אחסון אתרים בזול? לא בטוח

אחסון אתרים בזול

אחסון אתרים בזול?- לא בטוח!

מכירים פרסומים של חברות המציעות אחסון אתרים בזול או אחסון אתרים תמורת שני דולר ליום או אחסון אתרים ללא הגבלה?

יופי, עכשיו כדאי שתזהרו מאוד מאוד מהמודל של עבודה מול חברות אחסון אתרים מסוג זה. למה?

כי על כל מוצר זול משלמים ביוקר בסופו של דבר. קונים רכב זול ומתחילים לבלות ימים כלילות במוסך ועם כל התשלומים הנלווים על התקלות כבר היה עדיף לקנות אוטו הרבה יותר משודרג (בעיקר אם מביאים בחשבון את סעיף הבריאות הנפשית).

לכן, כאשר קונים דברים בזול או חמור מכך – כאשר מקבלים אותם בכמעט חינם – יש להזהר כי יש בוודאי מלכודת או שיש לכך מחיר שאתם פשוט עוד לא מודעים לקיומה.

אחסון אתרים לא יכול להיות זיל הזול

מאחר והתחום של אחסון אתרים דורש השקעה. חברות העוסקות בתחום של אחסון אתרים ומציעות שירותי אחסון אתרים הן חברות המשקיעות בחוות שרתים כך שהן משקיעות בחומרה יקרה ואיכותית, באנשי מקצוע שיתפעלו את השרתים וידאגו לקדם את התקשרות של השרתים ברשותן מול האינטרנט וכן – הן מציעות פתרונות טכניים לתמיכה מיידית במקרים של תקלות.

חברות המציעות לכם אחסון אתרים בדולר או שניים ליום בוודאי שאינן יכולות לספק לכם תשתית חיונית או אפילו נאותה בסכומים הללו שכן חומרה עולה כסף ואיש מחשבים מומחה לתקשורת עולה כסף.

המודל הזה פשוט לא יכול להצליח ולכן ברוב המקרים

חברות אחסון אתרים זולות לא יכולות לספק לכם שירותי אחסון אתרים ברמה הגבוהה לה אתם זקוקים וכן – אתם אכן זקוקים לשירותים איכותיים כאשר מדובר על אחסון אתרים שכן אחסון אתרים על גבי שרת הוא הדרך היחידה (פרט לאחסון אתרים על גבי תיקיות FTP למיניהן) חיבור ישירות לרשת האינטרנט המקומית והעולמית.

מי שהשקיע בבניית אתר, עיצוב אתר ותחזוקה בוודאי פונה על תקשורת 24 שעות ביממה לרשת האינטרנט. בכדי להנות מתקשורת ללא הפרעות וללא הגבלות צריך לדעת שיש אנשים מוכשרים ואיכותיים בחברת אחסון אתרים אשר יודעים לטפל בבעיות תקשורת ובסמכותם לטפל בכל עת.

אחסון אתרים בזול

פרט להעדר יכולת לתמוך טכנית במקרים של תקלות, בחרות אחסון אתרים זולות קיקיוניות יכולות להבטיח לכם אחסון אתרים ללא הגבלה אבל אין דבר כזה “אחסון אתרים ללא הגבלה” הרי הן משלמות בעצמן עבור האחסון או השרת עצמו וזה עולה. לכן אתרים בעלי נפח גדול יותר אמורים לעלות יותר (אתרים בעלי קבצים כבדים כגון קבצי וידאו, קבצי שמע, תמונות ועוד ועוד).

הנפח משחק תפקיד משמעותי בתחום של אחסון אתרים ובעיקר משפיע על מחירי האחסון. כאשר חברות אומרות לכם שהן אינן גובות תוספות על נפח חריג, זה המקום להיבהל (זה כמו שבעל המסעדה מתחיל להגיש לכם מנות בחינם ואתם ישר שואלים – ובצדק – מה לא בסדר?).

הרי אחסון אתרים בעלי נפח אמורים לעלות לא?

ובכן, במקרים רבים החברה חוסמת לכם נתונים, מגבילה את הגישה של האתר לשרת ולפעמים אף מגבילה את כמות הגולשים באתרכם!

במידה ואתם מעוניינים בשירותי האחסון שלנו, שלחו הודעה!

במידה ואתם מעוניינים בשרת אחסון מעולה לשוק הישראלי, אנו ממליצים על יופרס ויש לנו גם קופון קוד עם הנחה!  UP05YANIVH

במידה ואתם מעוניינים בשירותים שלנו,

אנו נוכל לאחסן את האתר שלכם בעלות של 60 ש״ח בחודש או 600 ש״ח בשנה.

 

 

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

ים שיווק דיגיטלי
אחסון אתרים בזול
{{ reviewsTotal }} Review
{{ reviewsTotal }} Reviews
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

מאמרים קשורים שאולי תאהב..

קבל הצעת מחיר משתלמת

צור קשר

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

שלחו הודעה, מקסימום תופתעו

דילוג לתוכן