מחפשים מומחה לקידום אתרים? 6 טיפים שחובה לדעת

מומחה לקידום אתרים

מחפשים מומחה לקידום אתרים? 6 טיפים שחובה לדעת

לפני שבוחרים מומחה לקידום אתרים, צריך לדעת שכיום, הגדלת התעבורה האורגנית ושיפור השיווק הנכנס הם הכל בנושא קידום אתרים או אופטימיזציה למנועי חיפוש.

אם יעשו זאת טוב, האתר שלך יופיע במקום גבוה בתוצאות החיפוש כאשר קהל היעד שלך יחפש מילות מפתח הקשורות לשירות שלך.

מותגים רבים לא יודעים מאיפה להתחיל לשפר את דירוג האתר שלהם, ולכן הם שוכרים שירותי קידום אתרים מקצועיים.

ההחלטה להעסיק מומחה יכולה להיות קשה. אם המותג שלך מנסה להתפרסם, יתכן שלא יהיה לך מזומן נוסף בתקציב שלך.

עם זאת, שכירת מומחה נכון יכולה להפוך את הדברים. אנשי מקצוע בתחום קידום אתרים יכולים לא רק לסייע בהגדלת התנועה ושיעור ההמרות שלכם, אלא גם לפנות לכם זמן להתמקד בדברים חשובים יותר, כמו ניהול עסק. אם אינך בטוח כיצד למצוא את מומחה ה- SEO המתאים עבורך, להלן שישה טיפים שיכוונו אותך בכיוון הנכון.

1. הכירו את סימני האזהרה

כאשר אתה מנסה לבחור את השירות המתאים למותג שלך, חשוב להבין את הסימנים של מומחה SEO רע.

חלק מהשירותים משתמשים באסטרטגיות כדי לנסות לשכנע אותך שהם יודעים מה הם עושים וכי הם המוסמכים ביותר, אך אלה עשויות להיות הבטחות ריקות. דגל אדום מרכזי הוא מה שאנו מכנים אסטרטגיית SEO של כובע שחור.

Black Hat SEO כולל רכישת קישורים באתרים אחרים, חיפוף מילות מפתח, או תוכן לא רלוונטי כתוב, לא רק כדי לשפר את דירוג הדפים.

אסטרטגיות אלה עשויות לגרום ל״קנסות״ וענישה על ידי גוגל, ובין אם אתה יודע שהיועץ עושה זאת או לא, אתה תהיה זה שמשלם את המחיר ולא היועץ.

דבר נוסף שיש להיזהר ממנו הוא הבטחות גדולות עם תיאורים מעורפלים. אם היועץ אומר שהם יכולים להשתמש באסטרטגיה שרק הם יודעים כדי להגדיל את תעבורת האתר שלך פי ארבעה בשבועיים, אז אתה יכול להיות בטוח שזה טוב מכדי להיות אמיתי.

קידום אתרים הוא מדע ותוכל לנקוט בצעדים ברורים לשיפור דירוג הדפים. אם מישהו טוען שיש לו ידע מיוחד או שהוא יודע להשיג תוצאות טובות להפליא, אז הם מוכרים לך מצגת מדהימה, ולא מראים את המומחיות שלהם (או חוסר מומחיות).

2. קבל המלצות מעמיתים

אחת הדרכים להגן על עצמך מפני חתימה על חוזה עם מומחה קידום אתרים גרוע היא לקרוא ביקורות של אנשים ועמיתים אמיתיים.

חיפוש בגוגל אחר “שירותי קידום אתרים מקצועיים הטובים ביותר” אינו יכול להיות הדרך הטובה ביותר למצוא את היועץ המתאים עבורך.

כמובן, הם הוכיחו את יכולתם לדרג גבוה בדף ה- SERP (דף תוצאות מנועי החיפוש), שנראה כי הוא מעיד על מומחיותם.

עם זאת, זה לא יגיד לך אם הם נותנים את אותה הטיפול ותשומת הלב ללקוחות שלהם. שוחח עם אחרים שעובדים עם יועצים כדי לשפר את אסטרטגיית השיווק הנכנס שלהם.

עם מי הם עובדים? האם הם מרוצים? אם לא, מדוע לא? שוחח ישירות עם מישהו ושאל שאלה, או שתצטרך לנסות למצוא את התשובה בתגובות באתר צד ג ‘. כמו גוגל מפות, איזי, פייסבוק ועוד.

3. מדדי יעדים ספציפיים

מדדי ביצוע מרכזיים הם המדדים בהם תשתמשו כדי לקבוע האם היועץ באמת עוזר בשיפור אסטרטגיית השיווק הנכנסת שלכם.

