מדריך מקיף לקידום אתרים לעורכי דין בגוגל
מחפשים קידום אתרים לעורכי דין? הכנו מדריך ממש מעולה עם כל הפרטים שחשוב לדעת.
במדריך זה נעבור על:
- העקרונות הבסיסיים לאופטימיזציה למנועי חיפוש למשרדי עורכי דין
- כיצד לבצע מחקר מילות מפתח בדרך הנכונה
- כיצד לכתוב תוכן משפטי עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלך בפועל
- כיצד לייעל אתר משרד עורכי דין ללא תואר בפיתוח אתרים
- כיצד להתבלט בחיפוש/מפה מקומית ולקבל את המקרה הטוב ביותר
- כיצד ליצור קישורים מבלי להעניש את האתר שלך כיצד למדוד את הצלחת SEO ללא רקע סטטיסטי
מהו בעצם קידום אתרים לעורכי דין?
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) לעורכי דין כוללת:
אסטרטגיות, טכניקות ואסטרטגיות המסייעות למשוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים לאתר משרד עורכי הדין על ידי השגת מיקום דירוג האתר במנוע חיפוש (כגון גוגל, בינג או יאהו).
ברור שלרוב האנשים, חיפוש הוא הבחירה הראשונה שלהם למציאת שירותים משפטיים.
חברים ומפה לאוזן בהחלט יעבדו, אבל חיפוש מקוון כמעט תמיד שולט בשלב המחקר. עם הזמן, לכמה אלמנטים של אופטימיזציה למנועי חיפוש יש יכולת להרכיב או להגדיל את היתרונות שלהם.
לדוגמה, תוכן מספק שתי הזדמנויות: הראשונה היא פוטנציאל הדירוג של מילות מפתח נוספות, והשנייה היא האפשרות להקמת קישורים טבעיים באמצעות תוכן בעל מבנה קפדני.
הכנו רשימה של תחומי עריכת דין אשר משתמשים בשירותי קידום אתרים אורגני לעורכי דין:
- עורך דין פלילי
- עו״ד ירושות / צוואות
- עורך דין לענייני משפחה
- עורך דין תעבורה
- עו״ד קניין רוחני
- עורך דין דיני מקרקעין / נדל״ן
- עורך דין במשפט בין לאומי
- עורך דין בשוק ההון
- במשפט עסקי ומסחרי
- התמחות דיני מיסים
- עורך דין ביטוח לאומי / נכה צה״ל
- עורך דין דיני עבודה
- התמחות בדיני נזיקין
- התמחות בדיני הייטק
- עו״ד דיני עבודה
- ועוד
כיצד עלי להשתמש במדריך זה?
לפני שנצלול אל היסודות של קידום אתרים, יש הפסקה קצרה:
למרות שמדריך זה מיועד להיות נגיש לאנשים בכל רמות המיומנות, מן הראוי לומר כי צפויה רמת נוחות מינימלית מסוימת לבעיות טכניות/מחשביות.
אם זה אתה מתכוון לקדם בעצמך, אנא המשך לפסקה הבאה (“מדוע קידום אתרים למשרד עורכי דין כה חשוב?“). עם זאת, אם אתה קצת טכני או שאתה רק רוצה שמישהו יעשה עבורך את ההרמה הכבדה, אנו נשמח לעזור ולדון בפתרונות קידום אתרים שאנו מספקים למשרדי עורכי דין. פשוט לחץ על דף יצירת הקשר שלנו וקבע פגישה עם אסטרטג SEO שלנו.
מדוע קידום אתרים למשרד עורכי דין כה חשוב?
בשנים האחרונות הדרך שבה הצרכנים מוצאים, חוקרים ובוחרים משרדי עורכי דין עברה שינויים אדירים.
חיפוש הוא הערוץ העיקרי שאנשים משתמשים בו כדי למצוא מידע באינטרנט.
- מאז שהוקמה גוגל בשנת 1998, היא שלטה בהדרגה בשדה החיפוש.
