קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל – זאת בדיוק המומחיות שלנו!

מחפשים קידום אתרים אורגני בגוגל? הגעת למקום הנכון! אל תשארו מאחור, במיוחד לא כשכל המתחרים שלכם ובמיוחד החדשים שרק אתמול פתחו את העסק עוקפים אותך, כי הם החליטו לקדם את האתר שלהם ואתם סומכים על קבלת עסקים מפה לאוזן.

אז למה דווקא לבחור אותנו? אצלנו לא מוכנים לשמוע את המילה “לא”, במיוחד לא מגוגל.

בהמשך המאמר הכנו לכם את 4 הגורמים המשפיעים ביותר על קידום אתרים אורגני בגוגל

תוכלו לדלג ולהגיע לשם עכשיו, לחץ כאן

אז מה אנו מציעים לך?

אנו בים שיווק דיגיטלי נספק לך את השירות המקצועי והפנומנלי שלנו שמגובה בשנים של הצלחות מסחררות.

  • ✔️ קידומי ביטויים או מוצרים בחיפוש אורגני בגוגל אשר יופיעו בדף הראשון ואף כאלה במקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל. נשמע טוב?
  • ✔️ האתר שלך יקודם באופן אורגני מבלי לשרוף כסף על קמפיינים ממומנים! כל זאת באמצעות הבנה ברמה הגבוהה ביותר של שיטות העבודה והקידום של גוגל.
  • ✔️ אנו ניצור תוכן מדויק שיתאים לכוונות המחפש, ואנו גם נשדרג, נבצע אופטימיזציה מלאה ונהפוך עבורך את האתר בצורה שגוגל תוכל לאנדקס את התוכן בצורה הטובה ביותר.
  • ✔️ אצלנו –  תהיו רגועים שהאתר שלכם מקודם בגוגל ונמצא במצב מעולה וזמין ללקוחות 24/7.

אנו עובדים איתך בשיתוף פעולה מלא כדי להיות צעד אחד לפני כל המתחרים, אנו גם נעשה כמעט הכל כדי להגדיל את ההכנסה שלך באופן משמעותי, כי הכל בסופו של דבר הוא עסק כלכלי עם מטרות רווח 🙂

קידום אתרים אורגני בגוגל עם המומחים

ים שיווק דיגיטלי - חברת שיווק בדיגיטל
ים חברת קידום אתרים

חברת קידום אתרים מקצועית

אנו נעשה את המקסימום - כדי שאתה תעשה עסקים

קידום אורגני לעסק קטן

קידום אתר לעסקי המקצועות נותני השירותים: אינסטלטורים, הובלות, מעסים, מאמני חדרי כושר, מנהלי פעוטונים ועוד.

קידום אורגני לעסק גדול

קידום אתר לעסקי המכירות – מכל הסוגים והמינים – ועסקים בעלי תחרות עצומה בשוק: עורכי דין, רואי חשבון, אתרי חדשות ועוד

השאלות החשובות באמת 🙂

קידום אתרים אורגני זה בעצם מגוון רחב של פעולות שעושים (באתר עצמו ומחוץ לאתר) כדי לקדם אתר למעלה בתוצאות החיפוש בביטויים מסוימים במנוע החיפוש, גוגל למשל למי שיצא להכיר:)

כן, אפשרי בהחלט, אבל ויש אבל גדול, צריך להבין שקידום אתרים אורגני זה לא משחק. כמו שאפשר לעשות פעולות טובות כדי לקדם אתר למעלה בתוצאות החיפוש, כך גם אפשר ״להרוס״ אתר ולגרום לגוגל להעניש את האתר והוא יימצא בתחתית העמודים של גוגל.

4 הדברים העיקריים והחשובים ביותר בקידום אתרים אורגני הם: תוכן איכותי ומקורי, כתובות url ידידותית, מחקר מילות מפתח קשורות לנישה וקישורים, קישורים ושוב פעם קישורים! אבל איכותיים מאתרים סמכותיים ומנישה קשורה או קרובה.

