פרסומת באינסטגרם – כל מה שצריך לדעת

פרסומת באינסטגרם - כל מה שצריך לדעת

פרסומת באינסטגרם – כל מה שצריך לדעת!

גללתם להנאתכם באינסטגרם וראיתם פרסומת באינסטגרם ורציתם לדעת מה זה ואיך אפשר לעשות את זה בעצמכם?

אינסטגרם היא כלי שיווקי רב עוצמה עבור העסק שלך. הנה איך להפיק ממנו את המרב.
אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית שיכולה לשמש גם ככלי שיווקי עסקי רב ערך.
צור חשבון עסקי באינסטגרם, ולאחר מכן השתמש בתמונות, סרטונים חיים והאשטאגים כדי לשווק את העסק שלך.
קדם את העסק שלך עם מודעות אינסטגרם והשתמש בתכונות המכירה של הפלטפורמה כדי למכור את המוצרים שלך.
מאמר זה מיועד לבעלי עסקים קטנים ומשווקים המעוניינים לגדול ולשווק את העסק שלהם באמצעות אינסטגרם.
אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית מובילה מבוססת תמונות, אבל היא יותר מסתם ליידע אותך על ההרפתקאות האחרונות של החברים שלך. משפיענים ועסקים קטנים משתמשים באינסטגרם ככלי לקהלים להתחבר, לעסוק ולמכור.

התכונות העסקיות החזקות של אינסטגרם זמינות רק לאחר יצירת חשבון עסק או יוצר. אנו נחקור כיצד להגדיר את חשבון האינסטגרם העסקי שלך ונראה לך כיצד לנצל את הכלים המובילים של אינסטגרם לחיבור, מעורבות ומכירה.

כיצד ליצור חשבון אינסטגרם עסקי

אם עדיין אין לך חשבון אינסטגרם, תיצור חשבון אישי ותמיר אותו לפרופיל עסקי. אם כבר יש לך חשבון אינסטגרם, תוכל להמיר אותו בקלות לחשבון עסקי.

יצירת חשבון אינסטגרם חדש.

אם אין לך חשבון אינסטגרם, פעל כך:

הורד את אפליקציית אינסטגרם לנייד עבור iOS, Android או Windows Phone בטלפון החכם או הטאבלט שלך. (אתה יכול לגשת לאינסטגרם גם דרך דפדפן אינטרנט, אך יש לו פונקציונליות מוגבלת.)
לחץ על הרשמה.
הזן את כתובת הדוא”ל שלך. באופן אידיאלי, השתמש באימייל העסקי שלך או בדוא”ל המיועד לחשבונות המדיה החברתית של העסק שלך. אתה יכול גם להיכנס עם פייסבוק אם כבר יש לך חשבון עסקי שם.
בחר שם משתמש וסיסמה.
כעת יש לך חשבון אינסטגרם “אישי” שתוכל להמיר לפרופיל עסקי.
המר את פרופיל האינסטגרם האישי שלך לפרופיל עסקי.
ברגע שיש לך חשבון אישי, קל להמיר אותו לפרופיל עסקי.

פתח את אינסטגרם ולחץ על הדמות שלך בפינה השמאלית התחתונה.
לחץ על התפריט (שלוש שורות) בפינה השמאלית העליונה.
לחץ על הגדרות.
לחץ על חשבון.
גלול מטה ולחץ על עבור לחשבון מקצועי > המשך.
בחר את הקטגוריה העסקית המייצגת בצורה המדויקת ביותר את הארגון שלך.
לחץ על סיום.
לחץ על עסקים > הבא. (אם אתה מפיק תוכן או משפיע, לחץ על יוצר.)
בדוק את פרטי הקשר העסקיים הציבוריים שלך ובצע את כל העריכות הנדרשות. הקש “הבא.
לחלופין, לחץ על התחבר לפייסבוק ופעל לפי ההנחיות. אינסטגרם ממליצה לך להתחבר לדף העסקי שלך בפייסבוק כדי לנצל את מלוא היתרונות של הכלים העסקיים של אינסטגרם, כמו קידום הפוסטים והסטוריז שלך והקמת קניות באינסטגרם.
עקוב אחר השלבים להקמת חשבון מקצועי, כולל השלמת הפרופיל שלך, בחירת עסקים אחרים לעקוב באינסטגרם, הזמנת חברים לעקוב אחר החשבון שלך וחקירת כלים מקצועיים כגון תובנות (ניתוח על ביצועי התוכן שלך) ויצירת פרסומות .
לחץ על סיום כדי לסיים את יצירת הפרופיל המקצועי שלך.