- כאשר נוסדה גוגל בשנת 1998, היא עיבדה כ- 10,000 שאילתות ביום.
- 3.5 מיליארד. כמעט 93% מהתנועה הגלובלית מגיעים מחיפוש Google, תמונות Google ומפות Google.
- חיפוש מהווה 53% מכלל התעבורה באתר, בעוד שחיפוש בתשלום מהווה רק 27%.
- כמעט שליש מהצרכנים משתמשים בכל יום ב- SEO.
- 49% מהמשווקים מאמינים שחיפוש אורגני הוא הערוץ הרווחי ביותר שהם משתמשים בו.
- חיפושים אורגניים מייצרים עד 66% במחלקה המשפטית המשמעות היא שאם אתה מנהל משרד עורכי דין ורוצה למשוך לקוחות חדשים, ההצלחה שלך תלויה במידה רבה אם ניתן למצוא את האתר שלך בחיפוש Google.
מדוע משרד עורכי הדין שלי זקוק לאתר מותאם SEO?
עורכי דין זקוקים לאתר מכיוון שהאופן שבו הצרכנים מוצאים עסקים השתנה.
ברור שזה לא רעיון חדש, כי דפי זהב כבר אינם רלוונטיים (ולא היו הרבה זמן) הם היו בעבר מקור המחקר המועדף.
חברות זקוקות למשאבים הטובים ביותר כדי לענות על השאילתות והכוונות של מחפשים ולהראות את מומחיותן.
לא משנה באיזה עסק אתה נמצא, אתר אינטרנט הוא המרכז המרכזי של אסטרטגיית אופטימיזציית מנועי החיפוש שלך.
זהו הבסיס לכל מה שאתה עושה כדי להעמיד את עצמך מול הלקוחות הפוטנציאליים האידיאליים שלך וליצור ולקדם את המותג שלך.
- 70% ממשרדי עורכי הדין מקבלים תיקים חדשים באמצעות האתר שלהם
- שיעור הקליקים לדירוג ראשון בתוצאות החיפוש של Google הוא 31.7%.
- למעשה, רק 0.78% מהמחפשים בגוגל לחצו על דף התוצאות השני.
מדוע SEO טוב יותר מ- PPC?
תשלום לפי קליק ופרסום ממומן הם בעצם השכרת הנראות השיווקית שלך:
ברגע שתפסיק לשלם, הנראות הזו תיעלם.
קידום אתרים (SEO) למשרד עורכי דין הוא השקעה.
לתוכן ולקישורים האחרונים שאתה מקבל יש השפעה מתמשכת לאורך זמן;
למעשה, הדירוג שלהם יניב דיבידנדים לעוד הרבה זמן.
בסופו של דבר, SEO יוצר נכסים בבעלות החברה שלך, ללא שכר דירה. בנוסף, PPC במיוחד בתחרות שיש בעולם עורכי הדין, יכול להיות יקר מאוד.
לדוגמה, אם אתה מציע הצעות מחיר למילות מפתח בעלות כוונות גבוהות כגון “עורכי דין לתאונות דרכים”, הקליק הממוצע שלך עשוי לעלות לך יותר מ -300 שקל.
מדוע קידום אתרים טוב יותר מאשר שיווק ברשתות חברתיות?
שיעור ההמרות בתנועת חיפוש טוב פי 10 מתעבורת המדיה החברתית (במחשב שולחני)!
מנועי החיפוש (במיוחד Google) יבינו טוב יותר את המשמעות מאחורי הביטויים שאנו מזינים, כך שהם מדוייקים הרבה יותר עם אלגוריתם הרבה יותר טוב מאשר ברשתות החברתיות.
במידה ובכל זאת שיווק ברשתות חברתיות מעניין אתכם, יש לנו מחלקה שמטפלת גם בזה.
מכיוון שכל כך הרבה אנשים משתמשים בחיפוש בגוגל על ביס יומיומי, עורכי דין אשר נמצאים בתחום קידום והשיווק המקוון צריכים לוודא שהאתר שלהם בנוי ומוגדר כך שניתן למצוא אותו בקלות באמצעות קידום טוב של SEO.
