טיקטוק לעסקים – כל מה שצריך לדעת

טיקטוק לעסקים - כל מה שצריך לדעת

טיקטוק לעסקים – המדריך המלא

אתם בעלי עסק כלשהו ומעוניינים לשמוע פרטים על איך טיקטוק לעסקים עובד? אז הכנו מאמר שבו נסביר את כל מה שאתם צריכים לדעת.

TikTok היא פלטפורמה חברתית נהדרת לשיווק לקהל צעיר יותר. למד כיצד להשתמש בו כדי להגביר את מעורבות הקהל ואת המודעות למותג.
כמעט 90% ממשתמשי TikTok הם מתחת לגיל 50.
משתמשי TikTok for Business יכולים ליצור מודעות TopView, מודעות בפיד, מודעות השתלטות על מותג, אתגרי ביצועי מותג ואתגרי האתגרי המותג.
TikTok מושלם להגדלת טווח הגעה לקהל, מעורבות צרכנים ויצירתיות.
מאמר זה מיועד לסטארט-אפים ובעלי עסקים קטנים שרוצים להשתמש ב-TikTok כדי לשווק את העסק שלהם.
אם אתה מנהל עסק, סביר להניח שתשתמש במדיה חברתית כלשהי לשיווק. כשכמעט 4 מיליארד אנשים ברחבי העולם משתמשים במדיה חברתית עד שנת 2022 – מספר שגדל בהתמדה מדי שנה – המדיה החברתית הבשילה והציעה לחברות את ההזדמנות להגיע לקהל היעד שלהן.

TikTok היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית החדשות יותר שהתפוצצה לאחרונה. האפליקציה, המתוארת כשילוב של Vine, Twitter ואינסטגרם, מאפשרת למיליארד המשתמשים הפעילים החודשיים שלה ליצור סרטונים קצרים, ממוקדי מוזיקה ולערוך אותם באמצעות עדשות, פילטרים ותכונות AR.

למרות האימוץ המוקדם על ידי בני נוער, TikTok משכה בהתמדה את תשומת הלב של מבוגרים צעירים (כמעט 70% מהמשתמשים הפעילים שלה הם מתחת לגיל 40), מה שהופך אותו למקום חמקמק עבור כל מי שמחפש את תשומת הלב של בני דור המילניום והדור Z. המטרה העיקרית של המותג.

עם הפופולריות הגוברת של שיווק מעורבות, TikTok היא פלטפורמה מצוינת לעסקים לפרסם בצורה שאינה יומרנית או יצירתית.

איך טיקטוק עובד?

כמו בכל אתר מדיה חברתית, אם נתקלתם במצב שבו אתם לא יודעים מה אתם עושים או לא פועלים לפי הכללים הבלתי כתובים של הפלטפורמה החברתית, תיכנסו לרשימה השחורה באופן מיידי. הקדישו זמן לאפליקציה על ידי יצירת פרופילים, מעקב אחר משתמשים פופולריים ויצירת תוכן שימושי עד שתרגישו שיש לכם מושג במה משתמשים אמיתיים אוהבים לעסוק ובתרבות הפלטפורמה.

כדי להצליח ב-טיקטוק, עסקים צריכים קודם כל להיות פעילים ב-טיקטוק, כדי לתת למשתמשים סיבה לעקוב אחריך.

זכור, אותנטיות היא המפתח כאן; אם זה לא האווירה של החברה שלך, אל תנסה ליצור מם. צור תוכן שמתאים למותג שלך ועוזר להשיג את המטרות הספציפיות שלך.

טיפ מים שיווק דיגיטלי

אם אתה צריך עזרה בשיווק המותג שלך ב-טיקטוק, הירשם ל-TikTok for Business. פלטפורמה מרוכזת תדריך אותך בתהליך של יצירת מודעות זולות שיגיעו לקהל היעד שלך.

סוגי מודעות ב-טיקטוק

TikTok יתמוך בסוגים מרובים של מודעות: מודעות TopView, מודעות בפיד, מודעות השתלטות על מותג, אפקטים ממותגים ואתגרי האשטאג ממותגים. כל אחד משרת מטרה אחרת ויפיק תוצאות שונות בהתאם לסוג הפעילות שאתה מפעיל.

מודעות מהתצוגה העליונה

מודעות TopView ממוקמות על גבי עדכוני טיקטוק למשך עד 60 שניות כאשר משתמשים פותחים את האפליקציה. מכיוון שזהו סוג המודעה הגדול ביותר המוצע ב-טיקטוק, זהו כלי שיווקי מרכזי הלוכד את תשומת הלב של הצרכנים ומגביר את המודעות למותג.

