פרסום ממומן לעסק? למה זה חשוב ו7 דרכים להשיג זאת

פרסום ממומן לעסקים

מחפשים פרסום ממומן לעסק?

ים שיווק דיגיטלי הרימו את הכפפה, אנו נסביר לכם קודם כל את החשיבות של הפרסום הממומן, ואז ניתן לכם 7 דרכים להשיג זאת, במידה ותמשיכו לקרוא גם ניתן לכם גם 5 טיפים חשובים להצלחת הקמפיין!

כדי לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לפרסום ממומן – שלחו הודעה!

 

חברות משתמשות בפרסומות כדי להשיג מטרות שונות, וחברות מפרסמות את הפרסומות הללו במדיות שונות. בנוסף למוצרי פרסום במקומות מסורתיים כמו עיתונים ומגזינים לעניין כללי, חברות מפרסמות גם במדיה ספציפית מוכוונת שוק. לדוגמה, מכשירי תקשורת ניידים מתפרסמים באתרי מדיה חברתית כדי למשוך לקוחות צעירים. פרסומות לקישוטים וקישוטים לבית פורסמו במדריך התוכניות של תערוכת הבית והגן. פרסומות מופקות ביעילות עוזרות להשיג יעדים עסקיים.

היכרות ומודעות למוצר

כאשר חברה משיקה מוצר חדש, הפרסום מספק דרך לשוק הרחב ללמוד על המוצר. הפרסום מתמקד בדרך כלל בפתרונות של המוצר לבעיות נפוצות, כמו הצגת יכולתו של הטלפון החדש לפתור את בעיית ה”ניתוקים בשיחות”  או ״מצלמות טובות יותר״. בדוגמה מאוד אינטואיטיבית, פרסומת לטיפוח שיער אן יישור שיער מתולתל יכולה להציג תמונות “לפני ואחרי” כדי להמחיש את יעילות המוצר.

פעילות מכירת מוצרים

פרסום מספק דרך יעילה ליידע את השוק על פעילויות מכירת מוצרים מוגבלות בזמן. פרסומות מבוססות מכירות יכולות להיווצר על ידי חנויות קמעונאיות מקומיות או מיצרנים לאומיים של מוצרים. במקרים רבים, יצרנים מקומיים חולקים עלויות פרסום עם קמעונאים מקומיים. פרסומת מסוג זה נקראת פרסומת שיתופית, ובדרך כלל היא משתמשת בגרפיקה ובתבניות פרסומת המסופקות על ידי היצרן. שמו של הקמעונאי המקומי מוצג כיצוא מוצר מקומי.

בידול מוצר מהמתחרים

חברות משתמשות לעתים קרובות בפרסומות כדי להראות כיצד המוצרים שלהן מועילים או יעילים יותר ממוצרים של מתחרים דומים. במקרים מסוימים, קמעונאים מאמינים שיש צורך לפרסם מכיוון שהתחרות מכסה דפי עיתונים או שידורי טלוויזיה עם מודעות משלהם. אלא אם כן קמעונאים בשווקים אחרים מדגישים באופן פעיל את המוצרים שלהם, סביר להניח שהם יתעלמו ממוחם של הצרכנים.

פריצת דרך והתקדמות המוצר

פרסומות משמשות להעברת פריצות דרך דרמטיות של מוצרים. בספטמבר 2003, “זמני פרסום” תיאר “מלחמת סבון” ארוכה שבה יצרני סבון קידמו את מוצריהם. בשנת 1980, עם הצגת חומר החיטוי היד הראשון, המוצר עשה פריצת דרך. סבון רב פעמי זה פותר את בעיית שאריות הכיור המבולגנות. מוצר סבון זה נרכש על ידי מותג לאומי, והופיעו גם מוצרי סבון של מתחרים.

פרסומות לסוכנות המקדמות תדמית טובה

כאשר חברה מתקשרת מידע על פעילותה או מסבירה מדוע המוצרים שלה הם הבחירה הטובה ביותר עבור הצרכנים, החברה משתמשת בפרסום מוסדי. מומחה המכירות זיג זיגלר ציין שסוג פרסום זה לא באמת מכוון להגדלת המכירות, אלא מכוון לשיפור התדמית הטובה של החברה או המוצר. השקפה זו צפויה להתורגם למכירות עתידיות. זיגלר הדגיש כי גם אם הצרכנים לא יקנו את המוצר כעת, החברה תשמור על שמה מול השוק הצרכני שלה.