למה לעורכי דין אכפת?
ברור שלרוב האנשים, חיפוש הוא הבחירה הראשונה שלהם למציאת שירותים משפטיים.
על פי סקירת החוק הלאומי, 96% מהאנשים הפונים לייעוץ משפטי משתמשים במנועי חיפוש בתהליך המחקר, ו -74% מהצרכנים מבקרים באתר של משרד עורכי דין כדי לפעול.
בקיצור, לקוחות פוטנציאליים משתמשים בחיפוש אורגני כדי למצוא ולשכור משרד עורכי דין.
ניתן לומר שההיבט החשוב ביותר בפעילויות SEO הוא למדוד את ההחזר על ההשקעה (לא רק כסף, אלא גם זמן).
אחרי הכל, בין אם אתם שוכרים סוכנות עצמאית או מבצעים את העבודה בעצמכם, עליכם לוודא שהזרעים שאתם שותלים ישאו את הפירות המגיעים להם.
אם אתה מוצא שאתה צריך הערכה הוגנת ובדיקת קידום אתר בחינם של החברה שלך, אנא פנה מיד לאסטרטג מומחה SEO שלנו כדי לדון באפשרויות שלך.
ההבדלים בין SEO או PPC לעורכי דין
קידום אורגני (SEO) | קידום ממומן (PPC) | |
מיקומים | נשארים לאורך זמן* | נשארים כל עוד אתה משלם |
עלויות | רק למקדם ולרכישת קישורים | תשלום לגוגל על כל לחיצה ולמקדם |
תחרות | גדולה | עצומה! |
שורה תחתונה | רכישת נכס ושיפוץ | השכרת נכס ושיפוץ |
- המיקומים לא נשארים תמיד, מכיוון שהאלגוריתם של גוגל משתנה, מתחרים משקיעים באורגני גם וינסו לעקוף.
מה זה בעצם קידום אתרים או SEO לעורכי דין?
אופטימיזציה למנועי חיפוש של עורכי דין (SEO) הוא תהליך של הגדלת תעבורת האתר של משרד עורכי דין על ידי השגת מיקומי דירוג עמוד ראשון במנועי חיפוש כגון גוגל ובינג.
כאשר אנשים צריכים עורך דין או שירותים משפטיים, הם בדרך כלל משתמשים באחת מהדרכים הבאות כדי למצוא מישהו להעסיק:
1. מנועי חיפוש
2. מפה לאוזן
3. מדיה חברתית
מתוכם, מנועי החיפוש הם לא רק הפופולריים ביותר, אלא גם הקלים ביותר למדוד את ההחזר על ההשקעה (ROI).
היכולת להגיע להרבה אנשים באופן אורגני (כלומר, ללא פרסומות) באמצעות מדיה חברתית ירדה משמעותית במהלך השנים האחרונות – במיוחד בפלטפורמות כמו פייסבוק.
זה הוביל עסקים רבים לעבור לפרסום בתשלום (וזה בדיוק מה שפייסבוק תמיד רצתה).
ברור שעבור רוב האנשים, חיפוש הוא הדרך לשירותים משפטיים. סוציאליזציה ומפה לאוזן בהחלט עובדות, אבל חיפושים מקוונים כמעט תמיד שולטים בשלב המחקר.
מבין כל האפיקים שמשרד עורכי הדין שלך יכול להשקיע בהם, קידום אתרים הוא היחיד שיגרום לתשואה לאורך זמן.
לדוגמה, תוכן מציע שלוש הזדמנויות:
1. פוטנציאל לדרג עבור יותר מילות מפתח ולהניב יותר תנועה
2. היכולת של תוכן איכותי ליצור בניית קישורים טבעית
הזדמנות לשפר עוד יותר את היכולת שלך לדרג גבוה יותר ב-Google
3. היכולת להמיר מבקרים באתר ללידים על ידי שכנועם לסמוך עליך ולהתחבר אליך.
כיצד עלי להשתמש במדריך זה?
