קידום אתרים בחו״ל
במידה והגעת לדף הזה, אז אתה כנראה מתעניין בקידום אתרים בחו״ל..
אנו בים שיווק דיגיטלי, מתמחים בקידום מעבר לים 🙂
אנו בתחום כבר מעל עשור! שלחו הודעה ונחזור אליכם עם הצעה שתקפיץ את העסק שלכם למעלה!
כיצד מנועי החיפוש רואים דירוגים בינלאומיים?
כאשר קובעים איזו מדינה/אזור הם הקהל המתאים לאתר, מנועי החיפוש שוקלים מספר אותות, כולל:
- שפה.
- סיומת דומיין ו/או מבנה כתובת אתר.
- תג Hreflang.
- תגים אחרים (שפת HTML וכו’).
- המיקום שבו מתארחת כתובת האתר. (אחסון)
- מיקוד לארץ ב-Google Search Console.
- קישורים חיצוניים לאתר.
- התוכן באתר
כאשר בודקים מדוע אתר מסוים אינו מופיע במדינה מסוימת, עלינו להסתכל על השילוב של כל הגורמים לעיל.
אנחנו צריכים גם להסתכל על האתר מנקודת מבטו של המשתמש.
מחפשים אמריקאים רבים לא יקנו ממדינה אחרת אלא אם כן זה המקום היחיד שהם יכולים לקנות.
למה שלא תבחר במשלוח מהיר יותר? מדוע אינך תומך ב”תוצרת [במדינה/אזור שלך]”?
מודלים עסקיים מסוימים עשויים שלא להיות מדורגים בכל המדינות, לא משנה כמה רע אתה רוצה לדרג.
צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!
לפני שמקדמים אתר בחו״ל, השאלה הראשונה שיש לשאול היא: “כמשתמש, האם זו התוצאה שאני רוצה?”
בדרך כלל, התשובה היא לא.
עם זאת, עבור מאמר זה, אנו מניחים שזו התוצאה שהמשתמש רוצה.. כלומר לדעת איך לבצע קידום אתרים בחו״ל.
ברגע שנדע שזו תוצאה שימושית עבור משתמשים באותה מדינה, אנו אחראים לוודא שהאתר שלנו מעביר את המידע הזה.
זה בדרך כלל אומר יצירת תוכן ספציפי עבור שילוב השפה/מדינה של אותו משתמש. כאן נכנס תג hreflang לתמונה.
אז איך עובד קידום אתרים בחו״ל?
נקודות מפתח
מבחינה טכנית, ניתן לדרג כל סיומת כתובת אתר בכל מדינה.
עם זאת, לפעמים זה הגיוני שיהיה אתר נפרד המבוסס על המדינה/אזור ובסיס הלקוחות הספציפי שלך.
כשמדובר במדינות כמו סין ורוסיה, עדיין יש הרבה תכנים משפטיים מוזרים שכדאי ללמוד, אבל זה מאמר אחר.
לא משנה באיזה פתרון כתובת אתר תחליט להשתמש, אנא ודא שמיקוד השפה ותגי ה-hreflang שלך מוגדרים כהלכה, ושיש לך תוכן שימושי לתושבי המדינה, כולל תמחור, מידע ליצירת קשר ושימושי לאזור /שפה שבה אתה נמצא כל תוכן.
עשה זאת בצורה ברורה, וגוגל אמורה לפתור את כל הבעיות היטב.
במידה ואתה מעוניין בקידום אתרים באנגלית