עליכם ליצור קשר עם יועצים באופן קבוע על מנת להבטיח כי מיקומים אלו משתפרים. כאשר אתה מחליט בין שירותי קידום אתרים מקצועיים, זכור את היעדים הספציפיים שאתה רוצה להשיג.

כגון: בדיקת דירוגים במנועי חיפוש עבור מילות מפתח ספציפיות, שיעורי המרה, שיחות טלפון וכו’. שאל את המומחה בדיוק כיצד הם יכולים לשפר את הנתונים האלה כדי שתדע שתקבל את התוצאות שאתה צריך.

תוכלו גם להשתמש בשירות שלנו של בדיקת קידום אתר בחינם כדי לקבל טיפים מה לא עובד באתר שלכם

4. בקש דוגמאות

לבקש ממומחה קידום אתרים שיספק לך דוגמאות ספציפיות לעבודתם זו דרך טובה לקבוע אם הן מתאימות לך.

שאל אם הם עבדו עבור מותג כמו שלך, ושאל על התוצאות שהשיגו. עכשיו זה הזמן להיות בררן.

כמו כן, הקדיש זמן לבדיקת אתר האינטרנט שלהם. התוכן שלהם טוב? האם האתר שלהם קל לניווט? אלה אינדיקטורים טובים ליכולות שלהם. אך זכור כי מומחים ויועצים רבים ישימו לב ודגש יותר לאתרי הלקוחות מאשר לאתרי האינטרנט שלהם, לכן אל תאבד בהם אמון רק משום שמשהו אינו מה שאתה מצפה לו.

5. חפשו תקשורת איכותית

בעת בחירת מומחה או יועץ SEO המתאים, תקשורת טובה היא חיונית. אסטרטגיית קידום אתרים טובה יכולה לקחת חודשים ואף שנים עד להקמתה. כאשר אתה מתחייב לטווח הארוך, עליך לדעת שהם יתקשרו איתך ביעילות.

קבע באיזו תדירות אתה מתקשר וכיצד אתה מתקשר בעת שכירתם. צריך להיות קל להגיע אליהם גם במהלך תהליך ההחלטה. אם אתה מוצא שאתה צריך לחכות הרבה זמן כדי לקבל תגובה, או אפילו אם אתה לא נמצא באותו דף של היועץ ברמה האישית, אולי הגיע הזמן להמשיך הלאה.

6. כשמחפשים מומחה לקידום אתרים מעולה, חובה לשאול שאלות

כשאתה מחליט להשתמש בשירותי SEO, אתה אף פעם לא שואל יותר מדי שאלות. לפני הגיוס, ודא שהם יכולים לענות על הצרכים שלך ואתה מבין בבירור איך הם יעשו את זה.

להלן מספר שאלות שעליך לשאול לפני הגיוס:

מתי נתחיל לראות תוצאות?

אילו עמלות עלי לגבות?

מה אם אני רוצה לבטל?

אם אעזוב את החוזה, האם אני הבעלים של האתר?

מה אתה צריך מאיתנו כדי להצליח?

האם אתה מציע אפשרויות חוזה / תקציב מרובות? אם כן, מה הם?

לפני שבוחרים מומחה לקידום אתרים: קבלו ניתוח תוכן בחינם

לפני שתשלם עמלות כלשהן אופטימיזציה למנועי חיפוש היא משחק מהיר בסיכון גבוה.

אם מותגים רוצים להתחרות בעידן הדיגיטלי, עליהם להשתתף.

למרות שאנשים רבים רוצים לפתור את הבעיה בעצמם, ישנן סיבות רבות לעזור לך ליצור קשר עם סוכנויות שיווק נכנסות ולקבל את עזרתן.

היתרונות הרבים הניתנים על ידי סוכנויות גורמים לכך שההשקעה שלך בשירותי SEO מחזירה השקעה גבוהה יותר.

קבלו ניתוח SEO / תוכן בחינם מאסטרטגיית העמוד הראשון, הסקירה שלנו תאמר לכם מה לשנות ולמה.

בעזרתנו תוכלו לעמוד בקצב טוב יותר עם המתחרים שלכם ולהביא מבקרים חדשים לאתר שלכם, והעלות של כל זה היא רק חלק קטן מצוות השיווק הפנימי.

שאלות ותשובות פופולאריות

מומחה לקידום אתרים בודק, מנתח ומשנה אתר כדי לייעל אותו למנועי חיפוש. מומחה לקידום אתר גם מבצע מחקר, ומשתית דרך עבודה כדי לבנות אופטימיזציה מלאה למבנה ותכנים באתר וקישורים מחוץ לאתר.