הפסקה קטנה לפני שנצלול ליסודות של קידום אתרים לעורכי דין: אמנם מדריך זה נועד לשמש אנשים מכל רמות המיומנות, אך למען ההגינות, יש לצפות לרמת נוחות מינימלית עם בעיות טכניות/מחשביות.
אם זה נמצא במונית שלך, בכל אופן, עברו לכותרת הבאה (“למה קידום אתרים של משרד עורכי דין חשוב?”).
עם זאת, אם אתה קצת שונא טכנולוגיה, או שאתה פשוט רוצה שסוכנות קידום אתרים שעובדת רק עם עורכי דין לנזקי גוף יטפל בעניינים עבורך, נשמח לדון בשירותי קידום אתרים של משרד עורכי הדין שאנו מציעים.
בקר בדף יצירת הקשר שלנו וקבע פגישה עם אחד מהמומחים הבכירים שלנו לקידום אתרים.
שאלות ותשובות לגבי קידום אתרים לעריכת דין
אנו נסביר את זה בפשטות, כשאתה משתמש בשירות קידום אורגני, אתה רוכש נכס, ומשקיע כדי לעצב אותו, וככה העלות של הנכס עולה. כשאתה משתמש בשירות ממומן, אתה שוכר נכס, ומשקיע כספים למתווכים, שיפוצים ועיצובים. ובסוף כשיימאס לך לשלם, לא ישאר לך נכס ביד. אתה משועבד לגוגל בתשלומים על כל קליק.
העלויות משתנות מתחום לתחום, אזור ועוד, אבל בגדול, בין 3,000 ל10,000 ש״ח בחודש, כולל קישורים.
את התוצאות ניתן לראות בתוך כמה חודשים, החודשים הראשוניים הם קריטיים, ואמורים לסדר ולבצע אופטימיזציה מלאה על כל הדפים (החשובים) באתר. ורק כשהאתר מוכן לריצה ארוכת טווח, מטפטפים קישורים איכותיים, תכנים נוספים ועוד.
מדוע קידום אתרים למשרדי עורכי דין חשוב?
הדרך שבה צרכנים מוצאים, חוקרים ובוחרים משרדי עורכי דין מוטה מאוד כלפי מנועי החיפוש.
החיפוש מהווה 53% מכלל התנועה באתר, בעוד שחיפוש בתשלום מהווה רק 27%.
כאשר גוגל נוסדה בשנת 1998,
הוא משרת כ-10,000 שאילתות חיפוש ביום. 3.5 מיליארד.
כמעט 93% מהתנועה העולמית מגיעה מחיפושי Google,
גוגל תמונות ומפות גוגל.
כמעט שליש מהצרכנים משתמשים במנוע חיפוש מדי יום.
49% מהמשווקים מאמינים שחיפוש אורגני הוא
הערוץ הכי רווחי שהם משתמשים בו.
החיפוש הטבעי מהווה עד 66% מהמגזר המשפטי
ענף השיווק החוקי הוא תחרותי ביותר. אם אתה מנהל משרד עורכי דין ורוצה להשיג לקוחות חדשים כחלק מאסטרטגיית השיווק שלך, ההצלחה שלך תלויה במידה רבה באם ניתן למצוא את האתר שלך בחיפושים בגוגל.
למה עורכי דין צריכים קידום?
כל המי ומה מחפשים בגוגל, ברור שזה לא רעיון חדש, מכיוון שדפי זהב כבר לא (ולא היו זה זמן מה) הם בעבר המקור למחקר.
עסקים זקוקים למשאבים הטובים ביותר כדי לענות על שאילתות ולכוונות המחפשים ולהפגין מומחיות עסקית.
לא משנה באיזה עסק אתה עוסק, אתר אינטרנט הוא המרכז המרכזי של אסטרטגיית ה-SEO שלך. זה הבסיס לכל מה שאתה עושה כדי להציב את עצמך מול הלקוחות הפוטנציאליים האידיאליים שלך וליצור ולקדם את המותג שלך.