כיצד להשתמש באינסטגרם לעסקים

בין פוסטים, מודעות וסיפורים, לא חסרים כלי שיווק פוטנציאליים לעסקים קטנים באינסטגרם. הנה כמה עקרונות בסיסיים שיעזרו לך להתחיל את העסק שלך עם אינסטגרם.

1. הוסף תמונות במראה מקצועי.

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית לשיתוף תמונות, ולכן שיתוף תוכן מרתק מבחינה ויזואלית הוא חיוני. תמונות כלליות פשוט לא חותכות את זה. צלם תמונות, ערוך וקח את הזמן כדי לוודא שאתה יוצר רשת מגובשת באינסטגרם.

כדי להוסיף פוסט תמונה חדש:

הקש על צור (סימן הפלוס) בחלק העליון של המסך.
בחר פרסם.
הקש על סמל המצלמה כדי לצלם תמונה חדשה, או בחר תמונה מתוך גליל המצלמה שלך.
לחץ על הבא כדי לבחור מסננים ואפשרויות עריכה.
לחץ על הבא ולאחר מכן כתוב כותרת, תייג אנשים והוסף מיקום.
לחלופין, בחר לשתף את הפוסט בפייסבוק, טוויטר ו-Tumblr.
לחץ על הגדרות מתקדמות כדי לשלוט בנראות של ספירת לייקים וצפייה, לבטל תגובות ועוד.
כשתהיה מרוצה, לחץ על שתף כדי לשתף את פוסט התמונה שלך.
טיפ חשוב
כדי למנוע הפרת זכויות יוצרים באתרי מדיה חברתית כמו אינסטגרם, אנא פרסם רק תמונות שצילמת בעצמך או שיש לך אישור מפורש להשתמש בהן.

2. השתמשו בסטוריז לפרסומת באינסטגרם.

סיפורי אינסטגרם הם תכונה פופולרית עבור חשבונות אישיים ופרופילים עסקיים. סיפורי אינסטגרם כוללים תמונות, סרטונים ועוד שנעלמים 24 שעות לאחר הפרסום.

סיפורי אינסטגרם מאפשרים לך ליצור מונטאז’ים תוססים שמושכים את תשומת הלב של הקהל שלך ומציגים יותר מידע מאשר פוסטים מסורתיים. אתה יכול להשתמש בוידאו מוקלט, תמונות סטילס, וידאו חי, בומרנג (וידאו שמתגלגל קדימה ואחורה), טקסט, מוזיקה ותמונות ממוקדות.

הוסף מדבקות כדי להציג את המיקום, הטמפרטורה, תגי המשתמש והאשטאג שלך.

צור קשר עם הקהל שלך על ידי יצירת סקרים והזמנת שאלות, מה שמקל על איסוף משוב בעל ערך. לדוגמה, חשבונות מסוימים משתמשים בתכונת השאלות כדי לקיים הפעלות שבועיות של “שאל אותי כל שאלה”, שהן דרך מהנה לענות על שאלות נפוצות.

השתמש בתכונת ה-Stories Highlights של אינסטגרם כדי ליצור חנות מסווגת ולשמור אותה בפרופיל שלך כדי שהצופים יוכלו לחזור ולצפות.

3. וידאו חי.