העלויות נעות בעיקר בגודל הפרוייקט. אך בנוסף, תלוי מי יבצע את הניתח ואת העבודה שמומחה לקידום אתרים המליץ. במידה ויש מקדם אתרים בחברה, והמומחה רק אמור לתת את ההמלצות, או שהוא גם יבצע אותם בפועל.

יש לקחת בחשבון, גם תחרות בשוק, כמויות דפים ועוד. הסכום יכול להגיע בין 2000 ש״ח ועד ל10,000 ש״ח.

קודם כל שווה לכם לקרוא את המאמר, הוא מומלץ, ויש 6 טיפים מאוד חשובים!

הטיפ החשוב, לבקש המלצות, לא להתבייש, ולהתקשר ללקוחות שעובדים/ עבדו איתו ולשאול.

מה זה מומחה לקידום אתרים?

מומחי קידום אתרים בודקים, מנתחים ומשנים אתר כדי לייעל אותו למנועי חיפוש, אשר לאחר מכן מדורגים גבוה יותר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל ובינג.

מומחי קידום אתרים מבצעים אופטימיזציה בעמוד בכל האתר כדי להבטיח תוצאות חיפוש רלוונטיות וליצור חווית משתמש חיובית המגבירה את התנועה לאתר, יצירת לידים ומודעות למותג. במילים אחרות, מומחי SEO אינם שונים מכל מקצוען אחר בשיווק דיגיטלי או שיווק מסורתי: בסופו של דבר הם מנסים לייצר יותר מכירות עבור החברות בהן הם עובדים.

על ידי ביצוע מחקר מילות מפתח ושימוש בכלי קידום אתרים כגון גוגל אנליטיקס, מומחי קידום אתרים יכולים להגביר את הנראות של אתר בגוגל, מה שבתורו יכול להוות יתרון גדול לכל חברה. חלקם עשויים גם לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם חברים אחרים בצוות השיווק כדי לפתח תוכניות חדשות או לנהל טוב יותר חשבונות מדיה חברתית כדי להגדיל את מעורבות המשתמשים ואת התנועה.

מהן תחומי אחריותו של מומחה קידום אתרים?

אחריות התפקיד של מומחה קידום אתרים תלויה בשאלה אם מישהו עובד בסוכנות שיווק דיגיטלית, במחלקת השיווק הדיגיטלי של החברה או כפרילנסר העובד עבור לקוח, אך תיאור התפקיד עבור הרוב המכריע של משרות מומחה קידום אתרים יכלול את כל או רוב הבא:

  • יפתח אסטרטגיות אופטימיזציה כדי לשפר את דירוג האתר במנועי החיפוש של האתר שלך
  • בעת הפעלת קמפיין חיפוש בתשלום, מומחה SEO יבצע בדיקות, יאסוף וינתח נתונים ותוצאות, יזהה מגמות ותובנות כדי למקסם את החזר ה-ROI
  • ניהול הוצאות עבור קמפיינים לקידום אתרים, שמירה על תקציב, הערכת עלויות חודשיות ותיאום שונות
  • יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם צוות פיתוח האינטרנט כדי להבטיח ששיטות העבודה המומלצות לקידום אתרים יתבצעו כהלכה בכל תוכן האתר
  • יעבוד עם צוותי עריכה ושיווק כדי להניע SEO ביצירת תוכן ושיווק תוכן
  • אחראי על אופטימיזציה on-page לשיווק במנועי חיפוש
  • מחקר שוטף של מילות מפתח, גילוי ואופטימיזציה של מילות מפתח חדשות לקידום אתרים לשימוש באתרי החברה וחומרי שיווק
  • מחקר ויישום המלצות SEO
    צור וביצוע אסטרטגיות לבניית קישורים
  • ישנה את מבנה האתר, התוכן, הקישורים וגורמים נוספים כדי לשפר את דירוג ה-SEO של מילות מפתח יעד (לפי הצורך)
  • זיהוי יעדים מדידים כדי להפגין מאמצי שיווק משופרים
  • יעקוב אחר מדדי ביצועים יומיים באמצעות כלי SEO כגון Google Analytics כדי להבין את הביצועים של אסטרטגיית SEO
  • ישתף פעולה עם אחרים במחלקת השיווק לניהול אסטרטגיית SEO
  • יכתוב תוכן אתר מרתק ואיכותי, כולל פוסטים בבלוג ותיאורי עמודים, כדי לשפר את תוצאות החיפוש באתר

מאיפה מגיעים מומחי SEO?

