אל תגזים. כדי שהטכניקה הזו תעבוד, הדפים שלך צריכים להיות מפורטים ומעוצבים היטב, ובאופן אידיאלי כדאי לנסות להשיג קישורים לדפים בודדים, דבר שיכול להיות הרבה עבודה. עדיף להתמקד בשניים או שלושה עמודים על המצבים שבהם אתה הכי רוצה להתמקד, במקום להסיח את דעתך מכל מצב שאתה עשוי לטפל בו.

כמו כן, ודא שעמודים אלה מדברים על המיקום הגיאוגרפי שלך. הלקוחות שלך לרוב מחפשים מטפלים באזור שלהם, לכן חשוב שהדף האישי שלך לא יעסוק ב”טיפול בדיכאון” אלא ב”טיפול בדיכאון [העיר שלי]”.

 

הוסף מילות מפתח לכתובת האתר שלך


זהו טריק פשוט שיכול לתת לגוגל מידע נוסף על הדפים שלך (ולגרום לאתר שלך להיראות אלגנטי יותר בעת ההשקה).

כל מה שאתה צריך לעשות הוא לוודא שכתובת האתר של דף מסוים משקפת את התוכן של אותו עמוד. לדוגמה, אם יש לך דף ליצירת קשר, הגדר את כתובת האתר ל-example.com/צור-קשר. פשוט, נכון?

אתה יכול לעשות זאת על ידי הפיכת כתובת האתר לתיאורית יותר. לדוגמה, נניח שיש לך דף על טיפול בדיכאון ואתה מחליט לתת לו את כתובת האתר example.com/דיכאון. זה בסדר, אבל מומלץ ליצור את כתובת האתר example.com/טיפול-בדיכאון

או example.com/טיפול-בדיכאון-בתל-אביב.

כך אתה מאותת לגוגל שהדף שלך אינו עוסק רק בדיכאון, אלא בטיפול בדיכאון (בתל אביב!).

הוסף את הכתובת שלך


זה מאוד פשוט. שים את הכתובת ומספר הטלפון שלך בכותרת העליונה או התחתונה של כל עמוד. זה נותן לגוגל איתות ברור מאוד שאתה בכתובת ספציפית, מה שאומר שיש סיכוי גבוה יותר להציג את האתר שלך ללקוחות הקרובים אליך.

אם עיצוב האתר שלך באמת לא מאפשר לך להוסיף את הכתובת ומספר הטלפון שלך לכל עמוד, לפחות שים את הכתובת המלאה שלך בדף יצירת הקשר שלך. אבל כל עמוד מועדף.

 

להופיע בגוגל לעסק שלי


Google לעסק שלי הוא ספריית העסקים המקומית של גוגל. גוגל משתמשת במידע בספרייה זו בכל פעם שמישהו מחפש עסק מקומי (כמו מטפל מקומי!)

הרישום של Google לעסק שלי מאפשר לך להוסיף תיאור של העסק שלך ותמונה של העסק שלך. רישום מעודכן של ‘Google לעסק שלי’ יגדיל את הסיכוי שהעסק שלך יופיע בתוצאות של מפות Google ובתוצאות החיפוש של Google.

כשאתה יוצר דף של Google לעסק שלי, נסה לכלול כמה תמונות באיכות גבוהה של מרפאות והשתמש בתיאורים מפורטים הכוללים מילות מפתח ספציפיות הקשורות לעסק שלך. לדוגמה, “מרכז הייעוץ Acme מספק טיפול חמלה לאנשים עם בעיות נפשיות כמו דיכאון, חרדה ו-PTSD. המטפלים והיועצים שלנו כולם בעלי הכשרה לתואר שני או דוקטורט, ויש לנו כבר עשר שנות היסטוריה מקומיות”.

למדריך מפורט איך פותחים חשבון בגוגל מיי ביזנס

תופיע בספריות אחרות


בעוד ש-Google לעסק שלי הוא החשוב ביותר, הוא יכול להועיל גם בספריות מקומיות אחרות. Bing Places, איזי ועוד.

הם כנראה התמורה הטובה ביותר, אז אני בהחלט הולך לעשות את זה, ולהוסיף דירוגי בריאות ודפי זהב אם יש לך זמן. 

הפוך את האתר שלך לטוב ככל האפשר


אוקיי, מה זה אומר להפוך את האתר שלך לטוב ככל האפשר?

פָּשׁוּט. האתר שלך צריך לספק תוכן איכותי ושימושי, לא רק לנסות להזמין פגישה.

תחשוב ככה. יש שתי חנויות אופניים בעיר שלך. בחנות אופניים יש עובדים שפשוט ימכרו לך אופניים ולא יעשו כלום. הצוות בחנות אופניים אחרת ישמח לענות על שאלותיכם בנוגע לאופניים שלכם, ללמד אתכם את מסלולי האופניים העירוניים הטובים ביותר, ולעתים קרובות חולקים אתכם מידע רב – גם אם לא קניתם.

לאיזו חנות אופניים היית מעדיף ללכת? השני, ברור. חנות האופניים הראשונה הייתה קיימת רק כדי למכור אופניים, והשנייה ממש עזרה.

