קידום בגוגל מפות – 8 טיפים שחייבים לדעת

קידום בגוגל מפות

שתף את הפוסט :)

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

הבאנו לכם 8 טיפים לקידום של גוגל מפות

כדי לייעל את החיפוש בגוגל מפות ובאיזור המקומי שלך עקוב אחר 8 הטיפים הבאים לביצוע אופטימיזציה של רישום "Google לעסק שלי", קבלת דירוג גבוה יותר בחיפושים מקומיים, ולגרום לעסק שלך להופיע בחבילה המקומית.

נגיע לנקודה-

אם יש לך עסק מקומי, חשוב לייעל את הרישום שלך ב- גוגל מפות / 'Google לעסק שלי'.

במחקרים שונים, שאלו איפה אתם הכי מבלים זמן בקידום עסק מקומי?

מומחי SEO דירגו מספר ערוצי שיווק שונים (כגון אתרים, שיווק בדוא"ל, שיווק תוכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש וסוגים שונים של פרסום) על סמך חשיבותם לעסקים מקומיים. הערוץ החשוב ביותר הוא אתר האינטרנט של החברה המקומית. מספר 2 בחשיבותה: קידום בגוגל מפות/ גוגל מיי ביזנס / Google לעסק שלי.

במידה ומעניין אתכם ההמשך, עשינו פוסט נפרד רק לזה.. אבל במקום השלישי: רשתות חברתיות | מקום רביעי: איזי/אתר אינדקס אחר בנישה | מקום חמישי: בניית קישורים | מקום שישי: קידום ממומן בגוגל | מקום שביעי: שיווק ממומן ברשתות חברתיות | מקום שמיני: אימייל מרקטינג | מקום תשיעי: וידאו מרקטינג ועוד בתחתית הרשימה פרסום בפליירים בדואר ואפילו פרסום ברדיו ובטלוויזיה..

עבור עסקים מקומיים, המשיבים שלנו הסכימו כי הרשימה "Google לעסק שלי" חשובה יותר מאשר מידע אישי באתרי ספריות אחרים כגון מדיה חברתית, שיווק תוכן, שיווק בדוא"ל, איזי וכל צורות הפרסום.

לכן ריכזנו מאמר זה אודות השימוש ב- קידום בגוגל מפות לעסק שלי כדי לייעל את העסק שלך לחיפוש מקומי.

8 דרכים יעילות לייעל את חשבון Google לעסק שלי וקידום בגוגל מפות

אתה מעוניין/חייב/צריך קידום ב- SEO! לכן, כעסק מקומי, ברור שאתה צריך פרופיל "Google לעסק שלי".

הכנו מדריך ליצירת חשבון בגוגל מיי ביזנס

אך מעבר לכך, עליך גם לנקוט צעדים לייעל את פרופיל "Google לעסק שלי" ולבצע קידום בגוגל מפות, כך שידורג גבוה יותר בחיפושים מקומיים ויופיע בחבילה המקומית.

אז איך אתה מייעל את גוגל מפות כך שידורג גבוה יותר בחיפוש מקומי-או שיש לך סיכוי להופיע בחבילה המקומית?

להלן שמונה טיפים לקידום גוגל מפות של Google לעסק שלי שהם ממליצים עליהם:

  • אמת את העסק שלך
  • מלא את פרטיך האישיים באופן מלא
  • ודא שפרטי הפרופיל שלך (ושמרו) מדויקים
  • ודא עקביות NAP ברשת
  • בחר את הקטגוריה הרלוונטית ביותר
  • כלול תמונות חצי מקצועיות
  • קבלו תגובות נוספות
  • הפק את המרב מהפוסטים בגוגל

1. אמת את העסק שלך

"הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לאמת את העסק שלך עם גוגל", Google תשלח לך באימייל מספר ארבע ספרות בתוך 14 יום. לאחר קבלת ה- PIN, עבור אל הקישור המצורף והזן את ה- PIN כך ש- Google תדע שהעסק שלך חוקי.