רוב מומחי קידום אתרים ואנשי מקצוע אחרים בתחום קידום אתרים מתחילים את הקריירה שלהם בתחום אחר לפני שמתחילים לחקור את כישוריהם הטכניים ולהשתמש בכישורים הניתנים להעברה וברקע החינוכי שלהם כדי להיכנס לעבודות קידום אתרים.

לרוב המקדמים יש תעודות ממכללות הייטק למינהם אך אין תואר מכללה או אוניברסיטאי הקשור ישירות לקידום אתרים – ובוודאי אין תוכנית שיווק של ארבע שנים שתעניק לך את הכישורים הטכניים הספציפיים שאתה צריך כדי לשגשג בקידום אתרים – אבל נדיר לראות תיאורי תפקיד שלא מפרטים משהו רלוונטי מומחה קידום אתרים בעל תואר ראשון או שווה ערך בתחום כמו עסקים, שיווק או תקשורת.

רוב מומחי קידום האתרים העוסקים בתחום מחפשים הסמכה נוספת כדי להראות למעסיקים שיש להם את הכישורים הספציפיים הדרושים לביצוע אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, להגדיל את תנועת מנועי החיפוש שלהם ולהבטיח שהאתר שלהם מופיע בדפי תוצאות של מנועי החיפוש ליד האתר חלק עליון.

תוכנית כמו תוכנית תעודת ה-SEO של האקר יו או גון ברייס תאפשר לך גם ליצור עבודה מהעולם האמיתי שמדגימה את היכולות שלך, והיא תיווצר בהדרכת אנשי מקצוע בתחום ה-SEO שיודעים מה מעסיקים מחפשים.

גם אם יש לך תואר רלוונטי, ייתכן שתצטרך לחדד את כישוריך באמצעות קורסי הסמכה או קורסים מקוונים אחרים כדי להוכיח שאתה בפסגה של עולם ה-SEO המשתנה ללא הרף.

קידום אתרים במנועי חיפוש - מומחה
מומחה לקידום אתרים

מה חייב להיות במומחה אתרים ומה עדיף

סעיף מומחהחובה/רשות
הבנה של 3 הרמות ב קידום אתריםחובה
מוח שיווקירשות
יכולת לראות תמונה גדולהחובה
מיומנויות תקשורתרשות
סקרנות ויכולת הסתגלותחובה בוהק!

תכונות של מומחה לקידום אתרים SEO מצליח?

להלן כמה מהמאפיינים העיקריים שאיש מקצוע קידום אתרים מצליח חייב להחזיק כדי לשגשג בשיווק דיגיטלי וקידום אתרים:

1. ההבנה של שלוש הרמות של SEO

ישנן שלוש רמות של SEO שכל מומחה SEO טוב צריך לזכור בעת פיתוח האסטרטגיה השיווקית שלו:

טכנולוגיה

מתייחסת לרכיבים שאינם מכילים תוכן באתר שלך. סעיף זה כולל אסטרטגיות לשיפור מבנה הקצה והבסיס של האתר שלך. חלק מהעבודה הזו יכלול ביצוע ניתוח אתר יסודי, שיכול לחשוף הזדמנויות לקידום אתרים טכני לשיפור מהירות האתר, יצירת אינדקס, ידידותיות לנייד, סריקה וארכיטקטורת האתר. קידום אתרים טכני גם ישפר באופן מכריע את קריאות האתר, ובכך ישפר את חווית המשתמש ויראה למנועי החיפוש שהאתר הוא אתר טוב.

קידום אתרים בתוך האתר 

עוסק בתוכן באתר שלך ובאופטימיזציה שלו כדי לעזור למנועי החיפוש להבין את נושא התוכן שלך ולראות באתר שלך משאב בעל ערך. קידום אתרים בדף כולל שימוש באלמנטים כגון מילות מפתח, מטא תגיות, קישורים פנימיים ותגיות כותרת HTML כדי לעזור להגדיל את תנועת מנועי החיפוש ולהבטיח שהיא יושבת קרוב לראש התוצאות של Google.


אופטימיזציה מחוץ לדף

עוסקת בבניית קשרים חזקים יותר בין האתר שלך לבין אתרים אחרים באמצעות אסטרטגיות שונות לבניית קישורים. אופטימיזציה מחוץ לדף כוללת גם אסטרטגיות לבניית המוניטין של האתר שלך כדי להראות למנועי החיפוש שהאתר שלך הוא מקור אמין ולכן צריך להיות קרוב לראש הדירוג של מנועי החיפוש.
מומחי SEO צריכים לדעת כיצד כל הרמות של SEO משפיעות על דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל.