עיצוב האתר שלך הוא גם חשוב. אתר אינטרנט בעל דירוג לא טוב גם לא ממיר מבקרים ללידים. זה צריך לכוון לבנות אמון, להעלות את המודעות שלך ולעודד אנשים לפעול.
70% ממשרדי עורכי הדין מטפלים בתיקים חדשים דרך האתר שלהם
שיעור הקליקים מספר אחת בתוצאות החיפוש של גוגל הוא 31.7%.
למעשה, רק 0.78% מהמחפשים בגוגל לוחצים על הדף השני של התוצאות.
השלבים לקידום מוצלח של אתרי עורכי דין
מרכיבים מרכזיים בקידום אתרים במשרד עורכי דין
באלגוריתם של גוגל יש מאות גורמי דירוג שקובעים את דירוג האתר. הבנה ויישום של כל זה כחלק מאסטרטגיית ה-SEO שלך דורשת ניסיון וחריצות כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
מחקר מילות מפתח
דמיינו לעצמכם משפט מבלי לדעת את עובדות המקרה. התוצאות יהיו הרות אסון. הדבר נכון כאשר אתה מפרסם דפים ומאמרים חדשים באתר האינטרנט שלך. מחקר מילות מפתח הוא הבסיס לקידום אתרים טוב אחרי קידום אתרים טכני.
אם אתה יוצר תוכן מבלי לבצע מחקר מילות מפתח קודם, בסופו של דבר אתה מבזבז זמן ותקציב בניסיון להביא אנשים לאתר שלך עבור מונחי חיפוש שאף אחד לא מחפש.
הפרקים שלנו בנושא מחקר מילות מפתח לעורכי דין כוללים:
החשיבות של מחקר מילות מפתח.
כיצד לבצע מחקר מילות מפתח נכון.
באילו כלים להשתמש.
כוונת החיפוש ממלאת תפקיד מפתח באופן שבו SEO עובד.
שיווק באמצעות תוכן
אחת הדרכים החסכוניות ביותר להניע תנועה מוסמכת מקהל היעד שלך לאתר שלך היא באמצעות שיווק באמצעות תוכן.
הבנת ההבדלים החשובים בין דפי אזור תרגול, פוסטים בבלוג וכיצד לקבץ אותם כראוי בהיררכיה של האתר יכולה להשפיע על הדירוגים.
הפרקים שלנו בנושא שיווק תוכן לעורכי דין כוללים:
סוגי הדפים השונים שמשרד עורכי הדין שלך צריך.
כיצד ליצור אשכולות נושאים כדי לדרג בקלות רבה יותר בגוגל.
תעדוף את הערך של תוכן מפורט וארוך.
הערות Google חשובות לאתרים
פרסום מידע במקצוע עריכת הדין.
אופטימיזציה של עמודים
האופן שבו אתה בונה את אתר האינטרנט של משרד עורכי הדין שלך משפיע על האופן שבו אתה מדורג בגוגל ועל האופן שבו אתה מנתח נתוני ביצועים בכלים כמו Google Analytics.
אופטימיזציה נכונה של הדפים שלך למנועי חיפוש אינה קלה כמו ליצור אותם. מספר גורמים עוזרים לגוגל להבין במה עוסק התוכן שלך וכיצד הוא יספק את המחפשים המחפשים תשובות.
הפרק שלנו בנושא קידום אתרים בדף עורכי דין (המכונה קידום אתרים באתר) יעזור לך להבין את אסטרטגיות ה-SEO הרבות בהן תוכל להשתמש כדי לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש, כולל:
איך לבנות את האתר שלך.
כיצד לבצע אופטימיזציה של תגי הכותרת, תיאורי המטא וכותרות הדפים שלך.
כיצד לייעל את מהירות הדף וחווית המשתמש.
שיטות עבודה מומלצות לקישור פנימי ואופטימיזציה של תמונות.
דרכים להשיג יותר קליקים עם סימון סכימה
עבור על שאלות נפוצות והצג קטעים מיוחדים.