7 סוגים של פרסום ממומן יעילות לעסקים קטנים


עסקים קטנים שרוצים להרחיב במהירות את בסיס הלקוחות שלהם ולהגדיל הכנסות צריכים להשקיע בפרסום כדי לבנות מודעות למותג בקרב קהל רחב יותר. ישנן שיטות פרסום רבות ושונות שהעסק הקטן שלך יכול להשתמש בהן. אתה יכול להתמקד בפלטפורמות פרסום דיגיטליות, כולל פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, יוטיוב וגוגל אדוורדס. לחלופין, אתה יכול לבחור באמצעי פרסום מסורתיים יותר, כולל עיתונים, רדיו ותחנות טלוויזיה מקומיות. השקעה אסטרטגית בפרסום עבור העסק הקטן שלך יכולה להביא החזר גבוה על ההשקעה ולהביא עסק חדש יקר ערך לחברה שלך.

נושאים אלה יעזרו לך להפוך למומחה בסוגי פרסום לעסקים קטנים:

7 סוגי מודעות של פרסום ממומן לעסקים קטנים


עסקים קטנים שרוצים להגדיל הכנסות באמצעות פרסום צריכים לוודא שהם בוחרים בסוג הפרסום המתאים לתקציב שלהם והגיוני למודל העסקי שלהם. הנה כמה מסוגי המודעות הטובים ביותר שעסקים קטנים משתמשים בהם כדי לקדם מוצרים, שירותים או תוכן:

1. פרסום ברשתות חברתיות


פרסום ברשתות חברתיות הוא בחירה פופולרית עבור עסקים קטנים מכיוון שהעלות נוחה יחסית ואתה יכול להיות מאוד סלקטיבי לגבי קהל היעד שלך. לדוגמה, אם יש לך חנות קמעונאית, תוכל להשתמש באפשרויות מיקוד מודעות כדי לצמצם את הקהל שלך כך שרק אנשים מסוימים שגרים ברדיוס מסוים של מייל מהחנות שלך יוכלו לקבל את המודעות החברתיות שלך. אתה יכול לבחור מכמה פלטפורמות שונות של מדיה חברתית לפרסום חברתי, כולל:

פייסבוק:

פייסבוק היא בחירת פרסום מצוינת עבור רוב העסקים הקטנים מכיוון שהפלטפורמה מאומצת באופן נרחב ועלויות הפרסום נמוכות יחסית. כמעט 70% מהמבוגרים הישראלים משתמשים בפייסבוק, ובין אלה שמשתמשים בה, קרוב ל-75% נכנסים לשירות לפחות פעם ביום. ישנן יחידות מודעות שונות לבחירה בפייסבוק, כולל מודעות וידאו, הצעות לקוחות, תמונות קרוסלה, יצירת לידים, לייקים לדפים, תגובה לאירועים וכו’. תוכל ללמוד עוד על פרסום בפייסבוק באתר פייסבוק לעסקים.


אינסטגרם:

פרסום באינסטגרם הוא בחירה טובה לעסקים קטנים שיש להם מותג ויזואלי מאוד ופונים לקהל צעיר, מכיוון ש-60% ממיליארד המשתמשים באינסטגרם הם מתחת לגיל 30. אינסטגרם כוללת רבים מאותם פרמטרי מיקוד שמסופקים על ידי פייסבוק, ויחידות המודעות שלהם כוללות מודעות תמונה, מודעות וידאו, מודעות סיפור ומודעות קרוסלה. אתה יכול גם לכלול כפתורי קריאה לפעולה ברורים כדי להגדיל את התנועה לאתר.

לינקדאין:

בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות, הפרסום בלינקדאין נוטה להיות יקר יותר, אך עבור עסקים קטנים המאמצים מודל מכירה של עסק לעסקים (B2B), זוהי בחירה טובה מכיוון שניתן למקד לענפים ספציפיים ולעבודות ספציפיות. שהושגו על ידי אנשי מקצוע באמצעות מודעות לינקדאין. 

2. פרסום בתשלום לפי קליק PPC


פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) הוא סוג של פרסום מקוון. בכל פעם שמשתמש לוחץ על אחת מהמודעות שלו, מפרסמים משלמים בדרך כלל באמצעות מנועי חיפוש. מפרסמים מציעים הצעות על מיקומי מודעות במנועי חיפוש, מה שאומר שהם קובעים את המחיר הגבוה ביותר שהם מוכנים לשלם עבור משתמשים ללחוץ על המודעות שלהם. אם מישהו רואה את המודעה שלך אבל לא לוחץ עליה, אתה לא צריך לשלם כלום. הפלטפורמות הנפוצות ביותר לפרסום ב-PPC הן Google Ads ו-Bing Ads. פרסום ב-PPC הוא סוג של שיווק במנועי חיפוש (SEM). לעסקים קטנים עם תקציב מוגבל, זו עשויה להיות בחירה טובה.