2. מוח שיווקי מתמצא

ההיבטים הטכניים של קידום אתרים הם ללא ספק חלק חשוב מהעבודה, וזה קריטי להבין את הבעיות שעלולות לגרום לגוגל לקבור את האתר שלך בתוצאות החיפוש. אבל ברגע שמתגברים על זה, למשרות בתעשיית ה-SEO יש הרבה מן המשותף עם שיווק דיגיטלי אחרים ואפילו משרות שיווק מסורתיות: בסופו של דבר, אתה צריך ליצור ולמקם תוכן שמתאר את האינטרסים של הצרכנים תוך כדי קידום האינטרסים שלהם להועיל להם קרוב יותר. למכירות.

החלק המסובך הוא יצירת תוכן שיפנה גם לאנשים בצד השני של מנוע החיפוש וגם ירצה את האלגוריתם של גוגל. זה מנוסה.

אבל המומחיות לקידום אתרים הדרושה כדי להתחבר באמת כמומחה לקידום אתרים ומומחה לשיווק דיגיטלי מעמיקה מזה.

כדי להצליח באמת בתפקיד SEO שלך, עליך תמיד לשקול את הרמה העמוקה יותר של שיווק תוכן, כמו גם פסיכולוגיה צרכנית וקהלי יעד שיווקיים, נוף המדיה החברתית, עיצוב ופיתוח אתרים, אסטרטגיות שיווק ויראלי, כמו גם אסטרטגיות שעוזרות להגדיל מודעות למותג והיעד העסקי הכולל של שיעור המרה.

3. היכולת לראות את התמונה הגדולה

כפי שקבענו, SEO נוגע בכל דבר. אתר האינטרנט של החברה כל כך חשוב שאי אפשר להתנתק מ-SEO משיקולים אחרים אלו.

זה עוזר לפתח יעדים ספציפיים סביב קמפיינים לקידום אתרים. כמומחה לקידום אתרים, האם המטרה שלך היא להתמקד בדירוג מנועי החיפוש, הגדלת התנועה, הגברת המודעות למותג או המרה (הפיכת מבקרים באתר שלך ללקוחות)?

הגדרת יעדים אלו, ולאחר מכן היכולת לבצע את אסטרטגיית ה-SEO שלך תוך התחשבות במטרות הגדולות יותר של הארגון שלך, יכינו מומחי קידום אתרים להצלחה.

4. מיומנויות תקשורת מעולות ורוח שיתוף פעולה

מומחי SEO יעבדו עם מחלקות שונות בעסק, לרבות מכירות, שירות לקוחות, פיתוח אתרים, אנליטיקה, IT, שיווק ועוד. ולא תמיד קל להסביר מדוע ביצוע שינויים באתר האינטרנט שלך שמגביר את SEO ובסופו של דבר מוביל ליותר תנועה והמרות. כאן נכנסות לתמונה כישורי התקשורת שלך.

מומחי קידום אתרים צריכים לדעת להסביר בצורה משכנעת ומובנת מדוע יש צורך בשינויים מסוימים וכיצד הם יועילו לאתר ולשורה התחתונה של החברה. כמו כן, חלק מהעבודה שלך הוא היכולת לעבוד עם צוותים באתר עם רקעים ונקודות מבט שונות.

לא רק זה, אלא גם אתם יכולים להשתתף בתוכן הספציפי שפותח עבור האתר, לכן עליכם לוודא כי כישורי הכתיבה שלכם מתאימים היטב לעבודת קידום אתרים.

5. סקרנות ויכולת הסתגלות

גוגל משנה כל הזמן את האלגוריתם שלה כדי לדרג את תוצאות מנוע החיפוש. בהתאם לנקודת המבט שלך, זה עשוי להיות מתסכל או מרגש עבורך – אבל מומחה SEO טוב יגש לאתגר הזה בהתלהבות.

אתה צריך זריזות כדי לשגשג בקידום אתרים. אנשי מקצוע רבים ייהנו מלמידה מתמשכת, אך מומחי קידום אתרים זקוקים לכך כדי לשרוד. כמו כן, אם אתה אחראי על אתר האינטרנט של חברה, אתה לא יכול להיות שאנן – תפקידך כמומחה קידום אתרים לסקור ללא הרף את התוכן שלו כדי לראות אם הוא תואם את שיטות העבודה המומלצות המשתנות לקידום אתרים.

אז מה היה לנו עד כאן?

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

מאמרים קשורים שאולי תאהב..

ים שיווק דיגיטלי - קידום אתרים אורגני

קבל הצעת מחיר משתלמת

דילוג לתוכן