שאלת השאלות, ואין תשובה אחת ברורה בנושא. על קצה המזלג: הכל תלוי בגודל האתר ובכמות הביטויים שהלקוח צריך כדי לקדם. לדוגמא עסק קטן: בין 800-1000 ש״ח בחודש, עסקים בינוניים עם יותר ביטויי קידום בין 1800-2000 ש״ח בחודש. ואתרים גדולים יכולים לנוע בין 3500-4000 ש״ח בחודש.

עם הניסיון שלי, ישנם לא מעט אתרים שהצלחתי לשפר להם מיקומים בתוך שבועיים-שלושה. וישנם אתרים שרק לאחר מספר חודשים ראו שיפור משמעותי.

קידום אתרים צריך זמן וסבלנות. הרבה מכך תלוי בנישה, אם היא תחרותית, תקציב הקידום, איזור ועוד.

למה לבחור בנו?

ניסיון לא קונים בכסף, אנו בתחום מעל עשור, עברנו הכל, והתחדשנו בהכל. מכירים את הבעיות ואת הפתרונות לכל תחום.

מקצועיות

אנו עובדים בצורה מקצועית ולפי הספר! אנו לא רוצים לבצע תרגילם ומעשים לא חוקיים ובכך גוגל תעניש אתכם בטווח הרחוק.

עמידה בזמנים ויעדים

אנו יודעים עד כמה המהלך של קידום אתר או עסק חשוב לך, וכמה חשובה עבודה איכותית ומהירה ללא מריחת זמנים

חשיבה יצירתית

אנו נעשה הכל להצלחת העסק שלך, גם אם צריך לחשוב מחוץ לקופסא, וכך אתה יכול להיות רגוע שאתה בידיים טובות!

שירות מסביב לשעון

אנו יודעים ומבינים כמה שירות זה חלק בלתי נפרד מהצלחה! אנו קשובים, וזמינים למענך כל הזמן!

4 הגורמים המשפיעים על הדירוג וקידום אתרים אורגני של האתר

1. כדי לקדם אתר בצורה אורגנית, חייב תוכן איכותי ומקורי

עד לא מזמן, היו לא מעט חברות המוכרות מסות עצומות של תוכן באינטרנט ומעניקות לרבים את האפשרות להעלות לרשת אינספור מאמרים באיכות ירודה ביותר.

למעשה, גם היום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות שירותים אלו אולם כבר ידוע וברור כי שירותי המאמרים הנמכרים בהמוניהם ובמחירים מצחיקים – יכולים להרוס לך את האתר!

אתה חייב בעל מקצוע שידע מאיפה להביא לך קישורים איכותיים עם תוכן איכותי!

גוגל מפתח עכבישים בעלי יכולת איתור וזיהוי תוכן איכותי בהתייחס למילות קישור ולכפילויות של תוכן, תכנים ברמה ירודה וכן ניסוח ברמה נמוכה.

2. כדי לקדם אתר אורגני בגוגל, צריך כתובת url ידידותית ומעולה!

כתובת אתר האינטרנט מאפשרת גם היא להעלות את דירוג האתר ברשת באמצעות הדגשים הנכונים.

לפיכך ישנה חשיבות מהותית לבניית האתר בהתאם לכותרות הנכונות, שילוב כותרות התוכן המתאימות וכן הכנסת כמות מילים רלוונטית המתאימה לאתר ולמאמר עצמו.

ערכים לא מתאימים לדף יכולים להביא את גוגל לפסול אותו.

3. מחקר וניתוח מילות מפתח הוא המפתח להצלחה ולקידום האתר בGoogle

חיפוש ומציאת מילות המפתח המתאימות והפופולאריות ביותר הינה בין הגורמים המהותיים ביותר המשפיעים על דירוג האתר בגוגל.

מציאת מילות המפתח הפופולאריות ביותר הינה חלק בסיסי מהצלחת האתר ולכן ישנה חשיבות מרבית לאיתור מילות המפתח הנכונות.