3. פרסום במובייל


פרסום במובייל הוא סוג של פרסום ממומן דיגיטלי בו הפרסום מוצב רק במכשירים ניידים, לרבות סמארטפונים וטאבלטים. פרסום במובייל יכול לכלול:

מודעות תצוגה לנייד
מודעות חיפוש לנייד
וידאו נייד
פרסום אפליקציות לנייד, שנועד להגדיל את ההורדות של אפליקציות ממותגות
מודעות מדיה חברתית רק במכשירים ניידים
אסטרטגיית פרסום לנייד יכולה להביא פרסים לעסק הקטן שלך. 84% מהלקוחות המבוגרים מתחת לגיל 30 נוטים ביותר להשתמש במכשירים ניידים כדי לקנות באינטרנט.

4. פרסום מודעות בעיתונים


לפני הופעת הפרסום הדיגיטלי, הפרסום בדפוס היה פעם שיטת הפרסום העיקרית לעסקים קטנים. כעת, כשההכנסות מפרסום בדפוס מצטמצמות, כבעל עסק קטן, אתה עלול לגלות שהעלות גבוהה בהרבה מהעלות של פרסום דיגיטלי וחברתי. זה גם יותר קשה למדוד את הצלחת מסע הפרסום המודפס שלך, כי זה כמעט בלתי אפשרי להוכיח כמה אנשים רואים את המודעות המודפסות שלך וממשיכים לקנות בחנות שלך או להפוך ללקוחות של העסק שלך. עם זאת, עבור חלק לעסקים מקומיים או עסקים המתמקדים בקהלים מבוגרים ופחות מעורבים בדיגיטל, פרסום בדפוס הוא עדיין בחירה טובה עבור הוצאות הפרסום שלך. פרסומות מודפסות כוללות פרסומות בעיתונים, פרסומות במגזינים ופרסומות בחוברות ובעלונים.

5. פרסום בטלוויזיה וברדיו


פרסום ברדיו כולל מדיה בשוק ההמוני כמו טלוויזיה ורדיו. למרות שפרסום ברדיו, במיוחד פרסום בטלוויזיה, יקר מדי עבור עסקים קטנים, אם יש תחנות טלוויזיה ורדיו מקומיות בקרבתך, העלות עשויה להיות משתלמת יותר, והקהל עשוי להיות קשור מאוד לעסק המקומי שלך. עלות הפרסומות ברדיו תלויה בגורמים רבים, ביניהם אורך הפרסומת (ככל שהפרסומות בטלוויזיה וברדיו ארוכות יותר, כך עלות השידור גבוהה יותר), תדירות ומשך הפרסום. אתה גם צריך לקחת בחשבון את עלות הפקת המודעות, מכיוון שעלויות ההפקה של פרסומות טלוויזיה מקצועיות יכולות להיות גבוהות מאוד.

6. פרסום חוצות


פרסום חוצות או שילוט דרכים מתייחס לכל פרסומת שמגיעה כשאנשים נמצאים בחוץ. זה כולל פרסום שלטי חוצות, שילוט דיגיטלי, פרסום בתחבורה ציבורית (כלומר, מקלטים לאוטובוסים, פרסום רכבות, פרסום תחנות רכבת תחתית וכו’), פרסום מתקני רחוב ופרסום אצטדיונים. פרסום חוצות יכול להיות יקר מאוד, אז ודאו שהוא מתאים לתקציב הפרסום שלכם.

7. פרסום בדיוור ישיר


פרסום בדיוור ישיר כולל את כל סוגי הפרסום הנשלחים לבתיהם של אנשים בדואר. זה כולל חוברות, קטלוגים, מכתבי מכירה וניוזלטרים. למרות שדיוור ישיר הוא שיטת פרסום פחות פופולרית לעסקים קטנים מאשר פרסום דיגיטלי, היא עשויה להצליח אם תפתחו קמפיינים יצירתיים ומושכים מבחינה ויזואלית. פרסום בדואר ישיר מאפשר לך להעביר את המידע שלך לצרכנים המקומיים אחד על אחד.

