קידום עסקים ברשת – 5 דרכים לקדם בחינם!

קידום עסקים ברשת האינטרנט

 

כעסק קטן, ובמיוחד בזמנים של היום, קידום עסקים ברשת זה די חובה, בינינו, זה יכול להיות קשה למשוך תשומת לב כשיש לך חברות גדולות אחרות בענף שלך. בטח, אולי חסרים לך המשאבים וההון כדי לשווק את העסק שלך בצורה אגרסיבית כמוהם, אבל עדיין יש הרבה אפשרויות באינטרנט שמאפשרות לך לשפר את תוכנית השיווק שלך מבלי להוציא אגורה. כחברה מההתחלה הצנועה מעל עשור בתחום מאמינה שעם יעדים ברורים ואסטרטגיית שיווק טובה, כל עסק יכול לשגשג מבלי שתצטרך להוציא הון תועפות.

כדי לעזור לעסק הקטן שלך לבנות מודעות למותג וקהל נאמן חזק, הנה חמש אסטרטגיות שיווק חינמיות שתוכל להתחיל להשתמש בהן היום.

 

קידום עסקים ברשת

להלן 5 דרכים לקדם את העסק ברשת האינטרנט בחינם!

1. הגבירו את קידום האתרים האורגני שלכם

אתה כנראה לא רוצה לשלם עבור מודעות בגוגל. אל תדאג, גם אנחנו לא. אבל זה לא אומר שלא כדאי לנסות לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, וקידום אתרים הוא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. ככל שהדירוג שלך גבוה יותר, כך יהיה קל יותר לאנשים לגלות אותך. אמנם ישנן דרכים רבות בהן תוכל לבצע קידום אתרים אורגני באינטרנט, אך היום נתמקד בשתי אסטרטגיות קידום אתרים חשובות שיעזרו לך לשווק את העסק שלך בצורה יעילה יותר.

SEO מקומי

דרך קלה להיות גלוי יותר בתוצאות החיפוש המקומיות היא לשפר את אסטרטגיית ה-SEO המקומית שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי תביעה ורישום של העסק שלך בפלטפורמות כמו Google לעסק שלי, Bing Places לעסקים ו-Apple Maps Connect. הכלים החינמיים הללו נועדו לעזור לארגונים לנהל את הנוכחות המקוונת שלהם במנועי החיפוש ובמפות שלהם. לאחר הרשמה, תוכל לקבל 8 טיפים חשובים לקידום בגוגל מפות

כעת, אם אתה תוהה מה העניין הגדול בהופעה בתוצאות חיפוש מקומיות, ברצוננו להדגיש כאן שני ממצאים מרכזיים מדוח Google:

ארבעה מתוך חמישה לקוחות משתמשים במנועי חיפוש כדי למצוא מידע מקומי.

יש סיכוי גבוה יותר שאנשים יקנו לאחר חיפוש מקומי מאשר מישהו שעושה חיפוש לא מקומי.

כאשר המידע הזה מגיע מארגון ששולט ב-92% משוק מנועי החיפוש, אי אפשר להקל ראש. זו הזדמנות מצוינת אם יש לך חלון ראווה להציג ואתה רוצה להגדיל את המכירות המקומיות. כאשר אתה נרשם לפלטפורמות אלה ומוסיף את פרטי הארגון שלך, לקוחות פוטנציאליים יכולים למצוא בקלות את שעות הפעילות, פרטי הקשר, האתר, המיקום שלך ועוד.

על ידי חיפוש השירותים שלך באמצעות הביטוי “קרוב אליי” או שם העיר, סביר יותר שהעסק שלך יופיע בתוצאות.

