גוגל מיי ביזנס
לפני שניגע בקידום בגוגל מיי ביזנס, נסביר מה זה, היתרונות ואיך פותחים חשבון.
תוכלו לקרוא עוד על 8 טיפים לקידום בגוגל מפות
מהו גוגל מיי ביזנס / “Google לעסק שלי”?
האם ידעת ש -97% מהאנשים יודעים יותר על חברות מקומיות באינטרנט מאשר בכל מקום אחר? כבעל עסק מקומי, אתה רוצה לוודא שכאשר צרכנים יחפשו שירותים מקומיים, החברה שלך תופיע על המסכים שלהם.
זו הסיבה ש- ‘Google לעסק שלי’ טוב לעסקים בכל הגדלים. הוא מספק לך יתרון תחרותי לניהול הנוכחות המקוונת שלך ומשיכת לקוחות המחפשים את העסק שלך בחיפוש ובמפות Google. בנוסף, באמצעות חשבון “Google לעסק שלי” תוכל לשתף תמונות של המוצרים או השירותים שלך, לגשת ולערוך את פרטי העסק שלך (שם, מיקום, שעות פעילות וכו ‘) ולהגיב על ביקורות. עם הזמן, זה יספק לעסק שלך נראות טובה יותר ומעורבות.
“Google לעסק שלי” הוא בחינם, ואתה לא צריך להשתמש בכל מה שהוא מספק כדי לבנות את העסק שלך. התנאי היחיד הוא שהעסק שלך חייב להיות בעל מיקום פיזי.
5 יתרונות של קידום בגוגל מיי ביזנס ‘Google לעסק שלי’
להלן 5 סיבות מדוע העסק שלך זקוק לפרופיל Google לעסק שלי:
- שפר את דירוג החיפוש והנראות העסקית שלך
- שפר את תמיכת הלקוחות ואת מעורבותך
- הגדל את המכירות והתנועה
- להגיע לקהל רחב יותר
- בנה את המותג שלך כסמכות עסקית
שפר את דירוג החיפוש והנראות העסקית שלך
כאשר לקוחות פוטנציאליים יחפשו מוצרים ושירותים הניתנים על ידי העסק שלך באמצעות מילות מפתח רלוונטיות, תחילה תראה מודעות Google, לאחר מכן שלוש החבילות המקומיות של Google ולאחר מכן תוצאות חיפוש אורגניות.
על ידי יצירת פרופיל “Google לעסק שלי”, קידום גוגל מפות וקידום גוגל מיי ביזנס, סביר להניח שאתה תהיה בין שלושת התוצאות הראשונות של תוצאות החיפוש המקומיות, מפות Google ותוצאות החיפוש המקומיות, ובכך תביא יותר חשיפה ולקוחות פוטנציאליים לעסק שלך.
שפר את תמיכת הלקוחות ואת מעורבותך
כפי שצוין קודם לכן, באמצעות פרופיל “Google לעסק שלי” תוכל להגיב על ביקורות, שאלות על המוצרים והשירותים שלך במהירות רבה יותר ולהתמודד עם משוב שלילי או חיובי. בנוסף, הסיכוי שללקוחות הוא לערוך קניות עם עסקים שהם יכולים לפנות אליהם בקלות, ולכן בעזרת המידע שאתה משתף הם יכולים להתקשר אליך ביתר קלות לשאול שאלות או להתלונן.
הגדל את המכירות והתנועה
מכיוון שההסתברות שחיפוש מקומי יוביל לרכישה היא 28%, אין ספק שלקיום חשבון Google לעסק שלי יכולה להיות השפעה חיובית על התעבורה של האתר שלך. באופן טבעי, כאשר אנשים מחפשים מוצרים או שירותים שהעסק שלך מציע והפרופיל העסקי שלך מופיע, סביר להניח שהם ילחצו על האתר שלך כדי ללמוד עוד עליך. עם דפי נחיתה אפקטיביים ו- CTA, יש להם גם סיכוי גבוה יותר להשיג את מטרותיהם.
זה יכול לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר
עם הפרופיל העדכני ביותר של “Google לעסק שלי” תוכל למשוך ולמשוך קהל רחב יותר, הישג שקשה יהיה להשיג אותו ללא פרסום.
בנה את המותג שלך כסמכות עסקית
תוצאת הסקירה היא שהאטרקטיביות של העסק שלך ללקוחות פוטנציאליים תושפע באופן חיובי. לדוגמה, דירוג של 4.7 כוכבים מצביע על כך שהעסק שלך מצוין, כך שאנשים סביר יותר שיקנו ממך.
כיצד ליצור חשבון ‘Google לעסק שלי’
כדי להקים עסק ב- Google, עליך לבצע את הפעולות הבאות:
שלב 1: בקר ב- “Google לעסק שלי”
שלב 2: היכנס לחשבון Google שלך או צור חשבון אחד (אם אין לך חשבון כזה) (מומלץ להשתמש בכתובת הדוא”ל של הדומיין הארגוני שלך.)
שלב 3: בדוק שוב אם קיים עסק עם אותו שם/מיקום. (אם כבר יש לך את פרופיל החברה של החברה הישנה באותו מקום, אנא ערוך אותו כדי לסגור אותו.) אם לעסק שלך אין פרופיל, לחץ על “הוסף את העסק שלך ל- Google”
שלב 4: הזן את שם החברה שלך
שלב 5: בחר קטגוריה עסקית (תוכל לערוך אותה מאוחר יותר)
שלב 6: הוסף את מיקום החברה שלך (למרות שזה אופציונלי, מומלץ מאוד לקידום אתרים)
אם אתה מספק שירות משלוחים, אנא הוסף את השירות ואת האזור שאליו אתה מספק.
שלב 7: מלא את פרטי יצירת הקשר של העסק שלך (מספר טלפון, אתר אינטרנט) אם אין לך כזה, תוכל גם לבחור ליצור אתר אינטרנט לעסק שלך בחינם בגוגל.. אמנם זה לא יהיה אתר מהמם כמו שאנו בונים. אבל הוא יעשה את העבודה. תוכל לקרוא עוד בעיצוב ובניית אתרים
שלב 8: בחר אפשרות אימות. לחץ על אמת כעת או אמת מאוחר יותר. תוכל לאמת את העסק שלך באמצעות: גלויה, טלפון או דוא”ל, או אם רשמת את העסק שלך באמצעות מסוף החיפוש/ סרצ׳ קונסול של Google, ייתכן שתזכה לאימות מיידי. לבסוף, אם אתה מפעיל מספר עסקים באותו מיקום, ייתכן שאתה זכאי לאימות בכמות גדולה.
במידה ואתם צריכים עזרה, קידום אתרים אורגני בגוגל, ניהול קמפיינים ממומנים או כל דבר אתר, פנו אלינו ונעזור לכם 🙂