10 טיפים לבניית אתר תדמית שיקפיץ לך את העסק
השתמש במדריך הזה כדי להעניק לעבודה שלך יתרון נוסף באינטרנט ליצירה ובניית אתר תדמית ייחודי.
בניית אתר תדמית מעולה היא הדרך המהירה והקלה ביותר להציג את עבודתך.
גם אם יש לך עסק פיזי, אתר הוא עדיין התוכן הנוסף הצפוי – זה גורם לעבודה שלך להראות מקצועית וחיונית.
לא לכולם יש כישורי עיצוב אתרים ויכולים ליצור אתר בקלות עם פריסה מדהימה ונוחה לשימוש.
טיפים אלו יעזרו להשלים את פערי הידע הללו ולהעלות את אתר האינטרנט שלך באופן מקוון.
01. תהיה עצמך
אל תעתיק את עיצוב האתר של מישהו אחר רק בגלל שאתה חושב שזה נראה טוב. זה הכרחי כי אתר הפורטפוליו שלך יציג את זהותך ועבודתך: על ידי יצירת אתר מקורי תעזור להבטיח שאנשים יחשבו על כך כאשר הם יחפשו את השירות שלך.
זכור, בוני אתרים מובילים יכולים לעזור לך ליצור אתר ייחודי – אנו בים שיווק דיגיטלי יכולים לעזור לך עם זה במחירים מעולים ושפויים.
02. תהיה זמין לפניות
אם האתר שלך לא מציין בבירור כיצד מבקרים יצרו איתך קשר, הם לא יעבדו קשה מאוד למצוא אותו.
השאר מקום בדף הבית שלך כדי לספר לאנשים כיצד להגיע אליך.
אנשים שונים אוהבים דרכי התקשרות שונים, אז היעזרו בכמה דרכים שהם יכולים לעשות זאת כדי להקל עליהם.
האפשרויות הפופולריות הן טלפון לחיוג, השארת פרטים לחזרה באימייל או כפתור וואטסאפ.
03. תראה קצת מהאישיות שלך
כאשר מבקרים צופים באתר שלך, הם רוצים לדעת מי אתה. טיפ חשוב לפני בניית אתר תדמית מעולה:
הוסף אישיות קטנה, אולי האוואטר שלך, כדי ליידע אותך שאתה אדם אמיתי עם הסגנון והזהות שלך.
יצירתיות קשורה למקוריות, ולעתים אנשים נרתעים מאתרי אינטרנט לא ידועים של חברות. הוספת תמונה בדף אודות יכול מאוד לעזור
04. מהירות אתר
אדם ממוצע ממתין לטעינה של הדף פחות משלוש שניות לפני שהוא מוותר על האתר כולו.
בחירת חבילת אירוח נכונה להשגת מהירות טעינת דפים מהירה היא קריטית להצלחת אתר האינטרנט שלך.
לא כל מארח אתרים זהה, אז בחר בזהירות כדי למנוע מהירויות אתרים איטיות.
05. צור תוכן טרי וחדש
גוגל אוהבת תוכן טרי, ולכן דרך טובה לשפר את דירוג החיפוש באתר שלך היא לעדכן אותו דרך הבלוג שלך.
שמור תמיד על ההודעות שלך רלוונטיות ומחוברות לעבודה שלך, כי בגלל זה אנשים מתחילים להסתכל באתר שלך.
גוגל אוהבת סרטונים באותה מידה שמבקרים עושים סרטונים קצרים ומרתקים יכולים לעזור לאנשים להישאר זמן רב יותר באתר שלך.
06. להשוויץ
אתר הפורטפוליו שלך הוא כמו קורות חיים: לפני שאתה מתכוון לבנות אתר תדמית, התוכן שלמעלה צריך להיות מעודכן וליידע אנשים מה אתה יכול לעשות. זהו כלי להפגנת המקצועיות והכישרונות שלך, לכן דאג להציג פרויקטים ומיומנויות חדשים ברגע שהם מוכנים לראות את העולם.
07. צעק ותשוויץ בלקוחות שלך
דרך נוספת להוכיח את אילן היוחסין שלך היא להראות ללקוחותיך לשעבר. זה אומר ללקוחות פוטנציאליים חדשים שסומכת עליהם בעבר בעבודה חשובה ומראה שיש לך רקורד טוב. אם עבדת עם חברות או מותגים ידועים, זה יוסיף משקל רב יותר לכישורים שלך.
08. קבל המלצות
מדוע מישהו צריך להאמין לדבריך, עד כמה אתה טוב? הצעות מחיר ישירות מלקוחות משמשות כהערות לשירותיכם וניתן לפרסם באתר שלכם. המלצות אלו מוסיפות רמה מסוימת של אמון, ביטחון ואותנטיות, ומוכיחות עוד יותר את ניסיונך ויכולתך לייצר עבודות באיכות גבוהה.
09. דוגמאות חיות
קישור לעבודות קיימות המשמשות כעת את לקוחותיך הקודמים מדגים עוד יותר את כוחך כמקצוען. הראה שאנשים אחרים מחויבים לכישורים שלך וסומכים על עבודתך. זה עוזר להרגיע לקוחות חדשים או מעסיקים שאתה באמת טוב כמו שאמרת.
10. שפת יעד
כדי להצליח לבנות אתר תדמית טוב, תחשוב מיהו קהל היעד שלך ומה המטרה הכוללת של האתר שלך? אתר הפורטפוליו שלך אמור להציג את כישוריך ואישיותך, לכן לפני שאתה שוקל כיצד לתקשר זאת בצורה הטובה ביותר, הקדיש זמן לחשוב מה באמת המסר שלך – ולמי הוא מכוון. אתה רוצה שההודעה מהאתר תהיה עקבית עם העבודה שאתה עושה.
לא לשכוח, לאחר בניית אתר, צריך גם לקדם אותו
אצלנו תוכלו ללמוד על קידום אתרים אורגני בגוגל וגם על קידום קמפיינים ממומנים