חקר מילות המפתח הינו הפעולה הנדרשת לביצוע לכל אתר אותו מעוניינים להקים או לקדם.

ניתן לאתר את מילות המפתח הרלוונטיות באמצעות הסטטיסטיקות של האתר המופיעות במנועי החיפוש ובכלים המקצועיים של מנועי החיפוש השונים.

4. קישורים, קישורים ושוב פעם קישורים (אבל איכותיים מנישות מתאימות)

כמו כשאתה מחפש בעל מקצוע בתחום מסויים, אז אתה יכול לקרוא על מה בעל המקצוע רשם על עצמו, אבל זה לא מספק אותך, אתה תחפש המלצות, ולא סתם המלצות, אלא מאנשים שאתה סומך עליהם. ואז ההמלצות שלהם יקבלו יותר משקל בהחלטה שלך. כך גם גוגל דוגל, במידה ואתר עם סמכותיות גדולה ימליץ על האתר שלך, תקבל קידום מועיל יותר.

 

קידום בתוך האתרקידום מחוץ לאתר
תוכן מקורי ואיכותי בבלוגתוכן מקורי ואיכותי שמקשר לאתר שלך
קישורים פנימיים לדפים רביםקישורים חיצוניים מדפים קשורים ואיכותיים
מטא כותרות ומטא תיאוריםקישור עם אנקור (ביטוי)
סידור מבנה אתרקישורים עם תנועה לאתר

 

עקרונות קידום אתרים אורגני

כל בעל עסק יודע כי קידום אתרים בצורה אורגנית הינו חלק הכרחי בשיווק העסק וביצירת לקוחות חדשים.

על מנת להפיק את המקסימום מקידום האתר באינטרנט ובכדי להביא לתוצאות ארוכות טווח, חשוב להשקיע בקידום אתרים אורגני.

בין שההשקעה החודשית שלכם בקידום הממומן מתוכננת להימשך ובין שאתם מחפשים אפיק השקעה לקידום אתרים לטווח הארוך דוגמת הקידום האורגני, אין ספק שחשוב להכיר את העקרונות המנחים בקידום אתרים בגוגל בשיטה האורגנית.

על ידי הכרת הנקודות העיקריות באופן השיווק האורגני תוכלו למקד את עצמכם ולייעל את השיווק שאתם מבצעים ובאותה מידה, תוכלו לבחון את התנהלותה של חברת שירותי קידום האתרים בה בחרתם לקדם את האתר שלכם.

העקרונות הבאים הם אלו שיביאו את האתר שלכם למרכז הבמה של גוגל ואל מול עיניהם של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

אם אתם רוצים ליצור לעצמכם את הפלטפורמה הבאה לפרסום וליצירת לקוחות חדשים, הקידום האורגני הינו השיטה היעילה והמקצועית ביותר לשיווק ארוך טווח וליצירת מוניטין ברשת.

אם אתה מעוניין בקידום ממומן? אז אולי זה יעניין אותך קמפיינים ממומנים.

תהליך אופטימיזציה למנועי חיפוש

תהליך סיכום SEO ~ תהליך זה עוסק בעיקר בקישורים חיצוניים ובתוכן, הן באתר והן מחוץ לאתר, וכיצד שני הרכיבים הללו מקיימים אינטראקציה זה עם זה כדי ליצור קשרי מילות מפתח שימושיים ויחסי UX.

חבילת שירותי הייעוץ לקידום עסקים ברשת האינטרנט שלנו מתחילה בראיון עם בעלי עסקים כדי לקבוע את יעדי החברה שלהם, שוק היעד מספר 1, ואת ביטויי המפתח הדרושים כצעדים לתחילת תהליך ה-SEO.

תהליך קידום אתרים בים שיווק דיגיטלי מתחיל בראיונות דו-כיוונים, מפגשי שאלות ותשובות כדי להתייחס להליכי הקמת וניהול חשבון, וחשוב מכך, זיהוי חברי צוות מפתח בצוות השיווק הדיגיטלי שלהם. זה תהליך גילוי.