בנוסף לסיפורי אינסטגרם, משתמשים יכולים לצלם ולהזרים סרטונים חיים נעלמים – בערך כמו Facebook Live ו-Snapchat מצטלבים. תן ללקוחות מבט בזמן אמת אל מאחורי הקלעים של היבטים מרגשים של העסק שלך, הצג מוצרים או ענה על שאלות בשידור חי עם ביקורות.

לאחר סיום הסרטון, הוא יישאר בסטוריז שלך באינסטגרם למשך 24 שעות. אם תרצה שהסרטון יישאר בעדכון האינסטגרם שלך, העלה סרטון שצילמת או צלם סרטון ישירות דרך האפליקציה כדי לפרסם. אם תבחר לצלם או להעלות סרטון, עדיין תוכל להוסיף מסננים ולשנות עטיפות.

4. אינטראקציה עם העוקבים שלך.

כמו בכל פלטפורמת מדיה חברתית, עיסוק ואינטראקציה עם העוקבים שלך באינסטגרם הם קריטיים.

לייקים: לייקים הם דרך קלה להתחבר למשתמשים אחרים. כדי לעשות לייק לתמונה, לחץ פעמיים על התמונה או לחץ על כפתור הלב מתחת לפוסט.
הערות/תגובות: כדי להגיב על פוסט, הקש על סמל התגובה (בועת הדיבור) והאפליקציה תעביר אותך לדף ההערות של אותו פוסט. הזן את ההערה שלך בתיבת הטקסט, הוסף אימוג’י אם תרצה והקש על פרסם.
אזכורים/תיוגים: בדיוק כמו בטוויטר, תייגו משתמשים אחרים בהערות האינסטגרם שלכם או פרסמו כותרות באמצעות הסמל @. הם יזכרו באזכור ועשויים לחזור לאינטראקציה נוספת.
האשטאגים: אינסטגרם מאפשרת להוסיף האשטאגים לפני ואחרי פרסום תוכן. כדי לעשות זאת, הקש על “תייג אנשים” לפני שיתוף התמונה שלך, ולאחר מכן הקש על המקום שבו תרצה לתייג את התמונה שלך. האפליקציה תבקש ממך להזין את שמו של האדם כדי לחפש בחשבון שלו. לאחר שתייגת אנשים בתמונה ושיתפת את התמונה, משתמשים אחרים יכולים ללחוץ על התמונה כדי לראות את האנשים המתויגים.
הודעות ישירות: כדי לגשת לאינסטגרם ישיר, עבור לדף הבית שלך ולחץ על סמל המסנג’ר בפינה השמאלית העליונה. (המסנג’ר של פייסבוק משולב באינסטגרם.) שלח הודעות מיידיות פרטיות, כולל תמונות וסרטונים, למשתמשים אחרים. כדי לשלוח הודעה ישירה חדשה, לחץ על כפתור הפנקס בפינה השמאלית העליונה וחפש את האדם או העסק שאליו תרצה ליצור קשר. לאחר שליחת הודעה, אתה והנמען יכולים לשלוח הודעות הלוך ושוב. משתמשים שלא עקבו אחריך יתבקשו לאפשר לך לשלוח להם תמונות וסרטונים לפני שהם יוכלו לצפות ב-DM שלך.

5. השתמש בהאשטאגים.

Hashtags הם דרך מצוינת לעזור למשתמשים למצוא תוכן באינסטגרם. האשטאגים יכולים להכיל אותיות ומספרים, אך אינם יכולים להכיל תווים שאינם מספריים. לדוגמה, #יםשיווקדיגיטלי או #פרסומת_באינסטגרם יכול לשמש כהאשטאג, אך #שיווק&ים לא יכול.

מכיוון שמשתמשים יכולים לחפש hashtags וללחוץ על אלה שהם רואים בפוסטים, hashtags קשורים יכולים להיות כלי יעיל ביותר למשיכת תשומת לב. עם זאת, הקפד להשתמש בהאשטאגים הנכונים עבור המותג שלך.