פרסומת זרימת מידע

מודעות בפיד מתנהגות בדומה למודעות סנאפצ’ט או אינסטגרם של סיפורים. הם מנגנים במסך מלא, ניתן לדלג עליהם, והם חייבים להיות לא יותר מ-60 שניות (אם כי האורך האידיאלי הוא 15 שניות). הם מופיעים בפיד ForYou של המשתמש. אתה יכול למדוד את הצלחת מסעות הפרסום שלך על ידי מעקב אחר קליקים, הופעות, שיעור קליקים (CTR), צפיות בסרטונים ומעורבות.

מותגים משתלטים על הפרסום

השתלטות על מותג מאפשרת למותג להשתלט על האפליקציה למשך יום. אתה יכול ליצור מודעות תמונה או וידאו (בערך שלוש עד חמש שניות באורך) המופיעות בחלק העליון של האפליקציה שלך, כגון מודעות TopView; עם זאת, לא ניתן לדלג עליהן. תוכל גם להטמיע קישורים לדפי נחיתה פנימיים וחיצוניים במודעה שלך. כדי למדוד את הצלחת רכישת מותג, הסתכל על הופעות ושיעורי קליקים.

אפקט מותג

אתה יכול ליצור אפקטי מיתוג (לדוגמה, משחקים, מדבקות, פילטרים, אפקטים מיוחדים) שמשתמשים יכולים להחיל על הסרטונים שלהם. זוהי דרך קלה לקדם את המותג שלך במינימום מאמץ. חוויות אינטראקטיביות אלו הן גם דרך מצוינת להפוך לוויראלית.

אתגר תווית המותג

עסקים יכולים להריץ אתגרי האשטאג שבהם אתה יוצר האשטאגים ויעד סופי או פרס למשתתפים. לדוגמה, DreamWorks אירחה אתגר האשטאג מוצלח לקידום תוכנית נטפליקס שלה, בו הסטודיו הזמין את משתמשי TikTok לעשות סרטון של עצמם רוקדים לצלילי שיר הנושא של התוכנית ולפרסם אותו תחת ההאשטאג #SpiritRidingFree. הקמפיין הגיע ליותר מ-34.4 מיליון מנויים, עם למעלה מ-2.6 מיליון אינטראקציות ולמעלה מ-4.3 מיליון צפיות סה”כ בסרטון.

זוהי דוגמה מצוינת לחברה שמזהה את הערך של הפעלת מסע פרסום ב-TikTok ביחס לפלטפורמות חברתיות אחרות, שכן Spirit Riding Free היא תוכנית ילדים, וקהל המשתמשים של TikTok נוטה צעיר יותר. לקמפיין שלה יש בסיס דמוגרפי גדול, וסגנון קמפיין שמתאים לפלטפורמה.

האם ידעת?
שיעור ההשתתפות הממוצע באתגר ההאשטאג של המותג היה 17.5%. הם גם הגבירו את המודעות למותג פי 4.5 בהשוואה למודעות רגילות לנייד.

טיפים לעסקים קטנים המשתמשים ב-טיקטוק

טיקטוק הוא כלי שיווקי רב ערך במדיה חברתית שכמעט כל עסק יכול לאמץ בקלות. כשאתה משתמש ב-טיקטוק עבור העסק שלך, עקוב אחר הטיפים הבאים למעורבות גבוהה יותר.

1. בדקו את המגמה הכללית של משתמשים בקהל היעד שלכם.

ניתן להשתמש באסטרטגיה זו בכל פלטפורמת מדיה חברתית, אך היא שימושית במיוחד עבור TikTok. הפלטפורמה זכתה לתשומת לב רבה סביב נושאים ספציפיים כמו בידור, ריקודים, מתיחות, עשה זאת בעצמך, נסיעות ולמידה. חקור את קהל היעד שלך כדי לראות מאיזה סוג תוכן הם הכי נהנים, והשתמש בידע הזה כדי להשפיע על סוג ה-TikTok שאתה מייצר.

לדוגמה, אם אתה מגלה שקהל היעד שלך אוהב סרטוני מתיחה, אתה יכול לפרסם סרטונים של העובדים שלך עושים מתיחות טובות לב במשרד.

2. השתמש בגישה נינוחה ופחות מסחרית.

בניגוד לאינסטגרם, TikTok דוחה במידה רבה תוכן מלוטש ואיכותי. לפיכך, היא זכתה למוניטין כפלטפורמה מזדמנת שבה משתמשים יכולים לבטא את עצמם בקלות.

“היופי של TikTok הוא שזהו מרחב יצירתי נגיש”, אמר פראסד. “זה אומר שהוא משגשג על סגנונות אקסצנטריים ונמנע מהפקות מסחריות מאוד”.

תן למעורבות להיות המדריך שלך וקבל תובנות לגבי מה כיף בעסק שלך. ודא שיש לך הבנה ברורה של תרבות המותג, הערכים והזהות שלך, כך שמה שאתה יוצר יהיה אותנטי, נאמן למותג שלך, וימנע מנורמות ארגוניות טיפוסיות.