פרסום עסקים בפייסבוק

5 טיפים לפרסום ממומן לעסקים קטנים


1. מקד לקהל המתאים


אחת הדרכים הטובות ביותר למקסם את התקציב שלך ולהוציא כספי פרסום בצורה יעילה היא להבטיח שתגיע לקהל היעד של העסק שלך. לשם כך עלינו להציג תחילה את לקוח היעד. אתה יכול לחקור את בסיס הלקוחות הקיים שלך, או להתייחס למידע הדמוגרפי שאספת על הקהל שלך, כולל הפרטים הכלולים ברישום לרשימת התפוצה. לאחר קבלת המידע הדמוגרפי של לקוח היעד, בחר פלטפורמת פרסום המתאימה לקהל זה ולמיקום שלך.

2. פרסם היכן נמצא הקהל שלך


כעת, כשאתה יודע מיהו שוק היעד שלך, אנא ערוך מחקר על פלטפורמות פרסום זמינות שונות כדי להבטיח שהמודעות שלך יכולות להגיע ללקוחות היעד שלך. לדוגמה, אם צרכן היעד שלך הוא מתחת לגיל 21, אז השימוש ב-TikTok או Snapchat לפרסום במובייל עשוי להיות בחירה טובה. אם אתה שוקל פרסום מודפס, שידור או חוצות, אנא בקש ערכת מדיה לפני רכישת שטחי פרסום כדי להבטיח שהנתונים הדמוגרפיים הגיוניים למיצוב שלך.

3. לבדוק תוצאות ולשנות או לא במידת הצורך

חשוב להעריך את האפקטיביות של מסע הפרסום שלך כדי שתוכל לקבל החלטות מושכלות לגבי החלטות פרסום עתידיות. פרסום ממומן דיגיטלי יכול לעקוב בקלות אחר הצלחת המאמצים שלך; פלטפורמות פרסום חברתיות ו-PPC מספקות לך דוחות מפורטים על כמות הכסף שהוצאה, היעילות של השימוש בתקציב, רעיונות הפרסום הטובים ביותר והאנשים שמקיימים אינטראקציה עם המודעות שלך. אתה יכול לגלות כמה אנשים לחצו על המודעות הדיגיטליות שלך, וכמה מהאנשים האלה ימשיכו לבצע רכישות או לבצע פעולות רצויות אחרות באתר העסק שלך. עבור שידור ופרסום חוצות, מדידת הצלחה עשויה להיות קשה יותר. שקול להשתמש בכתובות URL ייחודיות, כתובות דוא”ל או מספרי טלפון במודעות אלה כדי שתוכל להבין את העניין שהן מייצרות. לחלופין, כלול קוד קידום מכירות שניתן להשתמש בו להנחה באתר שלך. אם תשתמש בקוד ייחודי עבור כל מודעה שתיצור, תוכל להשוות את אחוזי ההצלחה של כל המודעות.

4. תקצוב זמנים

אם אין לך תקציב לפרסום לאורך השנה, עדיף להפעיל את מסע הפרסום שלך בזמן האפקטיבי ביותר של השנה. חקור את ההכנסה העסקית שלך וקבע את העונה העמוסה ביותר שלך. אולי, אם אתה עסק קמעונאי, עונת השיא שלך היא במהלך חופשת דצמבר. לחלופין, אם אתה מנהל עסק לגינון, אז אתה יכול להיות הכי עסוק באביב ובקיץ. פרסום בתקופה של השנה שבה יש סיכוי גבוה שאנשים ישלמו עבור המוצרים והשירותים שלך יכול להגדיל את ההחזר על ההשקעה שלך.

5. נסה אסטרטגיות שיווק מחדש (רימרקטינג)


שיווק מחדש קשור לרוב צורות הפרסום הדיגיטלי. זה כרוך במיקוד המודעות שלך לאנשים שביקרו באתר שלך בעבר אך עדיין לא המירו ללקוחות משלמים. אתה יכול ליצור פרסומות בהתאמה אישית מאוד כדי למשוך משתמשים אלה על סמך תוכן הגלישה הקודם שלהם באתר האינטרנט שלך. מודעות אלו יהיו רלוונטיות יותר ללקוח, ועם עותקים משכנעים או הצעות הנחה, אתה מקווה לשכנע אדם זה לרכוש.

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

ים שיווק דיגיטלי
פרסום ממומן לעסקים
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מאמרים קשורים שאולי תאהב..

קבל הצעת מחיר משתלמת

דילוג לתוכן