בצע את השיטות המומלצות הבאות להאשטאג:

השתמש בתגיות רלוונטיות. Hashtags כמו #nofilter (תמונות ערוכות רבות ללא פילטרים), #selfie (תמונות של עצמך) ו-#tbt או #throwbackthursday (תמונות ישנות) פופולריים באינסטגרם, אבל אולי הם לא מתאימים לך או למותג שלך. בדוק מותגים ידועים אחרים או משתמשים ובלוגרים בתעשייה שלך לקבלת דוגמאות של hashtags לשימוש.
אל תשתמש ביותר מדי תגים. אינסטגרם מאפשרת 30 האשטאגים בפוסט או תגובה (עד 10 בסטורי באינסטגרם), אבל זה יותר מדי. ככל שפחות האשטאגים זמינים כדי לקבל תגובות באיכות גבוהה, כך ייטב. שימוש בהרבה hashtags פופולריים עשוי להביא לך הרבה לייקים ממשתמשים אחרים, אבל זה כנראה לא יגדיל את המעקב שלך, וייתכן שתקבל אינטראקציות לא מאנשים שמתעניינים במותג שלך, אלא מאנשים שצופים באנשים שיש להם חי והכיר את המותג שלך אני אוהב את התדמית שלך.
נסה להשתמש בהאשטאג. לאחר שתבינו את האשטאגים, תוכלו להרחיב ולנסות להבין אילו מהם עובדים הכי טוב עבור המותג שלכם. זה גם חכם ליצור האשטאגים מותאמים אישית לעסק או לאירועים שאתה מארח. כך, לקוחות יכולים לעקוב אחר אירועים גם כשהם לא שם.

6. השתמשו ב-Instagram Reels.

אינסטגרם Reels הם סרטונים קצרים ומהנים שעוזרים לך להחיות את המותג שלך. הציעו סיורים מאחורי הקלעים, או הדגימו כיצד המוצרים שלכם מיוצרים. הוסף אפקטים ומעברים, תייג מוצרים בקטלוג שלך, הצג שותפויות בתשלום ועוד.

סלילים הם דרך מצוינת ליצור קמפיין עבור קהל יעד ספציפי או להרחיב את מיקוד המוצר או השירות של הסטוריז שלך באינסטגרם. [למידע נוסף על יצירת קשר עם לקוחות יעד. ]

כדי להתחיל ביצירת גלילה, לחץ על צור (סימן הפלוס) בדף הבית ובחר גלילה.

7. פרסם ממומן פרסומת באינסטגרם.

עסקים יכולים לפרסם פרסומת באינסטגרם בדיוק כמו ערוצים חברתיים אחרים. יש לך כמה אפשרויות לשקול.

כדי ליצור מודעת אינסטגרם חדשה, תוכל לבחור מתוך שלושה פורמטים בסיסיים: מודעות תמונה, וידאו ומודעות קרוסלה.

מודעות תמונה: אלה נראות כמו פוסטים רגילים של תמונות, אבל יש להן תג ממומן מעל התמונה. יש להם גם כפתור קריאה לפעולה בפינה השמאלית התחתונה של התמונה. מודעות תמונה רבות הן פוסטים מוגברים, שבהם אתה משלם כדי להגדיל את טווח ההגעה של הפוסטים הקיימים שלך.
מודעות וידאו: כמו מודעות תמונה, מודעות אלו נראות כמו פוסטים רגילים של וידאו, אך עם תג ממומן בחלק העליון.
מודעות קרוסלה: מודעות אלו נראות כמו מודעות תמונה, אך כוללות מספר תמונות שמשתמשים יכולים להחליק דרכן.
כמובן, יש לך גם אפשרויות פרסום אחרות באינסטגרם.