2. השלם את המידע האישי שלך

לאחר שתאמת את העסק שלך, הגיע הזמן למלא את הפרופיל האישי שלך. למרות ששדות רבים הם אופציונליים, מהניסיון שלנו עולה כי עליך לספק את כל הפרטים הרלוונטיים. "מלא את כל המידע שגוגל דורשת", "זה נשמע פשוט, אבל זה מתעלם לעתים קרובות. אם אתה לא ממלא את זה, Google תיתן לאחרים (כמו המתחרים שלך) את האפשרות למלא עבורך".

3. ודא שפרטי הנתונים האישיים שלך (נשמרו) מדויקים

לא מספיק רק למלא את המידע בפרופיל של גוגל מפות "Google לעסק שלי". עליך גם לוודא שכל המידע מדויק ונשמר. "הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לוודא שכל המידע ברשימה שלך מדויק". "זה נראה מובן מאליו, אבל יש הרבה חברות שמספקות מידע שגוי". "רישומי העסק שלי ב- Google הופכים לחלון הראווה הווירטואלי של רוב העסקים, כך שחשוב מאוד לעדכן אותם", "אם אתה יכול, הגדר תזכורת יומית או שבועית כדי לשמור על המידע המעודכן שלך."

זה נשמע פשוט, אבל תתפלאו כמה פעמים גילינו שנקודת המגע הבסיסית אך החיונית הזו של לקוחות מקוונת מיושנת או חסרה:

מספר הטלפון יצא מהשירות, האתר סגור, הדואר האלקטרוני מוקפץ, המיקום הלא נכון או לא מופיע כלל, הערות מיושנות. וכו'.

חלק נוסף בשמירה על הפרופיל המדויק והעדכני הוא להוסיף את זמן החופשה לפי הצורך. וודא שאזור השירות שלך מדויק  "הדירוג של 'העסק שלי ב- Google' עוסק בחיפוש מקומי, וחיפוש מקומי עוסק בקרבה ורלוונטיות." "אז וודא שאזור השירות שלך מדויק. אם אנשים נמצאים בחיפוש שלך באזור השירות ומחפשים את סוג השירות, וסביר יותר שגוגל תציג את העסק שלך".

4. ודא עקביות NAP

ברשת זה לא מספיק כדי שהרישומים שלך ב- 'Google לעסק שלי' יהיו מדויקים. עליך גם לוודא שהוא תואם את כל האינדקסים הגדולים ברשת.

"החלק החשוב ביותר בייעול עבור Google לעסק שלי הוא ה- NAP (שם, כתובת ומספר טלפון)", "הפרטים האלה צריכים להיות זהים בכל מקום ברשימה".  פירושו בניית מספר רב של ציטוטים באיכות גבוהה באמצעות מדריך עסקים מקומי ונישה עם עקביות של 100% NAP כדי להוכיח באמת ל- Google שאתה צריך להיכלל ב- חבילה מקומית.

5. בחר את הקטגוריה הרלוונטית ביותר

הדבר החשוב ביותר שעסק מקומי יכול לעשות בקידום בגוגל מפות הוא לבחור את קטגוריית השירות המתאימה. זה משמש לקביעת הרישום שלך כאשר מישהו מבצע חיפוש אורגני. וכך תדע האם הפונקציה תוצג. אתה יכול להגדיר קטגוריה מרכזית אחת ותשע קטגוריות משניות, יש כמעט 4,000 קטגוריות לבחירה, והרשימה משתנה באופן קבוע.

הקפד לבחור את הקטגוריה הנוכחית הרלוונטית ביותר לקטגוריה הראשית. ראינו שלקוחות יראו זינוק של 5 עד 10 עמדות פשוט על ידי העברת הקטגוריה הרלוונטית ביותר מהקטגוריה המשנית לקטגוריה הראשית.

