פרסום עסקים בפייסבוק – 7 צעדים שחובה לדעת

פרסום עסקים בפייסבוק

פרסום עסקים בפייסבוק – 7 צעדים שחובה לדעת

לפני שנפרט בפניכם את 7 השלבים לפרסום עסקים בפייסבוק, צריך טיפה רקע:

פייסבוק נותרה אחת הפלטפורמות המקוונות הנפוצות ביותר למבוגרים. הרוב המכריע של האנשים משתמשים בו מדי יום, מה שממשיך לספק למותגים ולחברות את ההזדמנות הגדולה ביותר לנראות בעת יישום אסטרטגיות שיווק ופרסום עסקים בפייסבוק.

פעמים רבות, החלק הקשה ביותר הוא רק ההתחלה, אך אנו כאן כדי לספק לכם שבעה שלבים שיעזרו לכם במאמצי הקידום, שיווק או הפרסום שלכם לעסקים בפייסבוק. המשך לקרוא כדי לוודא שאתה מנצל את הפלטפורמה החזקה ביותר של המדיה החברתית המופלאה הזאת.

1.הציבו יעדים לפרסום עסקים פייסבוק

השלב הראשון בכל אסטרטגיה שיווקית הוא קביעת המטרות הנכונות. מפת דרכים זו תהווה אסמכתא חשובה למדידת הצלחת האסטרטגיה שלך בפייסבוק.

אך כדי להגדיר מטרות, עליך קודם כל לבצע מחקר כדי לוודא שניתן להשיג את התוכנית שלך באמצעות הפלטפורמה. במדד Sprout Social 2018, מצאנו שלמשווקי פייסבוק יש כמה מטרות עיקריות בראש:

34% – רוצים להגביר את המודעות למותג

21% – רוצים להגדיל את השתתפות הקהילה

11% – רוצים להגדיל את המכירות ואת הלקוחות הפוטנציאליים

10% – להגדיל כניסות לאתר

9% – לקבל יותר החזר השקעה ROI

8% – הפצה של תכנים

7% – אחר

לכן, אם אין לכם מטרות פייסבוק משלכם, תוצאות הסקר הללו הן נקודת מוצא טובה. כמו כן, אם החברה שלך הציבה יעדים כלליים, בדוק כיצד מטרות אלו חופפות לתוכנית השיווק שלך בפייסבוק.

להשיג את מטרתך – שהיא פרסום עסקים בפייסבוק

להלן כמה מטרות שנתיות נפוצות של חברות וכיצד יעילות אסטרטגיות פייסבוק לעזור לך:

  • שיפור איכות המכירות:

שיפור איכות המכירות מתחיל במיקום טוב יותר. בעזרת אסטרטגיית שיווק מתוכננת היטב בפייסבוק, תוכל להגיע לקהל היעד שלך ביעילות רבה יותר. זה שהבריכה גדולה יותר לא אומר שתקבל דגים גדולים יותר. חקור את מה שאתה יודע הכי טוב והשתמש בפייסבוק כמקור להרחבת טווח ההגעה שלך.

  • הוסף ערך רב יותר לארגון:

פייסבוק יכולה לטפח טוב יותר את הלקוחות, להגדיל את הנראות ולספק יותר משאבים לקהל שלך. הפוך את פייסבוק למקור המידע המועדף עליך.

  • להבין טוב יותר את הדופק של התעשייה:

האם המתחרים שלך תמיד צעד אחד קדימה? בעזרת כלי ניטור מדיה חברתית, אתה יכול לעקוב, להאזין ולדווח על כל השיחות החברתיות הסובבות אותך, את המתחרים שלך או את התעשייה שלך. נסה תמיד להגביר את שמיעתך לפני שאתה מדבר.