בניית קישורים
אולי שמעתם על החשיבות של בניית קישורים נכנסים לאתר שלכם. זה אמיתי. עם זאת, בניית קישור לאתר של משרד עורכי הדין שלך עלולה להיות מאתגרת ומסוכנת אם היא נעשית בצורה לא נכונה.
הפרק שלנו בנושא בניית קישורים לעורכי דין מסביר:
מדוע קישורים חשובים לעורכי דין
16 אסטרטגיות מוכחות לבניית קישורים לעורכי דין
שיטות עבודה מומלצות להשגת התוצאות הטובות ביותר ממסעות פרסום מחוץ לאתר ודיגיטליים
גוגל לעסק שלי
הרישום שלך ב-‘Google לעסק שלי‘ (שנקרא כעת פרופיל העסק של Google) הוא חלק חשוב מאסטרטגיית השיווק המקוון של משרד עורכי הדין שלך. בלי זה, לא תוכל לדרג בחבילת המפות כאשר אנשים מחפשים עורכי דין בקרבת מקום.
הפרק שלנו בגוגל לעסק שלי לעורכי דין מכסה את כל הפריטים הבאים:
כיצד להגדיר שלב אחר שלב
כיצד לבצע אופטימיזציה לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש המקומיות ב-SERPs (Search Engine Results Pages).
SEO מקומי
קידום אתרים מקומי לעורכי דין חורג מהרישום שלך ב-Google לעסק שלי. דפים באתר שלך יכולים גם לדרג מתחת לרשימת מפה של מילות מפתח בתוצאות חיפוש אורגניות. יש עוד כמה מילות מפתח שמפעילות תוצאות חיפוש מקומיות ללא חבילת מפות, אתה צריך למקד גם לאלו כדי שלא
עלמה.
בפרק שלנו בנושא קידום אתרים מקומי לעורכי דין, כיסינו את החשיבות של:
ביקורות חיוביות מאתרי צד שלישי
רשום את החברה שלך ברשימות ספריות שונות עם ציטוטים (ואיזה מהם ראויים לציון יותר)
כיצד להילחם בספאם שיכול בקלות לגנוב את התנועה והלידים שלך.
למדוד ולהעריך ביצועים
אתה לא יכול לשפר את מה שאתה לא מודד. בפרק “מדידת הצלחת קידום אתרים של עורך דין”, אנו מסבירים כיצד להעריך את האפקטיביות של ההשקעה בקידום אתרים של משרד עורכי הדין שלך.
מאופטימיזציה בדף, מסעות פרסום לרכישת קישורים, דירוג מילות המפתח שלך, באילו מדדי תנועה עליך להתמקד, וכיצד לעקוב אחר המרות והחזר ROI על ידי מעקב אחר מאמצי השיווק שלך באמצעות ניתוח ומספרי טלפון למעקב שיחות.
לדעת איך לעשות את זה בעצמך יכול לעזור לך לשפר את מאמצי ה-SEO שלך אם אתה עושה זאת בעצמך, או למדוד עד כמה חברת ה-SEO שלך מצליחה ולתת להם דין וחשבון. אם תרצה שמישהו יעזור לך להעריך דברים, פנה עוד היום לאסטרטגי SEO המומחים שלנו כדי לדון באפשרויות שלך.
שירותי קידום אתרים של משרד עורכי דין הטובים ביותר
היכן על משרד עורכי הדין שלך למקד את מאמצי ה-SEO שלו וכמה כדאי לך להקציב?
בפרק האחרון שלנו, “שירותי SEO למשרדי עורכי דין”, אנו מסבירים מה מציעים סוכנויות שירותי קידום אתרים ומומחים הנפוצים ביותר, כך שתוכלו לקבל מושג על מה כל שירות ומה התקציב.
סיפקנו גם כמה דוגמאות לתוצאות כאשר אתה עובד עם משרד שמתמחה בקידום אתרים לעורכי דין וממה כדאי להיזהר כדי שלא תבזבז את הזמן, המאמץ והכסף שלך.