אל תנחשו מה הקטגוריה שלכם צריכה להיות. חפש את מילת מפתח היעד, הרחב את החבילה המקומית, וציין את הקטגוריות המוצגות עבור כל עסק. לאחר מכן, חזור על לפחות חמש מילות מפתח אחרות וריאציות של מילות מפתח. כאשר אתה עוקב אחר נתונים אלה בגיליון אלקטרוני, הוא יכול לעזור לך למצוא קטגוריות אחרות שאולי התעלמת ממנה, או שהוא יכול לאפשר לך לשקול מחדש את הקטגוריות העיקריות שלך.הקטגוריה שאתה בוחר קובעת באילו חיפושים אתה זכאי לדירוג-הבחירה של כל קטגוריה כוללת בדרך כלל פשרות-אז שים לב לבחירות שלך ובחר בזהירות.

6. העלה תמונות חצי מקצועיות

"אחד ההיבטים החשובים ביותר של Google לעסק שלי הוא החזקת תמונות", למרות שהיא פשוטה, התמונה של הרישום 'Google לעסק שלי' ממלאת תפקיד חשוב.

התמונה מראה לגוגל שהעסק לגיטימי. הם נותנים למשתמשים תובנה לגבי העסק שלך. הם עוזרים לבנות אמון-זה גורם חשוב ש- Google מחשיבה. כדי לשפר את הדירוג, עליך להיות בעל תמונות חצי מקצועיות; ככל שהאיכות גבוהה יותר, כך ייטב. צילום תמונות חיצוניות ופנימיות… כל היבט קטן יעזור לשפר את הדירוג שלך ברשימת 'Google לעסק שלי'".

להעלות תמונות באיכות גבוהה של המשרד שלך, כמו גם תמונות של הצוות שלך. אנשים אוהבים את הצד האנושי של החברה ומראים שמישהו שעומד מאחורי שם החברה יעזור לך למשוך לקוחות פוטנציאליים לביקור בחברה שלך.

הוסף תמונות חדשות באופן קבוע

"בהנחה שאתה מייעל באופן מלא את פרופיל Google לעסק שלי והבטחת ש- NAP עקבי בכל אתרי הציטוט הגדולים, העלאת תמונות חדשות באופן קבוע היא המפתח", זה עוזר להניע אינטראקציה עם משתמשים, וזה בתורו עוזר לדירוג שלך. לחברות רבות מדי יש גישה של "חד פעמי לכולם". אבל חשוב לעדכן את התמונות שלך באופן קבוע, כך שתוכל להוסיף חומר חדש. זה עוזר לספר את סיפור המותג שלך ומראה שאתה עדיין פעיל. עקוב אחר הנתונים הסטטיסטיים שלך בנושא מעורבות תמונות ותראה בקרוב עד כמה זה חיובי.

בצע אופטימיזציה של התמונות שלך

"הטריק הטוב ביותר לקידום אתרים ב- Google לעסק שלי הוא לייעל את התמונות שלך כמו שצריך, כמו אופטימיזציה של סוגי תוכן אחרים". כשמנסים לדרג את 'Google לעסק שלי', תמונות הן היבט שממעיטים בחומרה.

Google תשתמש במידע הכלול בתמונות שלך (כגון טקסט חלופי, כותרת, תיאור ותיוג גיאוגרפי) כדי לקבוע את מיקומו של העסק שלך. אם לא תבצע אופטימיזציה של התמונות שלך בצורה נכונה, תתקשו לדרג בתוצאות מקומיות.

7. קבל ביקורות נוספות

כדי לסייע בשיפור דירוג הפרופיל של 'Google לעסק שלי', הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לקבל ביקורות נוספות.

ההערות יעזרו לך לקידום בגוגל במפות ולהגדיל את שיעור הקליקים שלך בתוצאות החיפוש. קבל כמה שיותר ביקורות חיוביות. גוגל משתמשת במספר הביקורות ובדירוג הכוכבים הממוצע של הביקורות באלגוריתם שלה כדי לקבוע אילו עסקים מופיעים ראשונים, בין אם במפות Google או בחיפוש באינטרנט.