  • גיוס יעיל יותר:

אף אחד לא אומר שגיוס חברתי הוא קל, אבל הוא רק נהיה יותר ויותר פופולרי. הרשתות החברתיות יכולות להיות מקור חשוב להגדלת מאמצי הגיוס וליצירת קשר מהיר יותר עם כישרונות מובילים. שימוש ברשתות חברתיות של עובדים כדי להשיג השפעה חברתית גדולה יותר, תוכל לגייס עובדים איכותיים יותר.

  • צמיחה חכמה יותר:

צמצום נסיגה, הגבלת הוצאות והגדלת רכישות הן חלק מעסק מצליח, אך פייסבוק יכולה לעזור לך בתחומים אלה. בין אם באמצעות הוצאה על מודעות, מיקום מוגבר או יותר מכירות חברתיות, פתרון אסטרטגיית השיווק שלך בפייסבוק יכול לעזור לך להתקרב ליעדים אלה.

  • מעקב אחר התקדמות:

כמובן שחיוני לוודא שתשלים את המטרות הללו בזמן. בעזרת כלים תוכל לעקוב בקלות מקרוב אחר כל דיווחי פייסבוק.

2. הכירו את קהל הפייסבוק שלכם

הבנת המשתמשים בפייסבוק ופילוח הקהלים הנוכחי שלך חשובה מאוד כדי לקבוע באיזו אסטרטגיית שיווק בפייסבוק עליך להשתמש וכיצד להשתמש בה.

מחקר מעמיק בנושא דמוגרפיה של מדיה חברתית מהווה נקודת מוצא טובה להבין מי משתמש בה. פלטפורמות ושיטות. לאחר שחקרת את זה, הקדש זמן באמצעות Insights Page Facebook כדי להכיר את הדמוגרפיה שלך בפייסבוק.

3. אינטראקציה אקטיבית עם הקהל

כמו רוב ערוצי המדיה החברתית, הם בנויים כרשתות לתקשורת, דיון ושיתוף תוכן. כמותג, אי אפשר לשכוח את הרעיון הבסיסי של רשתות מדיה חברתית. המשמעות היא שדיאלוג והשתתפות לעולם אינם צריכים להיות בראש סדר העדיפויות.

במקום זאת, נסה להיות קהילה של הקהל שלך. פייסבוק היא מקום מצוין לקיים שיחות או דיונים בתעשייה, בין אם זה עם קהלים שונים או עם לקוחות משלכם. למרות שטוויטר היא לעתים קרובות מכה לטיפול בלקוחות חברתיים, אל תשכח את פייסבוק.

אתה יכול לעזור להניע מעורבות בפייסבוק על ידי בקשה מאנשים להשתתף ישירות. עם זאת, אינך יכול לחכות לעוקבים שלך כדי לקיים אינטראקציה. ועוד משהו, אתה לא יכול להגיע לכולם, אבל יש דרכים להגביר את המעורבות.

לדוגמה, אסם עושה עבודה טובה באינטראקציה עם משתמשים במספר הערות וממשיכה לדון בכך בפייסבוק. המותג משמש גם כמקור מידע ללקוחות נאמנים.

פרסם בפייסבוק בזמן הטוב ביותר

פייסבוק היא עדיין אחת הרשתות החברתיות הקשות ביותר לשימוש לתוכן אורגני.

באופן דומה, אלגוריתמים מהווים אתגר עבור חברות המנסות למצוא את זמן השחרור הטוב ביותר.

שיווק בפייסבוק
פרסום עסקים בפייסבוק

4. תזמן את התוכן שלך בפייסבוק

יצירת תוכן ותכנון הם חלק חשוב בכל אסטרטגיה של מדיה חברתית. בפייסבוק ישנן אפשרויות נוספות לסוגי הפוסטים בהם תוכלו להשתמש.

זה נע בין סיפורים למעמד לפוסטים קבוצתיים. עם בחירת האפשרויות, הקהל שלך יתעניין בסוגי תוכן ספציפיים, ויש לזכור זאת גם בעת הערכת טכניקות השיווק בפייסבוק המתאימות לך ביותר.

