מחפשים קידום אתרים מהיר? הגעתם למקום הנכון!
כמעט כל מקדם אתרים עם ניסיון יגיד לכם שקידום אורגני צריך זמן.. זה שם המשחק. מהניסיון שלנו בתחום, הגענו למסקנה שאם עובדים בצורה נכונה, התוצאות יכולות להגיע מהר מהצפוי.
זה עדיין תלוי בתחום שלכם, וברמת התחרות. אבל במילה אחת? אפשרי!
כאן נפרט לכם מדוע זה אפשרי, ונציג בפניכם 6 טיפים להשגת המטרה!
לא צריך לפחד להגיד את זה בקול או להצדיק את זה, כולנו מבינים את הצורך באסטרטגיית קידום אתרים יעילה כדי להיות במיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל.
72% מהתנועה באינטרנט מתחילה במנועי חיפוש, 94% מהם מגיעים מגוגל.
אם אתה לא רוצה שהעסק שלך יהיה דג במים מבלי שאף אחד בסביבה יראה אותו, אין ספק אם אתה צריך אסטרטגיית SEO.
אבל איך אתה פורס את המשאבים שלך כדי לקבל את תוצאות ה-SEO האפקטיביות והיעילות ביותר – ואיך אתה מוודא שאתה רואה תוצאות מוקדם ככל האפשר?
ובכן, זה במקרה תחום המומחיות שלנו, אז הישאר עמנו, ותקבל את 6 הטיפים.
אבל לפני שנמשיך הלאה… כמה זמן לוקח לבצע קידום אתר?
חשוב לציין שמאמר זה על 6 דרכים לשפר את הדירוג שלך במהירות מגיע עם אזהרה חשובה ומבריקה – קידום אתרים אינו תהליך מהיר, והוא מצריך סבלנות, יעילות, תכנון אסטרטגי והכי חשוב התמדה!
אסטרטגיית SEO מקיפה היא כזו שמעריכה התמדה וצמיחה ארוכת טווח, במקום תיקונים מהירים שנראים נעימים בהתחלה אך אין להם כוח עמידה אמיתי.
אמנם אנחנו יכולים לתת לך מושג על הדרכים הטובות ביותר לראות תוצאות במהירות, אבל אתה צריך להבין שמי שיגיד לך שקידום אתרים הוא תרופת פלא, הוא טועה ומטעה.
לפני שתקרא עוד, תבטיח לנו שאתה מבין את זה? גדול. עכשיו כשכולנו באותו דף, בואו נמשיך הלאה.
אמנם עליך לשמור על ציפיות ריאליות לאסטרטגיית הקידום שלך, אך יש דרכים בהן תוכל לשפר במהירות את הדירוג שלך, ואנו נשמח לחלוק אותן איתך.
מוכן? בואו נבצע אופטימיזציה.
הנה 5 דרכים לשפר את הדירוג ולקבל תוצאות לקידום אתרים מהיר
1. השתמש במה שכבר עובד
זה דורש קצת חקירה, אבל זו דרך בטוחה למנף את המאמצים הקודמים שלך כדי להבטיח את הצלחתך בעתיד.
גלה עבור אילו מילות מפתח אתה כבר מדורג. הם אפילו לא צריכים להיות קרובים לפסגה, אבל יש לזהות אותם על סמך פוטנציאל הביצועים שלהם. בעיקרון, הם התחילו טוב.
בקיצור, זה התהליך:
- עבור אל Google Analytics
- משם, נצל את Search Console של Google והרץ דוח שאילתות.
- הדוח יגיד לך במהירות לאילו ביטויים אתה מדורג וכמה גבוה אתה מדורג עבורם.
- בחר ביטויים להתמקד בהם
- בצע אופטימיזציה של דפים רלוונטיים באתר שלך באמצעות ביטויים רלוונטיים
2. אסטרטגיית קישורים חיצוניים כמו מקצוען
קישור נכנס חיצוני הוא תהליך הקישור לאתר שלך מאתר אחר. בגדול, זאת המלצה ממקור אחר שהאתר שלך ראוי לשיוך שלהם. אתה יכול בקלות לראות מדוע גוגל אוהב את זה.