מודעות סטוריז: מודעות סטורי מופיעות כאשר אנשים לוחצים כדי לעיין בסיפורים מחשבונות אחרים. מודעות סיפור משתמשות בכל מסך המכשיר, אז ודא שאתה משתמש בתמונות מושכות חזותית.
מודעות בוטיק: למודעות בוטיק יש קטלוג מוצרים בתחתית התמונה הראשית. זוהי דרך מצוינת להזמין את הקהל שלך לחקור את המוצר שלך.
גלה מודעות: מודעות גילוי מופיעות בדף חקירה של משתמש, שבו אינסטגרם מציגה פוסטים שעשויים לעניין אותו. מודעות Discovery הן דרך מצוינת להציג את העסק שלך בפני אנשים שעשויים להתעניין במותג שלך.
כאשר אתה מפרסם באינסטגרם, אתה יכול לעשות זאת דרך אפליקציית אינסטגרם או דרך מנהל המודעות של פייסבוק (אם החשבון שלך מקושר לדף העסקי שלך בפייסבוק). שתי האפשרויות מאפשרות לך לבחור את יעד הפרסום שלך, להגדיר את הקהל שלך, לקבוע את תקציב הפרסום שלך ולהגדיר את תזמון הפרסום שלך. מנהל המודעות של פייסבוק מציע אפשרויות תצורה, עיצוב ודמוגרפיה נוספות. [מאמר קשור: מהי דמוגרפיה בשיווק? ]

מטרות הפרסום באינסטגרם כוללות צפיות בסרטונים, קליקים באתר, התקנות אפליקציה לנייד ומודעות ציבורית.

טיפ
זקוק לעזרה באסטרטגיית השיווק הכוללת שלך במדיה החברתית? גש לסקירה המקיפה שלנו על פתרונות שיווק במדיה חברתית. עם זאת, לפני שאתה משלם על פתרון, צור תקציב שיווק כדי לזהות שירותים ספציפיים שאתה יכול להרשות לעצמך.

7. השג תובנות קהל.

כל אחד עם חשבון עסקי יכול לגשת לתובנות לגבי הקהל והמעורבות שלו. מחשבון האינסטגרם העסקי שלך, פתח את התפריט והקש על תובנות כדי לראות מדדים על העוקבים שלך והפעילות שלהם בתוכן שלך. בכל פוסט בודד, לחץ על הצג תובנות כדי להציג מדדים עבור אותו פוסט.

המידע שאתה אוסף מ-Insights יכול לעזור לך לייעל את לוח הזמנים של הפרסום שלך, לזהות את קהל היעד שלך ולהבין מה עובד.

8. למכור מוצרים באינסטגרם.

אינסטגרם היא דרך מצוינת להתחיל למכור באינטרנט. בנובמבר 2020, אינסטגרם הוסיפה לשונית “חנות”, המאפשרת למשתמשים לגלות ולרכוש מוצרים ממותגים ישירות דרך האפליקציה. תכונת החנויות של אינסטגרם היא ככל הנראה תגובה לצמיחה המתמשכת של מדיה חברתית וקניות בנייד.

אתה יכול למכור את המוצרים שלך בכרטיסייה ‘חנות’ או ליצור פוסטים שניתן לקנות על ידי הוספת תגי מוצר לפוסטים, לסיפורים ולסלילים שלך.

כדי להגדיר קניות באינסטגרם:

חבר את חשבון האינסטגרם העסקי שלך לדף העסקי שלך בפייסבוק.
אשר כי אינסטגרם תומכת בשוק שלך.
בחר אם ברצונך להגדיר את החנות שלך באמצעות מנהל המסחר של פייסבוק או שותף נתמך כגון Shopify.
צור את החנות שלך ב-Commerce Manager או בפלטפורמה שלך.
כדי להשלים עסקה, משתמשים מזינים את שמם, כתובת דואר אלקטרוני, פרטי חיוב וכתובת למשלוח. חברת האם של אינסטגרם, Meta, תשמור את הנתונים לעסקאות עתידיות. משתמשים יכולים לשלם באמצעות ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס, Discover ו-PayPal.

נקודות מפתח
הגדל את אינסטגרם לעסק שלך, חבר אותו לדף העסקי שלך בפייסבוק, צור אינטראקציה עם משתמשים אחרים, השתמש בהאשטאגים במשורה, פרסם תמונות איכותיות והקים חנות.