האתר שלך צריך להיות כמו חנות אופניים שנייה. פירוט השירותים שאתה מציע ומתן מידע על הרקע המקצועי שלך יכול להיות שימושי מאוד עבור האתר שלך. אבל כדאי ללכת מעבר לזה. כתוב תוכן שבאמת עוזר לאנשים, גם אם הם מעולם לא קבעו איתך פגישה.

לדוגמה, אתה יכול לכתוב מאמר על מה לחפש אצל מטפל, או מאמר על איך מיינדפולנס יכול לעזור עם חרדה חברתית. אתה יכול לכתוב כמה ביקורות ספרים עבור הספרים האהובים עליך על דיכאון, או להקליט כמה סרטונים כדי להעביר לאנשים תרגילי הרפיה וירטואליים. אלו הן רק כמה דוגמאות – אני בטוח שתוכל לחשוב על עוד.

המפתח לתוכן זה הוא להפוך אותו לבעל ערך באמת. קח את הזמן כדי שהכתיבה שלך תהיה טובה ככל האפשר. וודא שלמאמרים שלך יש תוכן מסוים – נסה לשמור על כל אחד מהמאמרים שלך באורך של 600-900 מילים.

כמו כן, נסו להפוך אותו לייחודי ככל האפשר. אתרים רבים אחרים כבר מתארים סימפטומים של דיכאון, כך שאם אתה כותב גם על תסמיני דיכאון, אתה לא מוסיף שום דבר חדש. אבל מה אם היית כותב על דיכאון באוכלוסיות מוחלשות? או מה אם היית כותב על מחלה פחות מוכרת? זה יגדיל את הסיכוי שהתוכן שלך יהיה ייחודי באמת.

תוכן בעל ערך זה יכול להגביר את מאמצי ה-SEO שלך בשתי דרכים. ראשית, סביר להניח שאנשים יצטטו את התוכן שלך באתר שלהם, ויתנו לך קישורים נוספים. שנית, תוכן איכותי גורם לאתר שלך לבלוט בגוגל ומגביר את הביטחון שלו שאתה תוצאות רלוונטיות עבור המחפשים שלהם.

אם אתה רוצה ליישם את זה, אני ממליץ לבחור נושא שבו אתה יכול לכתוב 5-10 מאמרים. כתיבת הרבה פוסטים בבלוג על נושאים אקראיים אינה אידיאלית. במקום זאת, בחר נושא שאתה באמת יכול לצלול אליו. לדוגמה, כתוב חמישה מאמרים בנושא ניהול חרדה, כל אחד מהם מכסה נושא אחר (שימוש בתשומת לב כדי להילחם בחרדה, פנייה לטיפול בחרדה, סוגים שונים של חרדה, תרופות נגד חרדה וכו’). על ידי כך, תהיו סמכות בנושא הפרעות חרדה, מה שאומר שגוגל נוטה יותר לשלוח אנשים הזקוקים לטיפול בחרדה לאתר שלכם.

כמובן, לא כולם אוהבים לכתוב. אם אתה רוצה להוסיף תוכן לאתר שלך, אבל לא רוצה לכתוב אותו בעצמך, שקול לשכור כותב תוכן. הנה מה שאנו מציעים (וחבילה מלאה של שירותי קידום אתרים), עליהם תוכלו לקרוא כאן.

לסיכום


בסדר, אני יודע שזה הרבה מידע – אבל אם אתה מיישם אותו בפועל זה מתחיל להיות הגיוני.

רק תזכור את המטאפורה של מדריך הטיולים. אתה רוצה שם טוב. אתה רוצה לתת למדריך מידע רב על הטיול שלך. אתה רוצה שהטיול שלך יהיה כמה שיותר טוב.

החל אותו על SEO. אתה יכול לצבור מוניטין טוב על ידי כך שאתרים איכותיים אחרים מקשרים אליך. אתה יכול לספק מידע על סיורים על ידי הכללת מילות מפתח רלוונטיות בדפים שלך, כולל הכתובת שלך באתר שלך, והרשמה לספריות כגון Google לעסק שלי. על ידי כתיבת מאמרים ארוכים ואיכותיים בנושאים חשובים, תוכלו להפוך את הטיול שלכם לטוב ככל האפשר.

כשאתה עושה את הדברים האלה האתר שלך יהפוך לאיכותי יותר בעיני גוגל ותתחיל לקבל יותר ויותר תנועה ממנועי החיפוש.

ייעוץ אופטימיזציה למנועי חיפוש


אם זה מרגיש קשה, אל תדאג! אני כאן כדי לעזור.

לחץ על הכפתור למטה כדי ללמוד כיצד אוכל לעזור לך לפתח אסטרטגיית SEO מוצלחת.

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

ים שיווק דיגיטלי
קידום אתרים למטפים ומעסים מסאז
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מאמרים קשורים שאולי תאהב..

קבל הצעת מחיר משתלמת

צור קשר

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

שלחו הודעה, מקסימום תופתעו

דילוג לתוכן