התוצאה היא באריזה המקומית, אחרי קרבה וקישורים נכנסים, ביקורות הן גורם הדירוג החשוב ביותר לעסקים מקומיים.

כל עסק צריך אסטרטגיית ביקורת! חלקם כרוכים בפנייה מיידית ללקוחות באופן אישי ומבקשים מהם להשאיר הערות, וחלקם כרוכים בכלים שעושים עבורך את הכבדות על ידי ביצוע בקשות אלה באופן אוטומטי. לא משנה באיזו שיטה תבחר, אם אתה מעוניין לקדם בגוגל מפות, וודא שיש לך אסטרטגיית תגובות מתאימה. הדרך הטובה ביותר להשפיע היא לפתח תהליך המאפשר לך לקבל ביקורות של לקוחות אמיתיים. אני אפתח קמפיין דוא"ל שיעקוב אחרי הלקוחות בנימוס אם הם רוצים לרשום תגובה. שלח תזכורות ללקוחות ולספקים שלך כדי לסקור אותך ב- Google לעסק שלי.

הוסף קישור ואפילו הוסף כמה מילים חמות והסבר כיצד זה יעזור לתמוך בעסק שלך, וספר להם שלוקח להן חמש דקות בלבד.

וודא שההערה שלך לגיטימית ואמיתית

חשוב לקדם את תהליך קבלת הביקורות באופן טבעי. גוגל מספיק חכמה כדי לדעת אם הרוויוז שלך לגיטימיות, אז אל תתנו לחברים שלך לכתוב תגובות מזויפות. גוגל והאלגוריתם רוצים שאנשים ידרגו אותך באופן טבעי וימחקו דואר זבל. אם הבוט מתגעגע להתלהבות שווא, המחפשים בוודאי שלא.

אתה לא מרמה אף אחד, גוגל מדגישה כי ביקורות הן בעלות ערך רק כשהן כנות והוגנות, אז הימנע ממשחק עם הביקורות שלך בכל מחיר.

גוגל השתדלה בזיהוי הערות דואר זבל ומחיקתן, לכן השקיעו את מאמציכם במוצר איכותי ובחוויית לקוח נהדרת.

האיכות חשובה יותר מהכמות

כשאתה מבקש ביקורות מלקוחות, התמקד באיכות ולא בכמות. השגת מספר רב של דירוגים של 5 כוכבים היא מצוינת, אך קבלת ביקורות איכותיות לטווח ארוך היא אפילו טובה יותר.

הדבר החשוב הוא לקבל ביקורות עם מילות מפתח טובות ולספק ביקורות מעמיקות יותר, לא רק 'השירות שלהן נהדר'". מכיוון שגוגל מאמינה שביקורות של 200 תווים בעלות ערך רב יותר, המשימה שלנו היא לא רק לייצר ביקורות חיוביות, אלא גם להכיל אותן משפטים תיאוריים המסבירים מדוע המקום הזה טוב,

הגיבו לתגובות

פעולה פשוטה זו לא רק מראה ללקוחות שאתה מקשיב להם ומודה להם על שהקדשת מזמנך להעריך אותך, אלא היא גם מראה לאלגוריתמים של גוגל שהעסק שלך מעורב מאוד, מגיב ומפעיל את הפלטפורמה באופן פעיל.

מענה לביקורות הוא הזדמנות להראות ללקוחות (לקוחות קיימים או פוטנציאליים) שאכפת לך מהחוויה שלהם עם החברה שלך. תגובות הן גם אוצר של שירותי מידע ומידע באיכות גבוהה, שחשוב במיוחד לעסקים מקומיים. א"כשאתה מגיב להערה, זה מראה שהשקעת באמת בקהילה ובעסק שלך, מה שנקווה שמושך יותר אנשים להשאיר יותר הערות. אך כאשר אתה מגיב, להתמקד בכתיבת תגובות מותאמות אישית. הימנע מלומר 'תודה! תגובה לביקורת שלילית היא הזדמנות לשנות ולשפר את הביקורת.