“TikTok הוא מרכז לרעיונות יצירתיים, מהנים ולפעמים מטורפים, אז נסו לרכך את גוון המותג שלכם ולהצטרף לקהילה המהנה”, אומרת מדלין פיצפטריק, ראש תחום תקשורת ארגונית ב-Charming Charlie. “הימנע מלהיות רשמי ונוקשה מדי.”

3. השתתפו באתגר Douin.

דרך קלה להגביר את המעורבות והמודעות היא להשתתף באתגרי TikTok. גלה אילו שירים או אירועים פופולריים וצור גרסה ממותגת משלך לפרסום ב-TikTok שלך. זה לא רק יגדיל את הפופולריות שלך, אלא זה גם יגרום לך להיראות נגיש יותר ועמוקה יותר.

דורות צעירים אוהבים לתמוך במותגים שהם משויכים אליהם. השתתפות באתגרים יכולה לעזור לך להתחבר לקהל שלך ברמה אותנטית, במיוחד אם היעד הדמוגרפי שלך הוא בני נוער או מבוגרים צעירים. זכור, כאשר אתה מפרסם סרטון אתגר, הקפד לכלול האשטאגים רלוונטיים כדי להגדיל את הסבירות שתופיע בדפי ForYou של אנשים.

4. פרסם את מיקומך.

מיקום יכול להיות מניע מרכזי למודעות למותג, במיוחד עבור עסקים מקומיים קטנים. דברו על היכן אתם נמצאים בסרטון, והוסיפו את המיקום הזה בכותרות ובתגים שלכם. זה יעזור לאנשים באזור שלך למצוא את העסק שלך. זה גם מועיל ליצור סרטונים שהם ייחודיים לאזור המקומי. זה יגרום למוצר או לשירות שלך להיראות פופולרי יותר בקרב המקומיים.

היתרונות של טיקטוק לעסקים קטנים

TikTok יכול להיות מאוד מועיל לעסק שלך אם אתה משתמש בו אסטרטגית. זה נותן לך את ההזדמנות ליצור תוכן מגוון ומרתק שהצרכנים שלך מרגישים שהוא אותנטי.

טווח הגעה לקהל: TikTok היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הנפוצות ביותר, המצטרפת לשורות כבדי המשקל כמו פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם. יש לה מיליארד משתמשים פעילים חודשיים ב-141 מדינות. יותר אנשים עוקבים אחר האפליקציה פירושו שאנשים אלה נוטים יותר לעקוב אחר אחת ממודעות המותג שלך. זה הופך אותה לפלטפורמת שיווק אטרקטיבית במיוחד עבור עסקים המעוניינים להגיע לקהל גדול.
מעורבות צרכנים: משתמשים לא רק מורידים אפליקציות; הם עוסקים באופן פעיל בתוכן ב-TikTok, כך שהמעורבות גבוהה. משתמשים מבלים באפליקציה בממוצע 858 דקות בחודש, ומספר זה גדל משמעותית משנה לשנה. זה, בשילוב עם אלגוריתם המסירה הייחודי של TikTok, מאפשר לך לראות מעורבות גבוהה במותג.
הזדמנויות יצירתיות: מותגים ב-TikTok משגשגים על תוכן גחמני ומשעשע. זה מאפשר לך לחקור היבטים שונים של העסק שלך, כמו מה שעושה אותך מעניין ומבדר, ו-TikTok מספקת פלטפורמה שבה ההיבטים המעניינים האלה יהיו פופולריים (ואפילו ירוויחו כסף).

האם ידעת?
מחקר של Kantar בשיתוף עם TikTok מצא שכמעט 30% ממשתמשי Gen Z רכשו מוצרים שראו מפרסמים ב-TikTok.

למה כדאי להצטרף עכשיו?

TikTok הוא חדש יחסית, במיוחד בעולם העסקים, כך שהוא לא רווי כמו פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב. (בא לכם לקרוא על פרסומת לאינסטגרם?)זה גם הרבה יותר זול לפרסם בו, מכיוון שעדיין אין קהילה חזקה של משפיענים; הרבה פחות משתמשים מתחרים על חסויות ומקומות פרסום.

בנוסף, זה יכול לעזור לך לעשות את הצעד הראשון הקריטי בשיווק לדור Z, דור שקשה לשמצה לשווק אליו, וזה הופך להיות יותר ויותר קשה ככל שהם מקבלים דריסת רגל בכלכלה חשובה. שיווק לדור הצעיר אינו בלתי אפשרי – פשוט תפגוש אותם היכן שהם נמצאים, שחק לפי הכללים שלהם ותהנה.

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

ים שיווק דיגיטלי
טיקטוק לעסקים - כל מה שצריך לדעת
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מאמרים קשורים שאולי תאהב..

קבל הצעת מחיר משתלמת

צור קשר

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

שלחו הודעה, מקסימום תופתעו

דילוג לתוכן