עיצוב ובניית אתרים

בניית אתר רספונסיבי ומעוצב

אנחנו לא רק חברת עיצוב ובניית אתרים

בין אם אתה זקוק לאתר מסחר אלקטרוני מאובטח או לאתר פורטפוליו המדורג ביותר, אתה צריך חברה מקצועית לעיצוב ובניית אתרים.

רק במידה ותשכיל לבחור את החברה הנכונה להציג את עבודתך הטובה ביותר ולהציג את העסק שלך בפני לקוחות פוטנציאליים.

לנו יש את הכלים, הידע, הניסיון העשיר ומעצבי אתרים כדי להשיג זאת.

אנו מתמקדים בתכנון ופיתוח אתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ושיווק מקוון / אינטרנט.

מאתרים מעוצבים בהתאמה אישית ועד אסטרטגיות שיווק מותאמות אישית, אנו מחויבים לחלוטין לפרויקט.

האתר שאנו בונים יכול למעשה להיות הכל – בין אם זה להשוויץ בתיק העבודות שלך, ליצור לידים או להפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות. 

אנו קשובים לרצונות הלקוח בשילוב עם אופטימיזציה לגוגל!

במידה וקידום אתרים אורגני מעניין אתכם, ובינינו זה צריך לעניין אתכם, תוכלו לבדוק איתנו על המבצעי פרסום באינטרנט שלנו.

עיצוב ובניית אתרים עם המומחים

חברת בניית אתרים מקצועית

אנו נעשה את המקסימום - כדי שאתה תעשה עסקים

ים חברת קידום אתרים

אתרי תדמית קטנים לעסקי המקצועות נותני השירותים: אינסטלטורים, הובלות, מעסים, מאמני חדרי כושר, מנהלי פעוטונים ועוד.

בניית אתרים בוורדפרס לעסקי המכירות – מכל הסוגים והמינים – ועסקים בעלי תחרות עצומה בשוק: עורכי דין, רואי חשבון, אתרי חדשות ועוד

המקצוע שלנו הוא בניית אתרים עם בסיס SEO!

מה עוד תקבל חוץ מעיצוב ובניית אתרים

עיצוב אתרים בהתאמה אישית

אנו גאים בעבודה שלנו, ויש דוגמאות שמראות זאת.

לא רק שאנו שואפים להיות אחת מחברות עיצוב האתרים הטובות בישראל, אלא שצוות פיתוח האתרים שלנו יצר אתרים ברחבי העולם ובכל סוגי הענפים.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

אתרים יפים נראים טוב, אבל למי אכפת אם אף אחד לא יכול למצוא אותם? חברתנו יוצרת אתרים יפים ומייעלת אותם למנועי חיפוש באמצעות שירותי ה- SEO המקצועיים שלנו לדירוג מקומי ועולמי.

אתר מסחר אלקטרוני

על מנת לנצל את המספר ההולך וגדל של הקונים המקוונים, אנו ממקדים את עבודת עיצוב אתרי המסחר האלקטרוני שלנו בבחירת פלטפורמת המסחר האלקטרוני הטובה ביותר ובעיצוב אתר האינטרנט שלנו כדי להמיר את המבקרים לקונים.

מערכת ניהול תוכן (CMS)

מעצבי האתרים שלנו יבנו אתרים קלים לניהול. הבחירה הראשונה שלנו היא וורדפרס, שהיא פלטפורמת הבחירה. באמצעות WordPress תוכלו להוסיף, לערוך ולמחוק דפים, תוכן, תמונות, טפסים מקוונים וכו ‘.

אירוח אתרים בטוח / מהיר

לאחר ההשקעה הראשונית שלך באתר, אינך יכול להסתמך על שרת עם זמן השבתה וחוסר תקשורת. אנו עובדים עם חברת שרתים מתקדמת ביותר על מנת להבטיח שהאתר שלך ימשיך לפעול בזמינות ובמהירות.

ידידותי לנייד ולטאבלט

התנועה מטלפונים ניידים וטאבלטים מדהימה! מדוע שתפספס הזדמנות לאתר שאינו מתאים למכשירים ניידים? אנו מעצבים אתרים רספונסיביים הניתנים להרחבה כך שיתאימו לכל מכשיר.