טיפים וטריקים באינסטגרם

עקוב אחר הטיפים הבאים כדי להפיק את המרב מחשבון האינסטגרם העסקי שלך:

אל תנסה לשים קישור בכיתוב האינסטגרם שלך. הפרופיל שלך הוא המקום היחיד שבו אתה יכול לשתף קישור חוקי שמביא משתמשים לאתר שלך. קישורים לא עובדים בכתוביות או בתגובות לתמונות. אם אתה רוצה להפנות אנשים לאתר מסוים, שנה את קישור ברירת המחדל בביוגרפיה שלך לכתובת ה-URL הזו וציין בכותרת שהקישור נמצא בביוגרפיה שלך.
ודא שהפוסט רלוונטי למותג שלך. זה יכול להיות מפתה לשתף תמונות של אוכל, אופנה ובעלי חיים בגלל הפופולריות שלהם בפלטפורמה. עם זאת, אם לעסק שלך אין שום קשר לדברים האלה, זה יכול לגרום לך להיראות לא מאורגן ולבלבל את העוקבים שלך.
הפעל מתנות ומבצעים. פרסם תמונה המקדמת את המתנה, המכירה או התחרות שלך ובקש מהמשתמשים לפרסם מחדש את התמונה עם האשטאג מותאם אישית ספציפי לקלט. חפש את ההאשטאג כדי לראות מי צייץ אותו מחדש, ואז בחר מנצח. קידומי מכירות מאפשרים ללקוחות ולעוקבים שלך לשווק עבורך את המותג שלך על ידי דיבור על המבצעים שלך בפרופילים שלהם, ולגרום יותר אנשים לפרופיל שלך. אם תחליט לערוך תחרות או הגרלות, הקפד לעקוב אחר ההנחיות של תחרות המדיה החברתית.
השב לתגובות של עוקבים. כשאנשים מגיבים על התמונות שלך, הקפד להשיב. אינטראקציה עם הלקוחות והעוקבים שלך מראה שאתה שם לב ואכפת לך ממה שיש להם לומר. אם הם יודעים שהפוסטים שלך חשובים לך, יש סיכוי גבוה יותר שהם ימשיכו לעקוב ולעסוק איתך.
הטמע פוסטים באינסטגרם באתר האינטרנט שלך. אתה יכול לקבל קודים להטמעה להוספת תמונות וסרטונים ספציפיים לאתר החברה שלך. זה מראה למבקרים שאתה פעיל באינסטגרם ויכול לעזור לך להשיג יותר עוקבים. בחר את התמונה שברצונך להטביע, לחץ על עוד (שלוש נקודות) בפינה השמאלית התחתונה ובחר הטמע. פעולה זו תעלה תיבה עם קוד ההטמעה ותיתן לך אפשרות להציג את הכותרת. משם, העתק והדבק את הקוד במקום שבו אתה רוצה שהוא יהיה באתר שלך. (במידה ואין לך אתר, תוכל לקרוא עוד על עיצוב בניית אתרים)
השתמש במשפיעני אינסטגרם כדי לקדם את העסק שלך. משפיענים יכולים לשמש כשגרירי מותג עבור העסק שלך. משפיען הוא מישהו שיש לו קהל עוקבים גדול באינסטגרם. מצא משפיענים שמתאימים באופן טבעי לעסק שלך ונלהבים באמת לקדם את המוצרים שלך. אתה תשלם לכמה משפיענים בעוד שאחרים יקבלו מוצר בחינם כפיצוי.
שתף פוסטים ישירות לסיפורים שלך. אם לקוח מפרסם תמונה של המוצר שלך, שתף את הפוסט ישירות לסטורי שלך כדי להדגיש את המוצר ואת הלקוח שלך. עם תכונה זו, עסקים קטנים יכולים לתקשר עם עוקבים תוך כדי קידום המוצרים או השירותים שלהם.
השתמש בסקרים ובתכונות אחרות בסיפורים שלך. אינסטגרם מציעה תכונות אינטראקטיביות רבות לבניית שיחות ומערכות יחסים מקוונות. לדוגמה, השתמש בהאשטאג של שאלות אינטראקטיביות בסטוריז שלך באינסטגרם כדי שעוקבים יוכלו לשלוח שאלות כדי שתוכל לענות עליהן. זוהי דרך מהנה וקלה לתקשר עם העוקבים שלך.
השתמש בוידאו. לאינסטגרם יש כמה דרכים לשלב סרטונים. רילס הם סרטונים אנכיים שתוכל לגשת אליהם מהלחצן המרכזי התחתון באפליקציית אינסטגרם לנייד. הם נמשכים עד 60 שניות והם דרך מצוינת להציג מוצרים חדשים, להדגיש את העבודה שלך או ליצור אינטראקציה עם לקוחות. סרטוני פיד באינסטגרם יכולים להיות באורך של עד 60 דקות, וזה נהדר עבור תוכן ארוך יותר. (סרטוני פיד מחליפים את IGTV, פורמט הווידאו הארוך הקודם של אינסטגרם.) סרטוני אינסטגרם בשידור חי וסרטוני סטוריז באינסטגרם הם אפשרויות נוספות.