הקדמה – שלב 1 קידום אתרים אורגני

הצעד הראשון ב-On-Site או On-Page SEO הוא להפוך את SEO שלך למומחה קידום אתרים מבחינת התוכן הנוכחי של האתר שלך (כלומר טקסט, תמונות, סרטונים וכו’), ארכיטקטורת האתר ודירוג גוגל, תוך כדי למידה על איך חברות נמצאות משיכת היבטי הלקוח המושלמים של היעדים העסקיים. האסטרטגיות, התוכניות וסדרי העדיפויות הטובים ביותר שזוהו יהיו המוקד של נקיטת צעדים מתוכננים ליצירת אתר ידידותי לקידום אתרים.

אחת הדרכים הטובות ביותר עבורך להסתבך בתהליכי SEO שונים היא להירשם לכמה מפגשי אימון או הדרכה מיועצת SEO שמכירה את כלי הניתוח המקוונים היעילים ביותר או תבניות וורדפרס לשימוש עם פלטפורמת השיווק באינטרנט שלך. . אנו ממליצים על וורדפרס לעיצוב ובניית אתרים בגלל מערכת ניהול התוכן הקלה והחזקה של פלטפורמת השיווק הספציפית הזו.

שלב 1 – מדריך תהליך SEO (קידום אתרים אורגני בגוגל) שלב אחר שלב כולל טקטיקות

  • ניתוח > אסטרטגיה > ביצוע > התאם
  • זיהוי יעדי יעד ושוקי יעד רצויים
  • לעבור את תהליך שאלון SEO
  • מחקר וניתוח מילות מפתח שנעשו בשלב הראשון
  • ניתוח תחרותי מקוון של אינטליגנציה שיווקית
  • חברי צוות מפתח (כלומר אנשים) מסכימים לפרויקט
  • חלק מחברי צוות השיווק עשויים להזדקק לאימון SEO או אימון
  • לדעת בדיוק מי יעשה כתיבת תוכן או קופירייטינג – האם זה צריך הכשרה?
  • הקלט כתובות אתרים קיימות וניווט – כתובות אתרים חדשות מומלצות ברוב המקרים
  • אסטרטגיית SEO ותקשורת של אתרים ידידותיים למנועי חיפוש
  • הגדר ציפיות מציאותיות של הלקוח ותקציבים משוערים
  • אסוף מדדי מפתח וניתוח חשבונות עבור קווי בסיס בביקורת אתרי SEO
  • התחל ללמד לקוחות על שילוב אתרים ידידותיים לקידום אתרים עם טכניקות שיווק מוכחות בשטח
  • חוזקות, חולשות וסדרי עדיפויות של מסמכים; בנוסף מחלק את העבודה לטכנולוגיה, תוכן ונראות (כלומר קישורים נכנסים)
  • לכל הפחות, דף הבית מותאם באופן מלא לכל רכיבי SEO גלויים וקידוד HTML (כולל קישור פנימי)
  • לנתח האם יש לשפר אתר קיים, או אם הגיוני להתחיל בעיצוב אתר חדש כדי לקצור את כל היתרונות הפוטנציאליים שפלטפורמת שיווק חדשה יכולה לספק, כגון הפחתת עלויות פיתוח ושיווק עתידיות.
  • צור דוח דירוג ראשוני של מנוע החיפוש עבור מנוע החיפוש של גוגל
  • שינויים ושיפורים באתר כדי למקסם את הידידותיות של האתר למנועי החיפוש

הקדמה – שלב 2

עבודת ייעוץ SEO שלאחר מכן תתמקד בהמשך ביצוע אופטימיזציה של דפים נוספים, הוספת תגיות כותרת משופרות ומטא תגיות תיאור, והרחבת נושא התוכן הכולל או מרכז התוכן עם כיסוי נושא מפורט. בנוסף, נשלים את תהליך הקישור הפנימי, נשקיע יותר זמן בניתוח Google Analytics ו-Webmaster Tools, ונעבור לאופטימיזציה של מדיה חברתית ואסטרטגיות SEO מחוץ לאתר.