קידום מפות בגוגל

 

אופטימיזציה מסורתית למנועי חיפוש

בעוד ש-SEO מקומי מתמקד באזורים גיאוגרפיים ספציפיים, קידום אתרים מסורתי מיועד לכל עסק שמעוניין להרחיב את טווח ההגעה הדיגיטלי שלו ולדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות. זה הופך יותר ויותר חשוב ככל שהמסחר האלקטרוני ממריא בתעשיות מרובות ברחבי העולם. סוג זה של קידום אתרים עוסק באופטימיזציה של האתר, רשימות המוצרים והתוכן הכללי שלך כדי לשפר את יכולת הגילוי שלו. וכך עובד קידום עסקים ברשת האינטרנט בשנים האחרונות.

  • שימוש בתגי כותרת
  • מטא תיאורים יעילים
  • מחקר מילות מפתח
  • כתיבת טקסט ALT לתמונות
  • הכללת מספר טלפון הניתן ללחיצה בכל האתר
  • כפתור וואטסאפ צף (בדיוק כמו כאן באתר)
  • הטמעת קישורים מאתרים חינמיים

הם רק כמה דוגמאות לשיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים שיכולות לעזור להניע את מאמצי שיווק התוכן שלך.

2. למנף את המדיה החברתית

כמעט 80% מהישראלים הם משתמשי מדיה חברתית פעילים, כאשר אחד מכל שלושה צרכנים ישראלים אמר שהם בודקים את נוכחותם במדיה החברתית לפני שהם עושים כל סוג של עסקים עם מותג. עם זאת, עסקים קטנים רבים מתעלמים משיווק במדיה חברתית, שיש לו פוטנציאל עצום להצמיח את העסק שלהם.

המדיה החברתית היא חיבור מיידי לעולם – כוח רב עוצמה לתוכן עשיר ויזואלית שאנשים כל הזמן עוסקים בו ומשתפים אותו. אתה יכול לבנות נוכחות במדיה חברתית מבלי לבזבז הרבה פרסום בתשלום או לשכור משפיענים לשיווק העסק שלך. אנו ממליצים לך ליצור פרופיל עסקי בחינם בכל פלטפורמה שבה קהל היעד שלך משתמש ולהתחיל לפרסם תוכן רלוונטי ושימושי בנישה שלך. כאשר אנשים מוצאים שהפוסטים שלך ממש מועילים ומרתקים ולא רק מודעות ללא תוכן, תקבל עוקבים אורגניים שיכולים להפוך בסופו של דבר ללקוחות. לנו יש מעל ל6 אלף עוקבים בדף של ים שיווק דיגיטלי בפייסבוק, כנסו 🙂

עוד מידע רלוונטי תוכל לקרוא כאן, שיווק ברשתות החברתיות

3. התחל שיווק בדואר אלקטרוני / אימיילים

שיווק בדוא”ל גובר כמעט על כל טכניקות השיווק האחרות בכל הנוגע להחזר ROI. משליחת ניוזלטרים, מבצעים עונתיים ומבצעים ועד מתן תמיכת לקוחות, דוא”ל הוא כלי רב תכליתי שכל עסק קטן צריך להשתמש בו. החלק הטוב ביותר הוא שהוא ניתן להתאמה אישית ובמחיר סביר מאוד. אתה יכול למקד ולשלוח מיילים רלוונטיים כדי להביא ערך ללקוחות ספציפיים בשבריר מהעלות של ערוצי שיווק אחרים.

אם אתה רוצה להתחיל את מסע השיווק שלך בדוא”ל או לשפר את השיטות שאתה כבר משתמש בהן, אתה יכול לבדוק את הגרסאות החינמיות המוצעות בשוק. תוכנות שיווק הדוא”ל קלות לשימוש כוללת אוטומציה, תבניות ומדדים כך שיש לך את כל מה שאתה צריך כדי לייעל את ביצועי מסע הפרסום שלך בדוא”ל.