למה לבחור בנו?

ניסיון לא קונים בכסף, אנו בתחום מעל עשור, עברנו הכל, והתחדשנו בהכל. מכירים את הבעיות ואת הפתרונות לכל תחום.

מקצועיות

אנו עובדים בצורה מקצועית ולפי הספר! אנו לא רוצים לבצע תרגילם ומעשים לא חוקיים ובכך גוגל תעניש אתכם בטווח הרחוק.

עמידה בזמנים ויעדים

אנו יודעים עד כמה המהלך של קידום אתר או עסק חשוב לך, וכמה חשובה עבודה איכותית ומהירה ללא מריחת זמנים

ים שיווק דיגיטלי - חברת שיווק בדיגיטל

חשיבה יצירתית

אנו נעשה הכל להצלחת העסק שלך, גם אם צריך לחשוב מחוץ לקופסא, וכך אתה יכול להיות רגוע שאתה בידיים טובות!

שירות מסביב לשעון

אנו יודעים ומבינים כמה שירות זה חלק בלתי נפרד מהצלחה! אנו קשובים, וזמינים למענך כל הזמן!

בניית אתר רספונסיבי ומעוצב
עיצוב ובניית אתרים

תהליך העיצוב שלנו לבניית אתרים

עם יותר מ -10 שנות ניסיון ועיצוב ושחרור של יותר מ -300 אתרים, קבענו את התהליך. לפניכם סקירה של אופן ההתמודדות שלנו עם פרויקטים של אתרים, בין אם מדובר בעיצוב מחדש או בעיצוב ראשוני.

  • תכנון 

השלב הראשון בעיצוב אתר הוא לבוא עם התוכנית הנכונה. כדי להיות יעילים, עלינו לקבוע מה האתר שלך צריך לעשות.

  • עיצוב 

שלב התכנון הראשוני הוא המקום בו הקסם מתרחש (בקצה הקדמי). מעצבי האתרים שלנו עובדים איתך עד שתאהב את העיצוב. לאחר קבלת האישור שלך – אנו עוברים לשלב הבא.

  • קוד

שלב 3 הוא המקום בו אנו לוקחים את התכנון המאושר והופכים אותו לאתר עובד. לאחר השלמת שלב זה, אנו נשלח אליך קישור לאתר בשרת הפיתוח שלנו כדי שתוכל לראות אותו בפועל.

  • תוכן 

האתר הוקם ויכול לעבוד כרגיל, אנו נלמד אותך כיצד לנהל את תוכן האתר. אחרי שהתוכן נכנס ונראה טוב, אנחנו יכולים להתחיל לפרסם… אבל לא עד שנעשה אופטימיזציה, לא לדאוג.

  • אופטימיזציה 

לפני שהאתר יושק, מומחי ה- SEO שלנו יסרקו את האתר כולו בעזרת מסרק עדין ויעשו כל שינוי שיימצא כדי להפוך את האתר שלך לתחרותי יותר.

סוגי אתריםעלויות נמוכות/גבוהות
תדמיתנמוכות
חנות קטנה עד 3 מוצריםנמוכות
חנות גדולהגבוהות
בלוג עם עשרות עמודיםגבוהות

מהו אתר אינטרנט?

אתר אינטרנט הוא אוסף של דפי אינטרנט קשורים, המזוהים בדרך כלל על ידי שם דומיין נפוץ, הידוע גם בשם Uniform Resource Locator (URL), ומתפרסמים בשרת אינטרנט אחד לפחות. דוגמאות לאתרים כוללות wikipedia.org, google.com ועוד. כל אתרי האינטרנט המפורסמים והנגישים לציבור מרכיבים את האינטרנט (המכונה גם World Wide Web).

איך מעצבים אתר מדהים?

יצירת עיצוב אינטרנט חזק כרוכה באסטרטגיות, טכניקות ומיומנויות רבות ושונות. עיצוב אתרים כולל הערכת אלמנטים ומאפייני עיצוב רבים, כגון פריסה, טיפוגרפיה, גרפיקה, צבעים, תמונות, ניווט, מבנה, קידום אתרים, תוכן, עיצוב גרפי, קישורי מדיה חברתית, סגנון טקסט, תכונות אינטראקטיביות, חווית משתמש, ממשק משתמש וכו’.