כל משימות שלא ניתן להשלים ב-6 השעות הראשונות ייעוץ SEO יבוצע בשלבים הבאים, בהתאם לגודל האתר שלך, כמה “עמוס” האתר שלך, שיקולי תקציב, מגבלות זמן ולוחות זמנים, ומה התוכן העיקרי נדרשת כרגע להתמודד עם סדרי עדיפויות. תמיד יש קצת הלוך ושוב בין מומחי קידום אתרים – בעלי עסקים – לבין מנהלי אתרים או מפתחי אתרים.

שלב 2 שלב אחר שלב תהליך קידום אתרים אורגני פריטים הניתנים לפעולה

  • כל חשבונות Google יפתחו במלואם – Google Webmaster Tools – Google Analytics – Google my business + Local – Google + Company
  • Validation – הגשת מפת אתר ב-Google XML – העלאה מדווחת ב-Google Webmaster Tools מסמכים Inlink
  • אנו מציעים שירות להקמת חשבון Google עבור העסק שלך, שחשוב למקסום הנוכחות שלך באינטרנט
  • לפחות אופטימיזציה מלאה של תגיות כותרת, תגיות מטא תיאור, תגיות H1 ו-H2
  • בצע אופטימיזציה של קטעי כותרת תחתונה וסרגל צד
  • הוסיפו תוכן ומצאו פגמים בתוכן בהתבסס על מומנטום הדירוג של גוגל
  • התחל כמה פעילויות אסטרטגיות לבניית קישורים נכנסים – לקידום אתרים מקומי או ארצי
  • לעסקים המתחרים על לקוחות קידום אתרים מקומיים יהיו שפע של אפשרויות חדשות לשיפור עם ייעוץ מומחה קידום אתרים שלנו

הקדמה – שלב 3

כאשר האתר שלך מתגלה ומתגלה באופן טבעי במנועי החיפוש, השלב הבא הוא לעשות יותר שיווק וקידום באמצעות הרחבת תוכן באתר ומחוצה לו כגון מדיה חברתית ובניית קישורים. זה קריטי להמשיך ולהשתתף ביצירת תוכן אינטרנט איכותי, ייחודי ושימושי כדי לעמוד בקצב של התחרות המקוונת החכמה שלך. הדרך הטובה ביותר להגביר את נראות האתר שלך היא לקבל קישורים נכנסים מכיוון שיש לך תוכן שימושי מדהים שמקבל קישורי עריכה מאתרים אחרים לדפי הנחיתה העיקריים של האתר שלך.

שלב 3 היא תוכנית קידום אתרים אורגני בגוגל מתמשכת

  • שלב 3 תמיד יכלול הרחבת קישורים חיצוניים נכנסים כדי לעמוד באתגרים תחרותיים
  • אנו מציעים אסטרטגיות יעילות רבות לבניית קישורים כדי להתחרות בהצלחה באינטרנט
  • אופטימיזציה נוספת וניתוח המרות לאופטימיזציה של שיעור הקליקים עבור דפי נחיתה מרכזיים
  • אופטימיזציה של מדיה חברתית היא בטוח מרכיב מרכזי באסטרטגיית נראות האתר שלנו.
  • במהלך כל השלבים של תהליך קידום אתרים שלב אחר שלב, שימו לב היטב למה “איך גוגל אוהב או מפרש את האתר שלכם”, האם גוגל מאמינה שיש לכם תוכן שימושי כדי לספק את המחפשים שלהם. לימוד הנתונים הסטטיסטיים והמדדים של Google של האתר שלך מאפשר לנו לנצל את המומנטום שאנו מוצאים ולעבוד על יצירת מומנטום דירוג חדש של ביטויי מפתח.

אפשר אפילו לראות שהממשל האמריקאי מבין את החשיבות ומסביר על הנושא בהרחבה

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

ים שיווק דיגיטלי
קידום אתרים אורגני בגוגל
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מגוון השירותים שלנו

קבל הצעת מחיר משתלמת

דילוג לתוכן