4. פתחו בלוג עסקי

בלוג עסקי הוא כלי יעיל לבניית סמכות ואמינות מותג. למרות שייקח להם יותר זמן להפיק תוצאות מאשר שיטות שיווק אחרות, אין להכחיש שהן השקעה מצוינת עבור העסק שלך. כאשר אתה חולק את המומחיות שלך על ידי כתיבת בלוג מותאם לתעשייה שלך, אתה נותן למנועי חיפוש סיבות נוספות להראות לך בדפי התוצאות. זה גם יכול לעזור לך לבנות סמכות תחום ולהוביל תנועה לאתר שלך על ידי משיכת קהל גדול יותר.

במילים פשוטות, ככל שהדירוג שלך במנועי החיפוש גבוה יותר, כך יותר אנשים ימצאו אותך וסיכויי ההמרה שלהם ללקוחות יהיו טובים יותר. לדוגמה, נניח שאתה מנהל עסק לצילום. אם מישהו שמחפש צלם חתונות בראשון לציון רואה את הפוסט בבלוג שלך על “10 נקודות הצילום המובילות של ראשון לציון, הוא לקוח פוטנציאלי, אולי הוא ירצה להעסיק אם הוא התרשם מהתמונות שאתה מצלם ומההבנה העמוקה שלך בתחום שאתה.

למשל אנו הכנו פוסט על ״קידום אתרים בראשון לציון״, ובו אנו נותנים טיפים ומסבירים מדוע שווה לבעל עסק בראשון לציון לעבוד איתנו, כי אנחנו מאזור, כי יש לנו ניסיון בקידום בראשון ועוד..

5. הצטרפו לפורומים וקהילות מקוונים

פורומים מקוונים או היום, קבוצות פעילות בפייסבוק הם המקום שבו אנשים מחליפים רעיונות ומקיימים אינטראקציה זה עם זה בנושא מסוים. בחר פורום מתאים בו תוכל לפגוש לקוחות פוטנציאליים, להשתתף בדיונים ולתרום באופן פעיל את הטיפים והדעות שלך בנושאים הרלוונטיים לעסק שלך. עם זאת, הקפד לציית לכללים ולקדם את החברה שלך רק כאשר הדבר מתאים. זוהי דרך מצוינת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים, לבנות מערכות יחסים ולהכיר להם את השירותים שלך בעת הצורך. פייסבוק, לינקדין ועוד הן חלק מהפלטפורמות בהן תוכלו למצוא קבוצות או ערוצים ייעודיים הקשורים לעסקים קטנים.

 

קידום ברשת קידום מלפני הרשת
שליחת קופוני הנחות באימיילים שליחת גלויות הנחה בדואר
פרסום ברשתות החברתיות פרסום על שלטי חוצות
פרסום ממומן בגוגל פרסום בטלויזיה ורדיו
פרסום בפורומים ובלוגים פרסום מפה לאוזן

סיכום קידום עסקים ברשת האינטרנט

אחת הדרכים הבטוחות למשוך לקוחות נאמנים היא דרך מפה לאוזן. כשאנשים מתחילים לדבר על הארגון שלך לחברים שלהם בצורה חיובית, המודעות למותג שלך גדלה באופן אקספוננציאלי. אסטרטגיות שיווק אלו עוקבות אחר העיקרון הצנוע הזה, אך מיישמות אותו בעולם הדיגיטלי של היום, שבו אנשים בודקים את המיילים, אפליקציות המדיה החברתית וגוגל מספר פעמים ביום. עם האינטרנט, יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי לשווק את העסק שלך בחינם. לחלק מהשיטות הללו לוקח זמן להפיק תוצאות, אך כאשר הן עושות, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהלידים שהם מייצרים יהיו לידים שמעוניינים באמת לקנות.

יש לכם הצעות או רעיונות לאסטרטגיות שיווק בעלות נמוכה שיכולות לעזור לעסקים קטנים לצמוח? נשמח לשמוע מכם!

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

ים שיווק דיגיטלי
קידום עסקים ברשת האינטרנט
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מאמרים קשורים שאולי תאהב..

קבל הצעת מחיר משתלמת

צור קשר

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

שלחו הודעה, מקסימום תופתעו

דילוג לתוכן