מעצבי אתרים מקצועיים מבינים כיצד ליצור את האיזון הנכון בין האלמנטים הדרושים ליצירת עיצוב עקבי, שלם וחזק.

האתר שלך חייב להיות ייחודי כדי להתבלט, ורק עיצוב אתרים מקצועי יכול לעזור לך ליצור אתר אינטרנט ייחודי באיכות גבוהה עם תכונות עיצוב שעובדות היטב על מחשבים שולחניים וניידים. מעצב אתרים מקצועי יכול ליצור זהות ארגונית מקיפה לעסק שלך ולהעביר את מסר המותג שלך לקהל שלך

וחשוב מכך, עיצוב אתרים יצירתי יכול לעזור לך להגדיל את שיעורי ההמרה שלך תוך הגדלת המבקרים באתר שלך, מה שיעזור לך להשיג צמיחה יציבה ובת קיימא במכירות ובהכנסות – וזה מה שכל עסק מסחר אלקטרוני צריך כדי לשרוד ולשגשג.

מה צריך לעשות? שיווק דיגיטלי, כולל שיווק במייל, ייכשל במהירות ללא עיצוב אתר חזק. אנשי מקצוע יודעים ליצור עיצובי אתרים ידידותיים למשתמש שהם גם מותאמים לקידום אתרים וגם בונים אמון בעסק שלך ובמוצרים או השירותים שאתה מוכר. זה חשוב כי אמון חיוני לבניית בסיס לקוחות יציב ונאמן ולהמרת מבקרים באתר ללקוחות משלמים.

מי צריך אתר בעיצוב מקצועי?

לכל עסק או ארגון צריך אתר אינטרנט מעוצב היטב. עיצוב אתרים הוא חלק בלתי נפרד מעשיית עסקים באינטרנט.

כל חברה, יזם, פרילנסר וארגון המבקשים לבנות קהל של לקוחות, לקוחות או עוקבים או להשיק אסטרטגיית שיווק או טקטיקות דיגיטליות זקוק לאתר ייחודי כדי לבלוט.

חשבונות בפלטפורמות מדיה חברתית אינם מספיקים. ללא עיצוב אתרים מחושב היטב, לא תוכל למשוך מבקרים באתר ולהמיר אותם ללקוחות, ומסעות הפרסום שלך לשיווק בדוא”ל ייכשלו.

אילו צבעים וגופנים כדאי לבחור לעיצוב האתר שלך?

אם אתה רוצה אתר חדש ומהמם, עליך להבין כיצד תכונות עיצוב שונות, כולל צבעים, תמונות וגופנים, פועלות יחד כדי ליצור את העיצוב המושלם. לצבע יש השפעה עמוקה ולעתים קרובות תת-מודעת על ההתנהגות שלנו. צבע משמש לעתים קרובות כדי לשכנע אותנו או להשפיע עלינו.

על פי מחקר שחקר את השפעת הצבע על המכירות, יותר מ-92% מהמשיבים אמרו שהצבע הוא הגורם החשוב ביותר בעת רכישת מוצר.

צבעים בהירים הם טבעיים באינטרנט. מסכי מחשב יכולים לספק צבעים חיים ורוויים בקלות רבה יותר מאשר מדיית הדפסה. כמו כן, צבע הוא אחד מכלי התקשורת החזותיים החזקים ביותר שקיימים.

על ידי הפיכת מסרים לקלים יותר לקריאה ומושכים יותר מבחינה ויזואלית, הצבעים הנכונים באתר שלך יכולים להגדיל את קהל הקוראים ב-40%. למעשה, צבע הוא הדבר הראשון שהמוח שלנו קולט ממותג, אז זה בדרך כלל הדבר הראשון שמושך אותנו. בחירת הצבעים הנכונים ושאר אלמנטים עיצוביים לאתר חדש יכולה לעשות את ההבדל בין קהל מעורב (והמרה!) או שיעור יציאה מדף כניסה גבוה ומעצבן.

מתי כדאי להשתמש בבונה אתרים מקוון כדי ליצור אתר?