טיפ

השתמש באפליקציית הווידאו כדי ליצור פוסטים במדיה חברתית הכוללים סרטוני זמן-lapse, קובצי GIF וקטעי וידאו ארוכים או קצרים.

טרמינולוגיה של אינסטגרם

כדי להפיק את המרב מאינסטגרם, הישאר מעודכן בשפה האחרונה בפלטפורמת המדיה החברתית.

ביוגרפיה: הביוגרפיה שלך היא החלק הביוגרפי של הפרופיל שלך. עסקים יכולים גם להשתמש בקורות החיים שלהם כקריאה לפעולה.
הודעות ישירות (DM): משתמשים יכולים לתקשר באופן פרטי זה עם זה באמצעות הודעות ישירות. אם ללקוח יש תלונה או שאלה, עקוב אחר שיטות העבודה המומלצות של צ’אט חי כדי לפתור את הבעיה בהודעה ישירה פרטית. הודעות ישירות מכונות לעתים קרובות “DMs”.
מסננים: החל מסננים מוגדרים מראש על התמונות שלך כדי לשפר תכונות וצבעים.
עקוב: כשאתה עוקב אחר מישהו באינסטגרם, תראה את התוכן שלו בציר הזמן שלך. אתה יכול גם לבדוק את סיפורי האינסטגרם שלהם בחלק העליון של האפליקציה.
עוקבים: העוקבים שלך הם האנשים שיראו את התמונות שלך בציר הזמן שלהם ואת הסיפורים שלך בראש האפליקציה.
Hashtags (#): כמו האשטאגים של טוויטר, האשטאגים (מסומנים בהאשטאג) באינסטגרם משמשים לאינדקס מילים או ביטויים. כאשר תלחץ על האשטאג, תראה פוסטים אחרים עם אותו האשטאג.
הבהרה: הבהרה מהסיפורים שלך באינסטגרם מופיעים בפרופיל שלך מעל ספריית התמונות שלך ונשארים שם עד שתמחק אותם.
בית: הקש על כפתור הבית בפינה השמאלית התחתונה כדי לעבור למסך הבית שלך, שהוא גם ציר הזמן או העדכון שלך. כאן תראה תמונות של אנשים שאתה עוקב אחריהם.
IG: IG הוא קיצור של אינסטגרם.
שם משתמש באינסטגרם: שם המשתמש שלך הוא שם המשתמש שלך. כדי להזכיר מישהו באינסטגרם, עליך להשתמש בשם המשתמש שלו, שמתחיל תמיד בסימן @.
סטוריז באינסטגרם: סטוריז הם אחת התכונות הפופולריות ביותר בפלטפורמה. תמונות וסרטונים אלה ייעלמו לאחר 24 שעות.
רילס: סלילים הם סרטונים קצרים שמשתמשים או מותגים יכולים לפרסם לתוכן מרתק. Reels היא התשובה של אינסטגרם ל-TikTok.
תיוג: ישנן מספר דרכים לתייג אנשים באינסטגרם, כולל בכיתוב של תמונה, בסטורי באינסטגרם ובתמונה. תייגו מישהו בכיתוב או בסטורי באינסטגרם באמצעות הסמל @. אתה יכול לתייג מישהו בתמונה לפני שאתה מפרסם אותה.

