קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית

מדריך כיצד לבצע אופטימיזציה של האתר שלך עבור מדינות דוברות אנגלית

במידה והגעת לדף הזה, אז אתה כנראה מתעניין בקידום אתרים באנגלית..

אנו בים שיווק דיגיטלי, מתמחים בקידום מעבר לים 🙂

אנו בתחום כבר מעל עשור! שלחו הודעה ונחזור אליכם עם הצעה שתקפיץ את העסק שלכם למעלה!

הכנו מדריך שפותר את אחת הבעיות הכי גדולות כשרוצים לקדם אתר בשפה אחרת,

המשיכו לקרוא את המאמר שבו אנו נדריך אתכם לגבי קידום אתרים באנגלית, אם האתר שלך מכוון לקהל עולמי בכלל או ארה״ב בפרט.

ייתכן שהקדשת זמן לחשוב על הדרך הטובה ביותר לארגן ולבצע אופטימיזציה של האתר שלך עבור מדינות שונות.

כשאתה מביא את התוכן שלך לקהל בינלאומי, אתה צריך לקבל מספר החלטות חשובות. חשוב לקבוע איזה מבנה דומיין אתה צריך, אבל יש כמה שיטות עבודה מומלצות שכדאי לזכור בעת השימוש במבנה הדומיין – במיוחד כאשר התוכן שלך מתפרסם בשפות שונות.
להלן, נצלול לאפשרויות מבנה הדומיין שלך, נסביר כיצד גוגל מפרשת את המבנים הללו, ונציג כמה מחקרים וטכניקות מקוריות להפקת המרב מקידום אתרים באנגלית.

מבנה הדומיין לאתר בחו״ל

יש בעצם שלוש אפשרויות להגדרת דומיין בתחום הבינלאומי:

1. ספריות משנה של מדינות/אזורים.

אם הדומיין שלך הוא web.co.il, תוסיף תיקייה בשם web.co.il/us/ כדי לאתר דוברי אנגלית, או תוסיף תיקיה בשם web.com/ru/ כדי לאתר את רוסיה.

זה נקרא תת-ספרייה, והוא עוקב אחר ה-“.com” (או “.org”, “.net” וכו’) אתה יכול גם להשתמש בהם עבור יותר מסתם סמלי מדינה/אזור; 

דבר אחד שיש לשים לב לכל מיצוב שתבצע בכתובת האתר הוא שעליך להשתמש בניב של כל מדינה על מנת שמנועי החיפוש יבינו את משמעות המחרוזת. לדוגמה,uk, the uk  england אבל לא “UnitedK” או “GrBr” .

2. תת-דומיין של מדינה

למרות שהטמעת ספריות משנה עשויה להיות אפשרות פשוטה ובעלות נמוכה, זה עשוי להיות קשה לאנשים להבין את מיקום המיקום רק מכתובת האתר.

זה מביא אותנו לכמה מהאפשרויות שלך: תת-דומיינים. לדוגמה, תת-דומיין בריטי עשוי להיות uk.domain.com, ותת-דומיין ספרדי עשוי להיות es.domain.com.

בדרך כלל קל ליישם תת-דומיינים, אבל, כמו ספריות משנה, קשה לאנשים להבין מה יופיע בכתובת האתר. בהשוואה למבנה התיקיות, גם עלויות היישום שלהם גבוהות יותר.

3. סיומת קוד מדינה לדומיין 

באפשרות זו, האתר הקנדי יהיה domain.ca והאתר המקסיקני יהיה domain.mx ומחליף לחלוטין את ה-.com.

היישום של ארכיטקטורה זו הוא כנראה המסובך והיקר ביותר, מכיוון שאתה צריך תחום עבור כל מדינת מפתח. בנוסף, למרות שאתה יכול לקנות דומיין .com בסביבות $10, TLDs מסוימים עשויים לעלות יותר מ$1,000 ולדרוש ממך עסק מקומי במדינה.