תמצא הרבה בוני אתרים בחינם או בעלות נמוכה ואפשרויות תוכנה לבניית אתרים שיכולות ליצור עבורך אתר גנרי. עם זאת, בוני אתרים מקוונים מציעים רק עיצובי תבניות גנריים שימנעו מהלקוחות שלך להתאהב בחברה הייחודית שלך. כדי לנצל נכון את הכלים הללו, תצטרך לשכור מעצב שיוכל להתאים עבורך את העיצוב. בדרך כלל, התאמה אישית עולה אלפי דולרים ונקודות הצדקה לשימוש בבניית אתרים מלכתחילה.

אין פרימיום או התמחות בעיצוב אתרים כללי, גם אם בוני אתרים טוענים שהם משתמשים בבינה מלאכותית לבניית אתרים אלו.

בטח, אולי תוכל להשתמש בבונה אתרים בחינם או בעלות נמוכה ולחסוך כמה דולרים, אבל כשאתה עובד על בניית מותג חזק, אתה בסופו של דבר מוציא יותר.

מחשבים אינם יכולים להבין רגשות אנושיים או פסיכולוגיה. מעצבי אתרים אמיתיים מבינים מה אנשים חושבים וכיצד ליצור מותגים חזקים מבחינה רגשית.

האמת היא שעיצוב ובניית אתרים בזול או בחינם או לעולם אינו חינמי או זול. ( אבל הכנו לכם מאמר עם 5 דרכים להשיג אותה)

אל תאמין שאתה יכול ליצור אתר אינטרנט בעיצוב מקצועי בשניות. זה לא רלוונטי בכלל. תסתכל על החברות המצליחות ביותר בעולם. אף אחד לא משתמש בבונה אתרים אוניברסלי כדי לבנות את המותג שלו. אפשר ללמוד מזה משהו…

או שאתה משלם על עיצוב אתרים מקצועי מראש תמורת תשלום קטן, או שאתה סובל מההשלכות הבלתי נמנעות של עיצוב לקוי.

בוני אתרים והתבניות הגנריות שלהם לא ישאירו רושם מתמשך על הקהל שלך, וגם לא יעניקו לך זהות מותג ייחודית בעיצוב מקצועי. למרות שאתה יכול להתאים אישית את התבנית הגנרית, בסופו של דבר תקבל עיצוב גנרי חסר השראה, לא מקצועי.

בקיצור: אין שום דבר ייחודי, מותאם אישית או נהדר באתר כשאתה עושה אותו באמצעות התבניות הגנריות שמספק בונה האתר.

כיצד לשכור מעצב אתרים מקצועי?

אנו יודעים שיש לך אפשרויות רבות לעיצוב אתר עבור החברה או הארגון שלך. הדרך הנפוצה ביותר היא להעסיק מעצבים עצמאיים, אתה יכול לעבוד אחד על אחד עם מעצבי אתרים מומחים שלנו.

ישנן דרכים אחרות להשיג את האתר העסקי שלך. לדוגמה, אתה יכול להשיג את עיצוב האינטרנט שלך אצלנו מחברות עיצוב על ידי השקת תחרות עיצוב אתרים. אין דבר שמשמח אותנו יותר מלחבר אנשים, עסקים, מוסדות ועמותות עם מעצבים מוכשרים.

יש לנו קהילה מדהימה של מעצבי לוגו, מעצבים גרפיים, מעצבי אתרים, מאיירים, מעצבי מוצר ויוצרי שמות. למעלה מעשרות קריאייטיבים מוכשרים ממספר לא מוגבל של מדינות עובדים איתנו.

כשאתה עובד עם ים שיווק דיגיטלי עבור שירותי עיצוב אתרים, אתה יכול להתמקד בהשגת התוצאות הטובות ביותר. אנחנו דואגים לכל השאר. עם שירות הלקוחות המהמם שלנו, כלים מעולים לניהול פרויקטים, אנו יודעים שתשמחו. אם אתה מרוצה, אנחנו מרוצים.

מוכן להתחיל בעיצוב ובניית אתר? קדימה! בוא נתחיל לרוץ ביחד!

 

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

ים שיווק דיגיטלי
בניית אתר רספונסיבי ומעוצב
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מגוון השירותים שלנו

קבל הצעת מחיר משתלמת

דילוג לתוכן