טיפ

כדי להגביר את חווית השיווק ברשתות החברתית, למד כיצד להשתמש ב-TikTok לעסקים ובטוויטר לעסקים.

שאלות נפוצות לפרסומת באינסטגרם

הנה כמה שאלות נפוצות על חשבונות עסקיים באינסטגרם.

האם חשבונות אינסטגרם עסקיים בחינם?
כן, חשבונות אינסטגרם עסקיים הם בחינם כמו כל חשבונות האינסטגרם. בעוד ניהול חשבון הוא בחינם, תחויב עבור כל מודעות המוצגות.

מהם היתרונות של שימוש באינסטגרם לעסקים?

שימוש באינסטגרם לעסקים יכול להגביר את המודעות למותג, להניע מכירות ולבנות ולעקוב אחר מעורבות הקהל. זוהי דרך מצוינת למצוא לקוחות שכבר השקיעו זמן. זה גם יכול לספק תובנות חשובות לקהל לשימוש בכל האסטרטגיות של תוכנית השיווק שלך. [למד כיצד ליצור תוכנית שיווק עסקית נהדרת. ]

מהם החסרונות בשימוש באינסטגרם לעסקים?
בעוד שהיתרונות של אינסטגרם לעסקים עולים בהרבה על החסרונות, השימוש בו מאפשר לך לפתוח את ההודעות הישירות שלך כמעט לכל אחד. סגנון תקשורת ישיר זה יכול להיות מתסכל עבור חלק מבעלי העסקים. שימוש באינסטגרם לעסקים יכול גם לתת למתחרים תובנה רבה יותר לגבי הפעילות שלך.

איך מקבלים תשלום עבור אינסטגרם?
הרוב המכריע של משתמשי אינסטגרם שמקבלים תשלום עבור השימוש בפלטפורמה הם משפיענים – כמו באנשים, לא בעסקים. עם זאת, אתה יכול לייצר רווח מהסרטונים שלך באמצעות מודעות או להעלות פוסטים הניתנים לקנייה בכמות גדולה. אבל בסך הכל, עדיף שתחשוב על אינסטגרם ככלי שיווקי או ספרייה מקוונת במקום על זרם הכנסה חדש.

האם אני יכול לקבל חשבונות אינסטגרם עסקיים ואישיים?
כן, אתה יכול להחזיק גם חשבונות אינסטגרם עסקיים וגם אישיים. אתה כנראה לא צריך להשתמש בחשבון האישי שלך למטרות עסקיות. רק לחשבונות עסקיים יש גישה למספר תכונות מפתח לשיווק ומכירה מוצלחים באינסטגרם.
מה אני יכול למכור באינסטגרם?
אתה יכול למכור כל מוצר פיזי מותר באינסטגרם. אתה צפוי להצליח אם אתה מוכר מוצרי יופי, בריאות, כושר, חיות מחמד, אופנה, נסיעות, עסקים או לייף סטייל. קטגוריות אלה הן באופן עקבי הפריטים הנמכרים ביותר באינסטגרם.

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

ים שיווק דיגיטלי
פרסומת באינסטגרם - כל מה שצריך לדעת
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מאמרים קשורים שאולי תאהב..

קבל הצעת מחיר משתלמת

צור קשר

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

שלחו הודעה, מקסימום תופתעו

דילוג לתוכן