ניתוח שפורסם לא מזמן מצביע:

30% מהאנשים אמרו שהם רוצים קישורים למידע נוסף,

ו -18% רוצים יותר תמונות.

 כאשר 17% מהנשאלים שהשתתפו הצביעו על סרטונים.

11% דיברו על תוכן

10% אהבו את התמונות המעוצבות..

שאר המשתתפים.. בחרו ב- אחר

אותו דו”ח דן גם במה שהמשווקים החברתיים צריכים כדי להצליח. עבור פייסבוק, העדיפות העליונה כוללת תקציבי וידאו ופרסום, עליהם נדון בהמשך.

לתזמון תוכן, תוכל להשתמש באפשרויות חינמיות ובתשלום. הדפים של פייסבוק מאפשרים לך לתזמן פוסטים ישירות מהדף שלך.

5. קבע את אסטרטגיית פרסום העסק שלך בפייסבוק

בפייסבוק בין אם רק התחלת להשתמש בפייסבוק או שהשתמשת בפייסבוק כבר זמן מה, קשה להיפטר מהצורך לשלם עבור חשיפה למותג. המדריך המקיף שלנו ליצירת אסטרטגיית פרסום בפייסבוק הוא מקום טוב להתחיל ללמוד יותר על פרסום בפייסבוק. עם זאת, הגדלת נאמנות הקהל והמותג שלך לא מתרחשת בין לילה. אתה חייב לזכות בו.

אבל יש קיצור דרך להגיע לשם לפרסום מהיר יותר ברשתות חברתיות.

במיוחד בפייסבוק יש יותר מ -4 מיליון מפרסמים, שיעור הקליקים הממוצע הוא 9%בלבד.

פרסום בפייסבוק הוא פשוט יותר, אך לא קל. אתה עדיין צריך לבנות ביעילות את המותג שלך ולהציג אותו בצורה מושלמת באמצעות פרסום.

שאיפה להגביר את המודעות למותג מסע הפרסום שלך בפייסבוק צריך תמיד להתמקד בשני דברים:

  • עלות תועלת
  • רלוונטיות

, אתה רוצה לשמור על ההוצאה השבועית או החודשית של פייסבוק בטווח המוקצה כדי למנוע חשיפת יתר וקליקים חסרי תועלת. כאשר המיקוד שלך אינו חוקי או מוגדר בצורה לא נכונה, הוצאות המודעות עשויות להמריא במהירות, מה שלוקח אותנו לשלב הבא.

מודעת הפייסבוק שלך חייבת להיות רלוונטית. להגיע לקהל רחב זה לא דבר רע. ראשית, אתה רוצה להבין באמת מה בונה את המודעות הטובה ביותר. עם זאת, הרלוונטיות חיונית לפרסום טוב בפייסבוק.

נסה לבנות קהל מותאם אישית ולמשוך לקוחות המתאימים ביותר לתוכן שלך בפייסבוק.

אם מדובר באמצעי מיקום מחדש, וודא כי התוכן מספק משהו הניתן לזיהוי, אך גם מספק משהו חדש.

להחליט על תוכן יצירתי

מוקדם יותר במאמר זה, התעמקנו בסוגי התוכן בפייסבוק.

עכשיו זה הזמן לבחור תוכן שלדעתך שווה לקדם מול קהל רחב יותר.

כמה מההיבטים הטובים ביותר של תוכן פרסום צריכים לכלול:

זהות:

האם הוא רלוונטי למותג שלך ומציג את המוצרים/שירותים שלך ביעילות? האם הלוגו והצבעים העסקיים שלך מוצגים נכון?

תגמול:

מה הקהל מקבל מזה? האם מדובר בעסקה, קידום מכירות, קוד הנחה, נייר לבן או מדריך לתעשייה?

טון:

האם התוכן שלך שומר על אותו הטון בכל עמוד הפייסבוק או בכל העסק?