לדוגמה: במידה ותרשום תגובה כזאת לביקורת שלילית:

"למרות שאנחנו אוהבים לקרוא את כל הביקורות הטובות שהשאירו הלקוחות שלנו, אנו זקוקים לביקורות כמוך כדי לעזור לנו להפוך לחברה טובה יותר… אני מעריך את המשוב הגלוי שלך ואני מחויב להבטיח שהביקור הבא שלך יהיה נהדר."

אנו בטוחים שמי שרשם ובמיוחד מי שקרא, עדיין יבואו לעסק שלך.

8. מינוף פוסטים בגוגל

"Google לעסק שלי מאפשר לעסקים ליצור פוסטים, פוסטים אינטראקטיביים בגוגל, שיופיעו בתוצאות החיפוש. יצירת פוסטים באיכות גבוהה יכולה להגדיל את מעורבות הפרופיל שלך ולהגדיל את התעבורה והנראות לעסק שלך. פוסטים של 'Google לעסק שלי' יכולים להשפיע על דירוגי החיפוש ולעזור בקידום אתרים. פוסטים יכולים להתייחס למאמרים או לבלוגים באתר שלך, כמו גם לפעילויות כגון קורסים, מכירות ומבצעים.

כלול מילות מפתח בפוסטים שלך, כל מאמר צריך להכיל כ -1,000 מילים ולהכיל מילות מפתח שברצונך שיופיעו בחיפוש Google.

טיפ ממקצוען: אם תזכיר את 'Google לעסק שלי' בפסקה הראשונה, הפוסטים שלך יצברו יותר תאוצה.

הוסף פוסטים חדשים באופן קבוע

Google מעדיפה את התוכן העדכני ביותר, החדש והעונתי. לכן, פרסם עדכונים באופן קבוע, הוסף תמונות חדשות, כתוב על שינויים אחרונים בחברה שלך וכו׳, הוסף כמה פוסטים מדי שבוע.

אם אתה מתקשה למצוא תוכן, תוכל אפילו להעתיק את הפוסטים שלך ברשתות החברתיות.הכי חשוב, זה להשאיר את הלקוחות שלך מעורבים וספק את המידע שהם מחפשים!

הוספת פוסטים רגילים יכולה לשפר את חווית המשתמש ולהוסיף ערך לפרופיל Google לעסק שלי, לכן, עסקים צריכים לפרסם באופן קבוע מידע ב- Google לעסק שלי בדיוק כמו ערוצי מדיה חברתית אחרים.

לסיכום

אם הלקוחות שלך מחפשים את העסק המקומי שלך באינטרנט, עליך להכין את התמונה הדיגיטלית שלך.

בעזרת קידום בגול מפות ו "Google לעסק שלי" תוכל להציג מידע עסקי חשוב מול לקוחות פוטנציאליים.

הוא מסייע לאופטימיזציה של מנועי חיפוש מקומיים ומספק הזדמנויות לקיים אינטראקציה עם לקוחות בתדירות גבוהה יותר. והכי חשוב, זהו כלי חינמי וערכי לניהול אינטראקציות עם לקוחות והצגת עדכוני עסקים מרכזיים.

האם אתה מעוניין לקבל הצעת מחיר בחינם?

שוחח עם מומחה לבניית אתרים! 050-7586111

צור קשר עוד היום לקבלת הצעה!