על אפשרות מסובכת יותר זו נרחיב בהמשך.

השתמש באסטרטגיית קידום אתרים באנגלית 

אם התוכן המתורגם שלך כבר קיים בספריות משנה או בתתי-דומיינים שונים בשפות שונות, תהיו בטוחים ש-Google לא תסמן את האתר שלכם כתוכן משוכפל. גוגל יודע מה אתה עושה ותאפשר לך לעשות את זה!

רוב מנועי החיפוש גם לא יענישו תוכן כפול – במקום זאת, הוא יסונן. המשמעות היא שאם תפרסם מאמר בשתי שפות שונות, שתי השפות ידורגו בתוצאות של כל קורא בינלאומי.

לכן, בעת שימוש באחד משלושת מבני כתובות האתרים שהוזכרו לעיל, זכור את הדברים הבאים:

תזדקק למטא תגיות SEO רב לשוניות

מכיוון שספריות משנה ותת-דומיינים אינם מפרידים לחלוטין אתרים ספציפיים למדינה – בעיני הקוראים וגוגל – גם השימוש במטא תגיות חשוב.

מטא תגים הם שורות ב-HTML של דף נתון המספקות ל-Google את ההקשר המתאים בעת סריקת הדף הזה. כותרות, מילות מפתח ומרכיבים אחרים של מבנה המאמר הם כמה מרכיבים חשובים. אבל שפה היא אחת מאסטרטגיות SEO הרב לשוניות הטובות ביותר שלך.

זה מספק שכבה נוספת של נתונים עבור Google בעת סריקת התוכן המפורסם מחדש של דפי תוצאות מנועי חיפוש (SERP) שאתה רואה במדינות אחרות.

שמות דומיינים עם סיומת אחרת הן חזקות

אבל החיסרון בשימוש באותם דומיינים הוא שגוגל לא תעביר הרשאות עמוד מהדומיין המקורי שלך לדומיין המתורגם. עם זאת, אם אתה מייעל את התוכן שלך בצורה טובה בדרכים אחרות, אתה יכול לשחזר במהירות את הכוח האורגני הזה.

גוגל גם הבהירה שהיא משתמשת בסיומת אתר כדי לקבוע את מיקום המדינה/אזור. לכן, אם יש לך את המשאבים הפיננסיים והטכניים, שימוש בסיומת דומיין של המדינה עשוי להיות רעיון טוב.

מצד שני, תת-ספריות ותת-דומיינים עם אותו דומיין באופן טבעי יותר מקבלים זיכוי SEO מגוגל.

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

שורה תחתונה, מה עליך לעשות?

כדי לענות על השאלה,

זה תלוי,

נקודת התחלה טובה היא לרשום את העסק שלך בספרייה ספציפית למדינה. זה יעזור לאותו חלק של האתר שלך או המדינה/אזור ליצור קישורים נכנסים באיכות גבוהה כדי לחזור לאתר שלך – אם תנסה ליצור גיבוי לדומיין חדש, תוכל להגדיל את הרשאות הדף.

  1. השתמש ב-Google Local / קידום בגוגל מפות
  2. בצע מחקר כדי למצוא אתרים פופולריים וספריות בלוגים ששווה להפיץ את האתר החדש שלך.
  3. יצירת יותר מ-80% מהקישורים הנכנסים ממשתמשים וספריות אמריקאיות לדומיין שלך (בין אם https://us.domain.co.il או https://www.domain.us) תאפשר למנועי החיפוש לדעת שתנועה מבוססת ארה״ב. 
  4. יצירת תוכן מעולה ומעודכן בשפה האנגלית

מתכננים לקדם את אתרכם במדינות אחרות? אנחנו כאן כדי לעזור, עם ניסיון של מעל עשור בתחום קידום אתרים באנגלית!

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

ים שיווק דיגיטלי
קידום אתרים באנגלית
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מאמרים קשורים שאולי תאהב..

קבל הצעת מחיר משתלמת

דילוג לתוכן