פעולה:

התוכן שלך חייב להניע לפעולה, שניתן לייחס אותה ליעדים שלך בפייסבוק. קריאה לפעולה ברורה ומדויקת היא הטובה ביותר.

שמור על תוכן פרסום בפייסבוק חדיש ורענן

תוכן פרסום בפייסבוק מופיע למעשה בין קריאת פוסטים של החברים שלך לבין פוסטים ותמונות משפחתיות, מה שאומר שהוא נראה לעתים קרובות. האם אי פעם חשבתם שפרסומות טלוויזיה הן הגרועות ביותר אי פעם וראיתם אותה חוזרת בלי סוף בתוכניות האהובות עליכם? זהו אותו דבר. אל תתנו לתוכן שלכם להיות מיושן מול הקהל שלכם, לכן הקפידו לעדכן ולהתאים מחדש את תוכן המודעה שלכם מדי שבוע או שבועיים.

כל המטרה היא למשוך משתמשים לאתר או לדף רכישה ספציפי. לכן, אל תתנו לתוכן ישן להרוס לכם את מאמצי השיווק מחדש או פייסבוק מחדש של פייסבוק.

צור דוח אקסל ורשום את מדדי הליבה שלך.

כל מדד יספק לך תובנות ייחודיות לגבי מה שאתה רוצה להשיג במיוחד באמצעות פרסום:

שיעור קליקים:

אם התנועה חיונית, עקוב אחר שיעור הקליקים ובדוק היכן תוכל לשפר.

התרשמות:

האם יש בעיה בנראות? בקר שוב בתמונות או בתוכן שלך כדי לראות מה גורם ליותר הופעות.

עלויות רכישה:

אם המטרה שלך היא להגביל את ההוצאות והתקציבים בצורה יעילה יותר, אנא עקוב אחר עלויות הרכישה והגדר יעדים שבועיים או חודשיים.

6. עודדו את העובדים לסנגור

העובדים שלך צריכים להיות המעודדים הגדולים ביותר שלך. בדוח שפורסם לאחרונה אמרו 72% מהאנשים שכאשר העובדים משתפים מידע על המותג ברשתות החברתיות, הם מרגישים שהם מחוברים יותר למותג.

העובדים שמים את פניהם על המותג, ומקרבים את המותג לצרכנים. בעוד שאתה יכול לנסות להשתמש במיילים של הודעות החברה כדי להילחם עם תומכי עובדים, פתרונות כגון במבו נועדו במיוחד לייעל את התהליך ולהפוך עובדים בקלות לשגרירי מותג.

העובדים שלכם הם נכסים יקרי ערך מבחינת הגברת המסרים, מכירות חברתיות ומעורבות אמיתית.

בניגוד למשפיעים בתעשייה, השירותים החברתיים שלהם הם בחינם.

כשאתה שוקל הסברה לעובדים, אל תשכח את המנכ”ל.

באותו דו”ח, כאשר המנכ”ל פעיל ברשתות החברתיות, 70% מהצרכנים מרגישים מחוברים יותר למותג.

7. עקוב ונתח את התוצאות שלך

השלב האחרון באסטרטגיה שלך הוא להתמקד באינדיקטורים שזיהית בעבר בהגדרת היעד ולנתח את התוצאות. זה כולל גם קביעת החזר ההשקעה שלך.

ואל תשכח לראות איך אתה מנצח בתחרות. 

לסיכום

לאחר ששלטת בשבעת השלבים הללו, תוכל מיד להתחיל לפתח אסטרטגיית שיווק בפייסבוק.

מעוניין בפרסום בפייסבוק לעסק שלך?  בשיווק ברשתות החברתיות? פנה אלינו ונעזור לך!

פספסנו משהו? השאירו הודעה למטה והסבירו את הצעדים שעשיתם להצליח בפרסום עסקים בפייסבוק!

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

ים שיווק דיגיטלי
פרסום עסקים בפייסבוק
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מאמרים קשורים שאולי תאהב..

קבל הצעת מחיר משתלמת

דילוג לתוכן