שירותי הדיגיטל שלנו

קידום אתרים אורגני בדיקת קידום אתר

בדיקת קידום אתר

האם אתם מעוניינם לבצע בדיקת קידום אתר? בים שיווק דיגיטלי אנחנו נבצע בשבילכם בדיקת קידום אתר בחינם! (לזמן מוגבל, מהרו!) מעוניינים לבדוק את החולשות באתר

שיווק רשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות Previous Next אתגרים והזדמנויות של שיווק במדיה וברשתות חברתיות כחלק מהפרסום והשיווק ברשתות החברתיות אנו משתמשים בנתונים, בתוכן, בעיצוב ובאסטרטגיה בכדי למצוא

ניהול קמפיינים ממומנים

ניהול קמפיינים ממומנים

ניהול קמפיינים ממומנים הוסף חברת ניהול קמפיינים ממומנים Google Ads / פייסבוק מנוסה לצוות שלך! לא לכל חברה יש את המשאבים להעסיק צוות מומחים ב-

בניית אתר רספונסיבי ומעוצב

עיצוב ובניית אתרים

אנחנו לא רק חברת עיצוב ובניית אתרים בין אם אתה זקוק לאתר מסחר אלקטרוני מאובטח או לאתר פורטפוליו המדורג ביותר, אתה צריך חברה מקצועית לעיצוב

ניהול שיווק דיגיטלי קידום אתרים אורגני - מבצע פרסום באינטרנט

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני בגוגל זאת ההתמחות שלנו Previous Next במקצועיות נחקור מילות מפתח, ניצור תוכן מדוייק, נקדם אותך במהירות אנחנו המומחיות שלנו היא קידום אתרים

מגזין - קידום אתרים

קידום אתרים לעורכי דין
קידום אתרים

קידום אתרים לעורכי דין

מדריך מקיף לקידום אתרים לעורכי דין בגוגל מחפשים קידום אתרים לעורכי דין? הכנו מדריך ממש מעולה עם כל הפרטים שחשוב לדעת. במדריך זה נעבור על:

מגזין - בניית אתרים

בניית אתר wordpress
בניית אתרים

בניית אתר WordPress ב10 צעדים

בניית אתר וורדפרס ב10 צעדים אם מעולם לא עשית דבר כזה לפני כן, בניית אתר wordpress משלך עשויה להיראות כמשימה מרתיעה. למרבה המזל, אחד היתרונות

מגזין - ניהול קמפיינים ממומנים

ניהול שיווק דיגיטלי קידום אתרים אורגני - מבצע פרסום באינטרנט
מגזין כללי

מבצע פרסום באינטרנט

מבצע פרסום באינטרנט לפני שנתחיל לדבר על המבצע פרסום באינטרנט שלנו, נקבל רקע על למה? כמה? מדוע? ואיך? אנו נמצאים בתקופה בה ניתן למצוא הכל

פרסום באינטרנט לעסקים קטנים
קמפיינים ממומנים

פרסום באינטרנט לעסקים קטנים

פרסום באינטרנט לעסקים קטנים – מנועי חיפוש בגוגל פרסום דרך קמפיינים במנועי חיפוש פרסום באינטרנט לעסקים קטנים דרך קמפיינים במנועי חיפוש היא הדרך היעילה, הפשוטה,

מגזין - אחסון אתרים

אחסון אתרים בזול
אחסון אתרים

אחסון אתרים בזול? לא בטוח

אחסון אתרים בזול?- לא בטוח! מכירים פרסומים של חברות המציעות אחסון אתרים בזול או אחסון אתרים תמורת שני דולר ליום או אחסון אתרים ללא הגבלה?

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים

אחסון אתרים מה משפיע על איכות השירות והמחיר של חברות אחסון אתרים? חברות אחסון אתרים מציעות כיום מגוון רחב של שירותים וספקי אינטרנט שונים המאפשרים

צור קשר לקבל בדיקת seo בחינם

שלח הודעה עוד היום

יש לך הצעות לשיפור או רעיונות לשיתוף פעולה?

נשמח לשמוע :)

צרו קשר עוד היום לקבלת הצעה!

דילוג לתוכן