נניח שאתה מנהל חנות חיות. במידה ותשיג קישור מאתר מוכר של מאלף כלבים מפורסמים או/ו ממוצר פופולארי של כלבים (CozyVest). עכשיו אתה מבין מדוע הקישורים האלה נראים לנו אמיתיים וטבעיים? אותו דבר ״גוגל״ חושב. אולם, למרבה הצער, לא תמיד רוב המקדמים פועלים בדרך הזאת.
קישורים נכנסים יכולים להפוך במהירות לעסקאות מאחורי הקלעים של מקדמים.
אמנם קישורים נכנסים הם גורם דירוג חשוב עבור גוגל, אבל חשוב שלא תזלזלו, ותנסו להשיג קישורים איכותיים.
שפר את האמינות שלך על ידי יצירת קישורים אותנטיים וטבעיים, וודא שאתה בצד הנכון של הקישורים ועבודות ולא מכתים אותם בטווח הארוך.
3. מטב את חווית המשתמש שלך
חשוב לזכור שגוגל מתגאה בכך שהיא מספקת תוכן בעל ערך למחפשים. חווית משתמש היא לב ליבה של עבודה זו. אם אתה רוצה להיות טוב אליהם, ודא שגם זה בראש סדר העדיפויות שלך.
להלן שתי דרכים מהירות לשיפור חווית המשתמש:
שפר את קריאות הדף על ידי שימוש אסטרטגי בתמונות שילוו את הטקסט שלך. הקפד לבצע אופטימיזציה של התמונות שלך על ידי שימוש במילות מפתח רלוונטיות בתיאור.
השתמש בכותרות ראשיות ובכותרות משנה. לא רק שזה מקל על הקוראים להבין את התוכן שלך, זה גם עוזר לך לדבוק בשיטות העבודה המומלצות לקידום אתרים. כלול את ביטוי מילת המפתח שלך בכותרת, בכותרת ובגוף הטקסט להשפעה מירבית.
בזמן שאתה עושה את זה…
4. האיץ את זמני טעינת הדף שלך
כל אדם יכול להתעצבן עד כדי יציאה מהאתר כאשר הוא רואה דפים שנטענים לאט. אל תעשה זאת למשתמשי האינטרנט שלך.
זה לא רק שיפור חווית המשתמש, זה גורם שגוגל ללא ספק תיקח בחשבון. זה חשוב גם כשאנו מתקדמים לעבר עולם ששם דגש רב יותר על טכנולוגיה ניידת. אם אתם רוצים להתעדכן בספרים של גוגל, עליכם להתחיל לבצע אופטימיזציה למובייל, ועכשיו זה הזמן לעשות זאת.
5. צור תוכן מדהים ושימושי
שום פוסט בנושא SEO אינו שלם בלי נקודת המפתח הזו. חזרנו שוב עם המשימה העיקרית של גוגל – לספק למשתמשים תוכן רלוונטי לחיפושים שהם עורכים. עליך לוודא שהתוכן שמשתמשים פונים אליו הוא שלך.
6. קח מישהו מומחה שצבר שנות ניסיון בתחום
SEO הוא תהליך מורכב שדורש הרבה ניסוי וטעייה טכניים. ל״ים חברת קידום אתרים״ יש ניסיון של שנים בתחום קידום האתרים שיעזרו לך לנווט בתהליך, מה שמאפשר לך להבין טוב יותר הכל, מסטטוס כותרות http ועד צפיפות מילות מפתח.
במידה ואתה מחפש קידום אתרים מהיר, ובמידה ותרצה שנספק לך סקירת אסטרטגיה בחינם כדי לראות מה מצב האתר שלך, נשמח לעשות זאת. אנו מספקים שירותי ייעוץ SEO מותאמים בדוקים בתעשייה. אז למה לא ליצור קשר?